Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، امیرغفرانی در مورد وعده‌های مسئولان به کیمیا علیزاده بعد از کسب مدال المپیک و عمل به این وعده‌ها اظهار داشت: قبل از اعزام کیمیا علیزاده به المپیک در جشن رهسپاری مبلغ ۱۰ میلیون تومان به وی پرداخت شد.

وی افزود: زمانی که وی مدال المپیک را کسب کرد استقبالی ویژه‌ای از وی صورت گرفت که در تاریخ استان البرز سابقه نداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز با بیان اینکه جشن تجلیل از کیمیا علیزاده بعد از کسب مدال المپیک با حضور علی ربیعی وزیر وقت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در کرج برگزار شد، بیان کرد: وزیر تعاون در آن جلسه جایزه قابل ملاحظه شمش طلا را به کیمیا علیزاده هدیه داد.

غفرانی با بیان اینکه در همان مراسم تجلیل، طهایی استاندار اسبق البرز یک دستگاه آپارتمان به کیمیا علیزاده اهدا کرد، بیان کرد: این آپارتمان پس از طی مراحل اداری توسط رضایی مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز به کیمیا علیزاده تحویل داده شد.

وی با بیان اینکه بر‌اساس مصوبه شورای شهر کرج قرار بود که به مدال‌آورانی که مدال طلا المپیک کسب کنند، ۵۰ میلیون به صورت نقد پرداخت شود، ادامه داد: علی‌رغم کسب مقام سوم در المپیک پاداش ۵۰ میلیونی که همان جایزه نفر اول بود به علیزاده داده شد که اسناد و مدارک پرداختی نیز موجود است.

غفرانی با بیان اینکه یک دستگاه خودروی پرشیا بعد از کسب مدال توسط بخش خصوصی به وی اهدا شد، ادامه داد: وزارت ورزش و جوانان هم ۳۰۰ سکه که پاداش قهرمانی المپیک بود به وی داد و هدایای دیگری در مکان و برنامه‌های دیگر از سوی علاقه‌مندان به کیمیا علیزاده داده شد.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کیمیا علیزاده مهاجرت کیمیا علیزاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۸۲۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اگر به دنبال مدال المپیک هستید، کسب سهمیه برایتان راحت تر است

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا،‌ علیرضا دبیر که با توجه به لغو پروازها، سفرش به قرقیزستان به تعویق افتاده است، در تماس تصویری،‌ صحبت هایی را با 3 آزادکار و 2 فرنگی کار کشورمان شرکت کننده در رقابت های گزینشی المپیک در قرقیزستان داشت.


رئیس فدراسیون کشتی در گفت و گویی مفصل خطاب به نمایندگان کشورمان گفت: اگر به دنبال کسب مدال در المپیک هستید، پس کسب سهمیه باید برایتان راحت تر باشد.
دبیر ادامه داد: هرکدام شما یک سردار برای ایران و نماینده 85 میلیون مردم عزیز کشورمان هستید و نگاه مردم به افتخارآفرینی شما در این مسابقات است.


وی تصریح کرد: ما با دعای خیر مردم و تشویق آن ها روحیه می گیریم، شما هم باید با بالا بردن پرچم ایران اسلامی به مردم روحیه دهید و آن ها را خوشحال کنید.


رئیس فدراسیون کشتی خاطرنشان کرد: تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتید، هیچ کشتی گیری به مانند شما تمرین و کار نکرده، به داشته های خود اطمینان کنید و حریف را نیز دست کم نگیرید. کادر فنی برای شما زحمات فراوانی کشیده، فیلم تک تک حریفان شما را آنالیز کرده و اطمینان داشته باشید که موفق خواهید شد.

گفتنی است: مسابقات کسب سهمیه المپیک در کشتی آزاد فردا (جمعه) برگزار می شود که احمد محمدنژاد جوان در وزن 57 کیلوگرم، یونس امامی در وزن 74 کیلوگرم و امیرعلی آذرپیرا در وزن 97 کیلوگرم نمایندگان کشورمان هستند. مسابقات کشتی فرنگی گزینشی المپیک نیز روز یکشنبه برگزار خواهد شد و امین کاویانی نژاد در وزن 77 کیلوگرم و علیرضا مهمدی در وزن 87 کیلوگرم برای کشورمان به میدان می روند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پورسلمان: تلاش می‌کنیم جزو رشته‌های مدال‌آور در المپیک باشیم/ از تجارب فخری در پاریس استفاده می‌کنیم
  • اگر به دنبال مدال المپیک هستید، کسب سهمیه برایتان راحت تر است
  • تبریک کمیته ملی المپیک به قهرمانی مقتدرانه فرنگی کاران در آسیا
  • کشتی ایران چگونه «آقای» آسیا شد/ امید به درخشش در المپیک با «طلا»
  • استارت خوب کشتی ایران در سال المپیک؛ پیش‌درآمدی برای پاریس
  • شانس مخفی طلای ایران در المپیک
  • ظهور پدیده جدید در کشتی فرنگی و رقیب جدی مرد یخی
  • انتقاد اولین مدال‌آور ایران از بی‌توجهی به دوومیدانی بانوان
  • قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی ایرانیان جهان را به وجد آورد
  • «دروم» پیروزی ناصر علیزاده در بیشکک قرقیزستان