Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیروس محمدی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت : طرح شتاب بخشی در شهرستان های املش، تالش، رضوانشهر، سیاهکل، شفت، صومعه سرا، فومن و ماسال با هدف سرعت بخشیدن در جذب افراد بی سواد و رساندن میانگین جمعیت باسوادی به میانگین استانی به اجرا درآمد.

وی با اشاره به اجرای طرح شتاب بخشی سوادآموزی طی سه سال افزود: بر اساس اجرای این طرح، تا پایان سال ۱۴۰۰، آمار باسوادی جمعیت در شهرستانهای یاد شده در گروه سنی ۴۹ تا ۱۰ سال باید به میانگین استانی باسوادی ( ۵ / ۹۷ درصد) برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سوادآموزی گیلان خاطر نشان کرد: در زمان حاضر، بقیه شهرستان های استان یا به آمار باسوادی (۵ / ۹۷ ) درصد رسیده اند و یا این که میزان باسوادی آنها بالاتر از این میانگین است.

وی بیان داشت:  حجم ابلاغی سال جاری دوره های سوادآموزی استان گیلان در ابتدا هشت هزار و ۲۴۳ نفر اعلام شده بود که با اجرای طرح شتاب بخشی در استان حجم ابلاغی به ۹ هزار و ۵۲۷ نفر رسید که تاکنون ۵ / ۸۵ درصد از حجم نهایی تحت پوشش قرار گرفتند.

بر اساس آخرین آمار، جمعیت باسوادی استان گیلان در گروه سنی ۱۰ تا ۴۹  سال، ۹۷/۵ درصد است.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 استان گیلان درآمد بخشی سوادآموزی شتاب قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۸۲۶۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چند درصد ایرانی‌ها «مسافرت» می‌روند؟

آمار رسمی می‌گوید «۷۱ درصد ایرانی‌ها در سال‌های گذشته سفر نرفتند!

به گزارش دنیای اقتصاد، بر اساس داده‌های سال ۱۴۰۰ مرکز آمار از مجموع ۲۶ میلیون و ۳۸۴‌هزار خانوار ایرانی تنها ۲۴‌درصد «خانوار‌های فاقد خودرو» فرصت تجربه سفر را داشته‌اند.

۸۲‌درصد از سفر‌ها توسط خانوار‌هایی با محل سکونت شخصی یا سازمانی صورت گرفته و تنها ۱۸‌درصد از مسافران افراد مستاجر بوده‌اند.

نتایج نظرسنجی اخیر درباره تعطیلی آخرهفته نشان داد، جامعه با «دو روزه شدن تعطیلی آخرهفته» موافق است و آن را مطالبه می‌کند.

دیگر خبرها

  • یکپارچه سازی اراضی لرستان ضروری است
  • تشویق ۲۱۱ سوادآموز استان سمنان/ پاداش‌ها واریز شد
  • تامین آب شرب، صنعت و کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد/سدها پر شد
  • نرخ تورم ماهانه چهارمحال و بختیاری از میانگین کشوری کمتر است
  • چند درصد ایرانی‌ها «مسافرت» می‌روند؟
  • افزایش ۱۶ درصدی بارش‌ها در کشور
  • بیش از ۹۵۰ نفر در دوره‌های مختلف تحصیلی سوادآموزی بوشهر جذب شده‌اند
  • بارش‌های کشور در سال گذشته چطور بود؟/ پاسخ احد وظیفه
  • خشکسالی در کمین این استان‌ها
  • خوب و بد وضعیت بارندگی در کشور/ افزایش و کاهش۱۶ درصدی بارش ها