Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرعامل شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد از افزایش ۱۷ درصد مصرف گاز طی دی ماه امسال در این استان خبر داد.

«رحمن خادم»در گفت گو با خبرنگار ایسنا افزود: طی دوماه آذر و دی  به ترتیب ۱۶ و ۱۷ درصد افزایش مصرف گاز نسبت به مدت مشابه سال قبل داشته ایم.

وی با اشاره به وضعیت مصرف گاز طی چند روز اخیر بهمن ماه اظهارکرد: در روزهای سوم و چهارم بهمن ماه مصرف گاز استان نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۷ درصد افزیاش نشان می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: در این مدت ۳۵۰ هزار متر مکعب گاز در استان مصرف شده است که پنجشنبه شب نسبت به چهارشنبه شب معادل ۱۱ درصد افزایش مصرف داشته ایم.

خادم تصریح کرد: استفاده از پرده های ضخیم، استفاده از بخاری های استاندارد و دارای برچسب انرژی با رده بالا، پوشش مناسب خروجی کانالهای کولر و مجهز کردن پکیج و شوفاژ به شیر های ترموستاتیک در صرفه جویی در مصرف گاز موثر هستند.

وی همچنین از مردم خواست که نکات ایمنی را در استفاده از سیستم گرمایشی گازی رعایت کنند تا خدای نکرده شاهد حادثه ناگوار و مرگ خاموش نباشیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی شرکت گاز مصرف گاز كهگيلويه و بويراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۸۳۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غرق‌شدگی خانم ۴۰ ساله در بویراحمد

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد از غرق شدگی یک خانم ۴۰ ساله در گنجگون بویراحمد خبر داد.

کاظم فلاحی دوست در گفت و گو با ایسنا گفت: ساعت ۱۸ روز چهارشنبه هشتم فروردین ۱۴۰۳ یک مورد غرق شدگی در رودخانه تنگه «گنجگون» شهرستان بویراحمد به مرکز پیام هلال احمر استان اطلاع داده شد.

وی افزود دو تیم عملیاتی هلال احمر تا ساعت ۳ بامداد مشغول جستجو بودند که موفق به پیدا کردن جسد این خانم نشدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: ساعت ۶ صبح امروز پنجشنبه نهم فروردین ماه ۱۴۰۳ امدادگران هلال احمر به همراه نیروهای برخی دستگاه‌های امدادی و مردم محلی با هلی شات پس از حدود ۲۰ ساعت تلاش، ساعت ۱۲:۳۰ امروز جسد این خانم را در کنار رودخانه پیدا کردند.

فلاحی دوست بیان کرد: این خانم با خانواده برای تفریح به کوه رفته بود که هنگام عبور از رودخانه دچار حادثه شد و در رودخانه غرق شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • میانگین ۵۵۵ میلیمتری بارش‌های سال آبی جاری در کهگیلویه وبویراحمد
  • ثبت بیش از یک میلیون تردد در جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • سقوط مرگبار یک خانم از کوه در شهرستان بویراحمد
  • ورود بیش از ۴۸۸ هزار وسیله نقلیه به کهگیلویه و بویراحمد
  • میزبانی بی‌بی حکیمه از ۳۰هزار زائر در طرح نوروزی «آرامش بهاری»
  • ورود بیش از ۴۸۸ هزار وسیله نقلیه به کهگیلویه و بویراحمد 
  • بازدید  بیش از ۲۲۶ هزار مسافر و گردشگر نوروزی از کهگیلویه و بویراحمد
  • غرق‌شدگی خانم ۴۰ ساله در بویراحمد
  • ورود بیش از ۴۴۴ هزار وسیله نقلیه به کهگیلویه و بویراحمد در طرح نوروزی
  • آبگیری همه طرح‌های آبخیزداری کهگیلویه و بویراحمد در بارش‌های اخیر