Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/قم مسابقه ملّی کتابخوانی امر به معروف و نهی از منکر تا پایان بهمن ماه در قم برگزار می‌شود.

مسابقه ملّی کتابخوانی امر به معروف و نهی از منکر از کتاب «فرهنگ مختصر امر به معروف و نهی از منکر» تا پایان بهمن ماه برگزار می‌شود.

این مسابقه با هدف ترویج فریضه فراموش شده به صورت پایه ای است و علاقمندان به این موضوع جهت دریافت نسخه الکترونیک کتاب و شرکت در مسابقه می توانند به سامانه مسابقات الکترونیک کتابخوانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور به نشانی www.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

samakpl.ir مراجعه نمایند.

مسابقه مذکور به صورت چهارگزینه‌ای و الکترونیک است که پوستر مسابقه نیز از طریق شبکه دولت برای مسئولان، مدیران و کارشناسان محترم روابط عمومی ادارات استان برای اطلاع رسانی و مشارکت حداکثری مردم در ارسال شده است.

جوایز درنظرگرفته شده برای برگزیدگان این مسابقه نیز شامل 12 کمک هزینه سفر به عتبات عالیات، 24 کمک هزینه سفر به مشهد مقدس و 313 کارت هدیه نقدی (به ارزش یک میلیون ریال) است.

کتاب «فرهنگ مختصر امر به معروف و نهی از منکر» توسط گروهی از مولفان در انتشارات مهرسا، در 96 صفحه و پنج بخش کلی به زیور طبع آراسته شده است که مهم‌ترین مباحث مطرح شده در حوزه امر به معروف و نهی از منکر را ارائه داده است.

این بخش‌ها شامل «آیاتی از قرآن کریم»، «چهل حدیث از معصومین»، «امر به معروف و نهی از منکر از دیدگاه امام خمینی»، «امر به معروف و نهی از منکر از دیدگاه امام خامنه‌ای»، «قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از از منکر» هستند.

کتابچه حاضر مجموعه مختصری از حکمت‌های مندرج در قرآن کریم، احادیث معصومین علیهم السلام و بیانات امام خمینی(ره) و آیت‌الله خامنه‌ای(مدظله العالی)، بدون حاشیه‌ای از هیچ نویسنده‌ای است. هدف از تهیه این مجموعه آشنایی عموم مردم فرهنگ خواندن متون اصیل است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۸۲۶۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقه آلومینیوم اراک و پرسپولیس با حضور تماشاگر برگزار می شود

دیدار دو تیم آلومینیوم اراکپرسپولیس از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی( یادواره آزادسازی خرمشهر) باشگاه های کشور فصل ۱۴۰۳-۱۴۰۲ با حضور تماشاگر برگزار می شود.

به گزارش مشرق، مسابقه دو تیم آلومینیوم اراک – پرسپولیس از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی روز جمعه در ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک با حضور تماشاگر برگزار می شود.

پیش از این کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال باشگاه آلومینیوم اراک به برگزاری یک مسابقه بدون حضور تماشاگر محکوم کرده بود که این محرومیت  طبق اعلام کمیته انضباطی در لیگ برتر اعمال خواهد شد.

منبع: فارس

دیگر خبرها

  • نقش موثر اصناف و بازاریان در تبیین فرهنگ حجاب
  • ماموستا رستمی: فضای کتابخوانی در استان کردستان تقویت شود
  • شمس‌‍آذر هم جریمه مالی شد و هم معنوی
  • بازی آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می‌شود
  • امربه معروف ونهی از منکر وظیفه همه آحاد جامعه
  • با اعلام سازمان لیگ: مسابقه آلومینیوم - پرسپولیس با حضور تماشاگر برگزار می‌شود
  • مسابقه آلومینیوم اراک و پرسپولیس با حضور تماشاگر برگزار می‌شود
  • مسابقه آلومینیوم اراک و پرسپولیس با حضور تماشاگر برگزار می شود
  • داوران معروف UWW محروم شدند، برنده کشتی جنجالی عوض نشد
  • چه کسانی نهی از منکر را از حریم «منطق و عقل» دور کردند؟!