Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا دولتشاهی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص از باند خارج شدن هواپیمایی مسافربری تهران به ماهشهر و بسته شدن مسیر ارتباطی مهم ماهشهر – بندرامام خمینی اظهار کرد: از ساعت ۷:۳۰ صبح که موضوع فرود هواپیما در منطقه شهری ماهشهر پیش آمد، شاهد مسدود شدن کمربندی ماهشهر در محدوده شهری بودیم. یعنی بخشی از کمربندی که روبروی فرودگاه (پل فرودگاه) به علت فرود هواپیما مسدود شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: هواپیما بعد از گذر از انتهای باند فرودگاه ماهشهر از فنس‌های انتهای فرودگاه عبور و چرخ‌های هواپیما از جا درآمده و در نهایت در کمربندی ماهشهر متوقف می‌شود. این حادثه باعث می‌شود تا کل عرض جاده مسدود شود.

دولتشاهی عنوان کرد: افرادی که از سمت سربندر به ماهشهر در تردد هستند از جاده جایگزین مجیدی و افرادی که از سمت اهواز به سمت ماهشهر در حرکت هستند نیز از جاده جایگزین شهرک چمران استفاده می‌کنند.

رئیس پلیس راه خوزستان بیان کرد: کارشناسان هواپیمایی ساعاتی قبل وارد ماهشهر شدند و اولین اقدام آنها تخلیه سوخت هواپیما بوده است. خوشبختانه هواپیما دچار آتش‌سوزی نشده و تا ساعاتی دیگر پس از انجام کارهای کارشناسی جابجایی هواپیما و باز شدن کمربندی ماهشهر به سرانجام می‌رسد.

به گزارش خبرنگار مهر، روابط عمومی هواپیمایی کاسپین هم در اطلاعیه‌ای گفته است: ساعت ۷:۵۰ صبح امروز یک فروند هواپیمای مکدانل داگلاس MD۸۳ به رجیستر EP-CPZ متعلق به هواپیمایی کاسپین با شماره پرواز ۶۹۳۶ که در مسیر تهران - ماهشهر بود؛ در فرودگاه ماهشهر به زمین نشست و متأسفانه از قسمت انتهای باند خارج و به فنس و موانع انتهای مسیر برخورد نموده است. تمامی ۱۳۶ مسافر و ۷ کرو پروازی در سلامت کامل بوده و از هواپیما تخلیه شدند همچنین علت این رخداد نیز در حال بررسی است.

تیم واکنش اضطراری هواپیمایی کاسپین به همراه کارشناسان سازمان هواپیمایی کشوری در حال اعزام به ماهشهر هستند.

کد خبر 4836692

منبع: مهر

کلیدواژه: هواپیما شهرستان ماهشهر بندر امام خمینی رضا دولتشاهی پلیس راه خوزستان بارش برف دهه فجر بوشهر سیل سیستان و بلوچستان گرگان قزوین تعطیلی مدارس شهرکرد ایلام شیراز انتخابات 98 خطبه های نماز جمعه بیرجند قاسم سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۸۲۶۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

◄ کاهش سهم حمل ونقل ریلی در سفرهای نوروزی

تین نیوز

نماینده وزارت راه و شهرسازی در ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر، جزئیات و آمارهایی از ناوگان حمل ونقل جاده ای، ریلی، هوایی و دریایی را اعلام کرد.

به گزارش تین نیوز، ذاکری، نماینده وزارت راه و شهرسازی کاهش جابه‌جایی با ناوگان عمومی را از ۲۴ اسفند تا ۱۷ فروردین‌ماه، یک درصد اعلام کرد و افزود:‌ بیشترین کاهش جابه‌جایی‌ها به ناوگان ریلی با ۱۵ درصد رشد منفی مربوط بود، درحالی‌که سفرهای هوایی ۳۰ درصد رشد داشت و بیشترین جابه‌جایی هم به فرودگاه امام خمینی (ره) تعلق داشت.

سفر با ناوگان دریایی نیز نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته یک درصد کاهش داشت و در تردد جاده‌ای، ورود و خروج بین استان‌ها تغییر چندانی اتفاق نیفتاد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • ◄ کاهش سهم حمل ونقل ریلی در سفرهای نوروزی
  • ◄ گرانی بلیت هواپیما و کاهش 30 درصدی عرضه بلیت
  • سیلاب فروکش کرده و تمامی راه‌های ارتباطی فریمان باز هستند
  • قیمت نهایی بلیت هواپیما چه زمانی مشخص می‌شود؟
  • قیمت بلیت هواپیما فعلا تغییری نمی‌کند
  • «تنبیه متجاوز» آغاز شد/ ده‌ها فروند پهپاد در مسیر مناطق اشغالی/ قسمت اصلی حمله به زودی آغاز می شود!/ وزرای صهیونیست به پناهگاه فرار کردند + فیلم و عکس
  • کاهش ۶ درصدی سفرهای جاده‌ای در تعطیلات عید فطر
  • گناه، جاده بی انتهای ظلمانی در رسیدن به مقصد
  • معرفی انواع ایرلاین های خارجی برای سفر از مبدا تهران
  • سهم هما در پروازهای نوروزی آذربایجان غربی چقدر بود؟