Web Analytics Made Easy - Statcounter



واکنش فرمانده کل سپاه به تهدید ترور سردار قاآنی توسط آمریکافرمانده کل سپاه با اشاره به تهدید فرماندهان سپاه از سوی آمریکایی ها، خطاب به آنان هشدار داد: کسانی که فرماندهان ما را به ترور تهدید کرده اند اگر زنده بمانند قطعا از این گفته خود پشیمان خواهند شد.

به گزارش ایسنا به نقل از سپاه نیوز؛ سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه در گفت و گویی در واکنش به تهدید فرماندهان سپاه از سوی آمریکایی ها با بیان اینکه آنهایی که فرماندهان ما را به ترور تهدید کرده اند، اگر زنده بمانند، قطعا از این گفته خود پشیمان خواهند شد، گفت: دشمنان ما بخشی از پیامدهای دردناک ترور سپهبد شهید سردار حاج قاسم سلیمانی را دریافت کردند و متوجه شدند که اگر چنین حرکاتی انجام بدهند با ضربات کوبنده و مستمری مواجه خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: هم آمریکایی ها, هم صهیونیست ها و هم دیگران بدانند که اگر فرماندهان ما را تهدید کنند، هیچ یک از فرماندهانشان نقطه امنی نخواهند یافت، یعنی اگر فرماندهان ما را تهدید به ترور کنند یا تهدیدشان را عملی کنند جان هیچ فرماندهی از آنها در امان نخواهد بود.

سرلشکر سلامی با تاکید بر اینکه دشمنان ما باید مراقب اعمالشان باشند، گفت: آنان اگر بخواهند این بازی را ادامه بدهند، پاسخ های ما کاملا متفاوت از گذشته است و مقیاس آن هم متفاوت خواهد بود و با شرایط بسیار جدیدی روبرو می شوند که قادر به مدیریت و کنترل آن نیستند؛ پس به آنها اخطار می دهیم که از این میدان عقب بنشینند.

فرمانده کل سپاه در ادامه ناتوانی امریکایی ها در میدان های دیگر را علت این تهدیدها دانست و گفت: آنها در عرصه های نظامی ناتوان و در عرصه تحریم های اقتصادی نیز با ناکامی مواجه شدند، و این نشان دهنده این واقعیت است که عملیات های روانی آنها نتیجه عکس داده و ملت ایران به آنها پاسخی نداده است.

وی افزود: از سوی دیگر هرچه آنها فشار روانی بر ملت ایران وارد کردند، مردم بیشتر به نظام پایبند شدند و از نظام و رهبری معظم انقلاب دفاع و حمایت کردند و هر عملی را که دشمنان انجام دادند با واکنش های سخت مردم ما و حتی ملت های دیگر مواجه شد.

فرمانده کل سپاه در ادامه تصریح کرد: آنها معمولا وقتی که از تعقیب راهبردهای خود در عرصه های مختلف ناامید می شوند، به راهبرد ترور روی می آورند,همان طور که وقتی نتوانستند ما را در دستیابی به فناوری های صلح آمیز هسته ای محروم کنند، به ترور دانشمندان هسته ای ما روی آوردند، وقتی هم در عرصه های سیاسی، اقتصادی، روانی و نظامی هم ناکام می شوند، چاره را در ترور می بینند.

وی با بیان اینکه ترور همواره برای دشمنان ما از سلاح های موثر و مهم بوده است و در مقطع کنونی هم از همین سلاح استفاده می کنند، اظهار کرد: بخش دیگری از دلایل اقدام آنها در تهدید به ترور، مربوط به ماهیت این رژیم هاست.

فرمانده کل سپاه یادآور شد: رژیم امریکا و رژیم صهیونیستی و رژیم های متحد و متکی بر آنها اساسا رژیم های ترور هستند و اکنون دیگر اینها مجبور شده اند که این واقعیت را کاملا آشکار کنند.

سرلشکر سلامی با اشاره به تاکید فرمانده معظم کل قوا در حکم انتصاب سردار قاآنی مبنی بر ادامه برنامه های دوران سردار سلیمانی با انگیزه ای مضاعف بعنوان برنامه های نیروی قدس سپاه، گفت: جنایت امریکایی ها ترور سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و تهدید به ترور فرمانده جدید سپاه قدس بعنوان ادامه دهنده راه آن سردار پرافتخار و سایر فرماندهان ما، بخش مهمی از این واقعیت است که این رژیم ها، رژیم های ترور هستند.

