Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-28@18:37:29 GMT

سارا رسول‌زاده به «هفت» پیوست

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۸۲۳۱۱

سارا رسول‌زاده به «هفت» پیوست

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مشاور رسانه‌ای فیلم، پس از حضور علی نصیریان و بابک کریمی در فیلم سینمایی «هفت»، سارا رسول‌زاده اولین بازیگر زنی است که به این پروژه پیوست.

فیلم سینمایی «هفت» اولین تجربه کارگردانی فرشاد گل‌سفیدی به تهیه‌کنندگی محمد کمالی‌پور و نویسندگی احمد رفیع‌زاده است که در بهار ۹۹ تولید خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 4836653 زهرا منصوری

منبع: مهر

کلیدواژه: علی نصیریان بابک کریمی فیلم سینمایی فیلم هفت سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر تئاتر ایران فیلم سینمایی موسیقی ایرانی کنسرت موسیقی سی و هشتمین جشنواره تئاتر فجر فیلم کوتاه برنامه تلویزیونی فیلم مستند شبکه دو سیما ابراهیم داروغه زاده کارگردان تئاتر سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۸۲۳۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو اثر جدید اسما الحسنی توسط گروه محمد رسول الله(ص) منتشر شد

به گزارش خبرنگار مهر، گروه همخوانی و تواشیح محمد رسول الله (ص) اولین اثر تصویری قطعه اسماً الحسنی در کشور را در سال ۱۳۹۵ در شهرک نور (محل تصویربرداری فیلم محمد رسول الله ص) انجام داد که موجب شد فضاسازی عمومی در کشور در توجه به این اثر ایجاد شود.

با پیام مقام معظم رهبری به این گروه در تقدیر از تولید این اثر در ۱۱ مرداد ۱۳۸۵، علاوه بر توجه عمومی به اثر اسماءالحسنی، باعث ایجاد انگیزه ویژه و نقطه عطفی در رشد گروه محمد رسول الله (ص) در تولید آثار تصویری بویژه اثرهای جدید اسماءالحسنی شد.

به فضل الهی تاکنون ۱۸ اثر تصویری اسماءالحسنی از این گروه در اماکن مقدسه در ایران، عراق و سوریه تولید شده است که مورد توجه و اقبال عمومی مردم در کشور و حتی میلیون‌ها نفر در اقصی نقاط دنیا شده است.

جدیدترین آثار تولیدی این گروه، دو اثر دیگر اسماءالحسنی می‌باشد که اعضای گروه با حضور در آستان مقدس سلطان علی بن محمد باقر علیه السلام در مشهد اردهال و حضور در چندین ایستگاه مترو تهران اقدام به تولید تصویری این اثرها کرده اند که با تولید این دو اثر تعداد آثار اسماءالحسنی این گروه از سال ۱۳۹۵ تاکنون به ۲۰ اثر رسیده است.

کد خبر 6063526 سمانه نوری زاده قصری

دیگر خبرها

  • دو اثر جدید اسما الحسنی توسط گروه محمد رسول الله(ص) منتشر شد
  • ۱۰۴ نفر در خراسان جنوبی برای اولین بار خون اهدا کردند
  • عید دیدنی متفاوت به سبک رسول خادم
  • آثار برگزیده اولین جشنواره ملی راوی خورشید اعلام شد
  • افشای علت جدایی سروش صحت و همسرش
  • افشای علت جدایی سروش صحت و همسرش/ این برنامه باعث جدایی ما شد
  • از اکران انیمیشن سینمایی «بی پلاک» برای اولین‌بار تا کنسل شدن حضور رئیس جمهور در نمایشگاه قرآن
  • تمام راه های شریانی اصلی و فرعی آذربایجان شرقی باز است
  • جانباز ۷۰ درصد دفاع مقدس خراسان رضوی به شهدا پیوست
  • اولین اکران تلویزیونی «کارو» مریلا زارعی