Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-03-29@06:20:09 GMT

میدان داری بسیج در فضای مجازی

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۸۲۶۰۹

میدان داری بسیج در فضای مجازی

در روزهای اخیر سازمان فضای مجازی بسیج مستضعفین میزبان بزرگترین رویداد تولید محتوای دیجیتال در سراسر کشور بود، رویدادی که در آن جوانان و نخبگان بسیجی وارد عرصه تولید محتوا شدند تا در عمل اثبات کنند که حرف های زیادی برای گفتن دارند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از قم فردا اگر تا دیروز بسیجیان تکلیف خود را حضور در جبهه های جنگ و سنگر جهاد و شهادت می دیدند امروز همین بسیجیان با درک شرایط زمان در سنگر دیگری وارد شده اند تا تهدیدها را به فرصت تبدیل کرده و عرصه را بر دشمنان تنگ تر کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در روزهای اخیر سازمان فضای مجازی بسیج مستضعفین میزبان بزرگترین رویداد تولید محتوای دیجیتال در سراسر کشور بود، رویدادی که در آن جوانان و نخبگان بسیجی وارد عرصه تولید محتوا شدند تا در عمل اثبات کنند که حرف های زیادی برای گفتن دارند.

در واقع در شرایط فعلی که فضای مجازی به ابزاری دقیق و حساب شده در دست دشمنان نظام برای به انزوا کشاندن فرهنگی و اجتماعی جامعه تبدیل شده، ضرورت تولید محتوای بومی در این فضا در قالب های مختلف از نرم افزار و بازی گرفته تا موشن گرافی و انیمیشن بیش از پیش احساس می شود.

به خصوص این که مقام معظم رهبری در دیدار آذرماه امسال خود با بسیجیان تبدیل تهدیدها به فرصت را مهم عنوان کرده و فرمودند:" منطق اصلی بسیج این است: رفع تهدیدها و تبدیل تهدیدها به فرصت. تهدیدهای زیادی داریم، هر کدام از این تهدیدها بایستی با ابتکار بسیجی تبدیل بشود به یک فرصت؛ هر چه تهدیدها بیشتر، فرصتها بیشتر؛ بنابراین تهدید برای ما دیگر تهدید نیست،"

از سوی دیگر برگزاری چنین رویدادهای علاوه بر ایجاد انگیزه موجب می شود که نخبه های این حوزه شناسایی شده و تا حد ممکن حمایت های لازم از آن ها صورت بگیرد.

در این میان برقراری ارتباط همیشگی با فعالان این حوزه نه تنها در مقطع فعلی می تواند گره گشای کار باشد بلکه در آینده نیز می توان با تکیه بر دانش و مهارت همین افراد در زمینه های مختلف در دنیا حرف هایی برای گفتن داشت.

البته نباید از این مهم نیز غلفت کرد که توان حمایت بسیج از این استعدادهای درخشان کشور به اندازه ای نیست که بتواند تاثیر گذاری مطلوبی داشته باشد و باید در این زمینه دولت و مجلس پای کار بیایند.

در واقع حمایت و پشتیبانی دولت و مجلس از فعالان این عرصه ها نه تنها می تواند موجب دلگرمی آن ها شود بلکه در دراز مدت می تواند تمامی تهدیدهای این حوزه را به فرصت تبدیل کرده و حتی صرفه جویی های کلانی را نیز در مدیریت کشور حاصل کند.

البته نباید از پیشتازی بسیج در این حوزه در برابر غفلت سایر نهاد ها به راحتی عبور کنیم چرا که سازمان فضای مجازی بسیج در سال های اخیر کوشیده تا علاوه بر تولید محتوی مناسب در فضای مجازی نسبت به شناسایی و حمایت از افراد نخبه در این زمینه نیز گام های اساسی را بردارد که قطعا ثمرات آن در سال های آینده بیشتر خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۸۲۶۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

"رایانه سپهر" به جای فضای مجازی ؛ استقبال رهبر انقلاب (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: رهبر انقلاب: سرشارم از جوانی... (فیلم) شعرخوانی ندا نوروزی در دیدار با رهبر انقلاب (فیلم) رهبر انقلاب: رسانه‌ها بیش از موشک و پهپاد بر دشمن اثر می گذارد (فیلم)

دیگر خبرها

  • هشتگ یونایتد: حمله فضای مجازی به فوتبال واقعی!‏
  • حمل گوشت خر در جاده نیشابور به مشهد / ماجرا چیست؟
  • آنهایی که این احکام را خوارج می‌شوند!
  • پیشنهاد رهبر انقلاب برای معادل اصطلاح فضای مجازی
  • ببینید | حرف‌های جنجالی یک روحانی درباره فضای مجازی؛ این افراد خوارج هستند اگر...
  • امکان حضور فعالان فضای مجازی در پویش رسانه‌ای ققنوس قلم
  • "رایانه سپهر" به جای فضای مجازی ؛ استقبال رهبر انقلاب (فیلم)
  • رصد و پایش فضای مجازی در دادگستری آذربایجان غربی
  • رسانه‌ها بازوی توانمند پلیس در ارتقاء نظم و امنیت هستند
  • رنگین کمان اصفهان فضای مجازی را تسخیر کرد + فیلم | این تصویر زیبا را از چشم‌انداز سی و سه پل ببینید