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۸۲۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار حسن‌زاده: جشن بزرگ پیروزی جبهه مقاومت و شکست رژیم صهیونیستی بیش از هر زمانی نزدیک است.

فرمانده سپاه حضرت محمدرسول الله(ص) در اجتماع رزمندگان و پیشکسوتان دوران دفاع مقدس در صبحگاه پادگان دوکوهه اندیمشک گفت: همانطور که مسیر کربلا به برکت خون شهدا باز شده است، راه قدس نیز به دست رزمندگان اسلام باز خواهد شد.

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری دانشجو، سردار حسن حسن‌زاده، فرمانده سپاه حضرت محمدرسول الله(ص) تهران بزرگ روز پنجشنبه در اجتماع بزرگ رزمندگان و پیشکسوتان دوران دفاع مقدس در صبحگاه پادگان دوکوهه اندیمشک ضمن تاکید بر دستاوردهای عملیات بزرگ وعده صادق و بروز شواهدی مبنی بر نزدیک شدن رژیم صهیونیستی به پایان خود گفت: همانطور که مسیر کربلا به برکت خون شهدا باز شده است، راه قدس نیز به دست رزمندگان اسلام باز خواهد شد.

وی افزود: پادگان دوکوهه اندیمشک محلی برای پرورش رزمندگانی بود که بنیانگذاران فرهنگ مقاومت، ایستادگی و پایداری در منطقه شدند.

فرمانده سپاه محمد رسول‌الله (ص) تهران گفت: پیروزی جبهه مقاومت و مردم فلسطین و شکست رژیم صهیونیستی را به زودی جشن خواهیم گرفت. مقدمه پیروزی نهایی فلسطین با عملیات طوفان الاقصی به دست رزمندگان و مجاهدان فلسطینی و پاسخ کوبنده سپاه مقتدر اسلام فراهم شده است. رژیم جنایتکار صهیونیستی طعم ضربات کوبنده سپاه را چشید.

سردار حسن زاده اظهار کرد: رژیم جنایتکار و کودک کش صهیونیستی پاسخ کوبنده از پاسداران انقلاب دریافت کرد و طعم ضربه مهلک رزمندگان اسلام را چشید. وی افزود: پیام این اجتماع بزرگ که با حضور رزمندگان، پیشکسوتان، جوانان و خانواده شهدا برگزار شد، استمرار حضور در میدا برای تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

وی تاکید کرد: فرمانده مقتدر و شجاع کل قوا پیش از این به سران جنایتکار صهیونیستی اخطار داده بود که اگر غلطی از آنها سر بزند تل آویو و حیفا با خاک یکسان می‌شود.

سردار حسن‌زاده گفت: جنایتکاران کودک کش صهیونیستی طعم ضربات مقتدرانه جمهوری اسلامی و دلاورمردان سپاه اسلام را در پاسخ به جنایت حمله به کنسولگری ایران در سوریه چشیدند. لایه‌های متراکم دفاعی دشمن نتوانستند جلوی پاسخ سخت سپاه را بگیرند.

فرمانده سپاه محمد رسول‌الله (ص) تهران گفت: دشمن صهیونیستی و حامیان آن تصور می کردند با ایجاد لایه‌های متراکم دفاعی و پدافند هوایی می‌توانند جلوی موشک‌های جمهوری اسلامی گیرند ولی گنبد آهنین توان ایستادگی در مقابل اراده خدا و توان رزمندگان اسلام نداشت.

وی افزود: رزمندگان اسلام و پیشکسوتان دفاع مقدس همچنان آرمان آزادی قدس و نابودی تمام عیار رژیم صهیونیستی را در سر دارند.

سردار حسن زاده ملت ایران را ملت امام حسین(ع) دانست و اظهارکرد: ملتی که از شهادت هراس ندارد شکست ناپذیر است. وی ادامه داد: جشن بزرگ پیروزی جبهه مقاومت و شکست رژیم صهیونیستی بیش از هر زمانی نزدیک است.

فرمانده سپاه محمد رسول‌الله (ص) تهران با اشاره به ارتباط دوکوهه و بیت المقدس گفت: فرمانده شجاع جاوید نشان حاج احمد متوسلیان به عنوان نخستین شهید راه قدس یکی از مولفه های ارتباط میان این ۲ مکان مقدس است. عملیات «الی بیت المقدس» به دوران دفاع مقدس محدود نبود. طراحان عملیات الی بیت المقدس در دوران دفاع مقدس از همان ایام علاوه بر آزادی خرمشهر به فکر آزادی بیت المقدس بود.  عملیات «الی بیت المقدس» مراحل مختلف و متنوعی دارد که مراحل آن محدود به دوران دفاع مقدس نبود و حضور در عراق و سوریه و آزادسازی بصره، بوکمال و حلب استمرار این عملیات بود.

سردار حسن زاده تاکید کرد: شواهد نشان می‌دهد که روز به روز به آخرین مرحله عملیات «الی بیت المقدس» که همان آزادسازی بیت المقدس و شکست تمام عیار رژیم صهیونیستی، پیروزی عزتمندانه مردم مظلوم فلسطین و غزه است، نزدیک می‌شویم. دوکوهه درگاه ورود به عرش الهی است.

فرمانده سپاه محمد رسول‌الله (ص) تهران بزرگ با بیان اینکه دوکوهه درگاه ورود به عرش الهی است، گفت: نسل دیروز، امروز و فردای مقاومت در این اجتماع بزرگ گرد آمده اند تا نشان دهند همچنان پای این انقلاب هستند.

وی با بیان اینکه پادگان دوکوهه آسمانی درخشان از ایثارگری و معنویت است، افزود: این پادگان یادگار حاج احمد متوسلیان آن فرمانده ماندگار دوران دفاع مقدس و لشکر حضرت محمد رسول الله(ص) است.شهدا به ما یاد دادند که تمام افعال ما تنها برای خدا باشد و این رمز پیروزی رزمندگان در دوران دفاع مقدس بود.

 پادگان دوکوهه در فاصله چهار کیلومتری شهر اندیمشک در استان خوزستان محل معراج رزمندگان در دوران دفاع مقدس بود. این پادگان در تمام سال به ویژه ایام نوروز میزبان کاروان‌های راهیان ‌نور است. پادگان دوکوهه نماد دلاوری‌ و رشادت‌ سردارانی چون احمد متوسلیان، ابراهیم همت، حسین خرازی ،احمد کاظمی و هزاران رزمنده در دوران دفاع مقدس است.

پادگان دوکوهه یکی از مراکز مهم خدماتی و پشتیبانی از جبهه‌های جنگ در هشت سال دفاع مقدس بود. محوطه یادمانی پادگان دوکوهه در اندیمشک سال ۱۳۹۷ در فهرست میراث فرهنگی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ثبت شد. سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شنبه شب ۲۵ فروردین ماه با صدور اطلاعیه‌ای از شلیک ۱۰ها فروند پهپاد و موشک به سمت اهداف نظامی سرزمین‌های اشغالی و مواضع رژیم صهیونیستی خبر داد. در اطلاعیه سپاه آمده است: در پاسخ به جنایت‌های متعدد رژیم صهیونیستی از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و شهادت جمعی از فرماندهان و مستشاران نظامی کشورمان در سوریه، نیروی هوا فضای سپاه اهداف معینی در داخل سرزمین‌های اشغالی را با شلیک ۱۰ها فروند موشک و پهپاد مورد اصابت قرار داد.

 

دیگر خبرها

  • سردار حسن‌زاده: جشن بزرگ پیروزی جبهه مقاومت و شکست رژیم صهیونیستی بیش از هر زمانی نزدیک است.
  • واکنش سردار حاجی زاده به سوالی درباره واکنش به حمله احتمالی اسرائیل: بزند 100 درصد می زنیم (فیلم)
  • واکنش سردار حاجی زاده به سوالی درباره واکنش به حمله احتمالی: بزند 100 درصد می زنیم (فیلم)
  • تجلیل مادران شهدا از نماینده ولی فقیه و فرماندهان سپاه ایلام
  • کدام فرماندهان بلندپایه سپاه و ارتش در اولین رژه نظامی بعد از حمله به اسرائیل حضور داشتند؟ +تصاویر
  • تهدید جدی اسرائیل از سوی فرمانده ارشد سپاه؛ از این پس شرارتی انجام شود، از خاک ایران مقابله می‌کنیم
  • رژیم صهیونیستی یکی از فرماندهان حزب‌الله را ترور کرد
  • رژیم صهیونیستی ترور فرمانده حزب‌الله را تأیید کرد
  • شهردار مشهد از عملیات سپاه پاسداران علیه رژیم صهیونیستی تقدیر کرد
  • تهدید آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان توسط سخنگوی نیروهای مسلح ایران