Web Analytics Made Easy - Statcounter

ستاره پیشین تیم ملی فوتبال پرتغال دقیقاً از همان پیامی برای ابراز تأسف بابت درگذشت اسطوره NBA استفاده کرده که هموطنش آن در صفحه خود قید کرده است. ۰۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۷ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، درگذشت کوبی برایانت و فرزند دخترش در سانحه سقوط هلی‌کوپتر آنها در ایالات کالیفرنیای آمریکا، موجی از اندوه و تأسف را در میان اهالی دنیای ورزش به وجود آورده و کمتر کسی از مشاهیر ورزشی جهان بوده که به نحوی به این اتفاق واکنش نشان نداده باشد، بعضی‌ها مثل کریستیانو رونالدو زودتر و بعضی دیگر مانند لوئیز فیگو دیرتر.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاید اینکه فیگو یک روز بعد از حادثه در صفحه شخصی‌اش بابت این حادثه ابراز تأسف کرده خیلی اهمیتی نداشته باشد اما اینکه او برای ابراز تأسف و احساساتش دقیقاً از همان جملات، کلمات و حتی تک‌تک حروف پیام کریستیانو رونالدو استفاده کرده برای خیلی‌ها عجیب بوده تا جایی که نتوانسته‌اند این موضوع را نادیده بگیرند و آن را به روی کاپیتان سابق تیم ملی پرتغال آورده‌اند.

در پیام رونالدو که چندین ساعت پس از او عیناً در صفحه فیگو و تنها با عکسی متفاوت منتشر شده آمده است:« بسیار ناراحت شدم وقتی خبر دردناک مرگ کوبی و دخترش جیانیا را شنیدم. کوبی یک اسطوره واقعی و الهام‌بخش خیلی‌ها بود. به خانواده و دوستان او و اعضای خانواده تمامی کسانی که در حادثه سقوط هلی‌کوپتر جان‌شان را از دست دادند تسلیت می‌گویم. روحت شاد اسطوره».

نکته جالب درباره پیام فیگو این است که با وجود تذکر برخی کاربران به تشابه صد درصدی جملات او به پیام رونالدو، این پیام همچنان روی صفحه شخصی او در توئیتر باقی مانده است.

هویت سرنشینان حادثه سقوط هلی‌کوپتر برایانت مشخص شد + عکس

یکی از اولین کاربرانی که این موضوع را به اطلاع فیگو رسانده فرنکی دیونگ هافبک هلندی تیم فوتبال بارسلونا است که در واکنش به این اتفاق نوشته است: خدای من! خدای من از دست لوئیز فیگو و کریستیانو! مرد حواست هست که تکراری نوشته‌ای! در این پیام حتی یک حرف هم عوض نشده است! این خجالت‌آور است.

کاربری دیگر در واکنش به این اتفاق نوشته است: پیام‌های یکسان؟ واقعاً؟ کپی و پیست... احساسات دورغین!

برایانت 41 ساله در حادثه سقوط هلی‌کوپتر شخصی‌اش به همراه هشت تن دیگر در شهر کالاباساس ایالت کالیفرنیا جان خود را از دست داد.

انتهای پیام/

R1015163/P/S3,28,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط بسکتبال کریستیانو رونالدو

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بسکتبال کریستیانو رونالدو بسکتبال کریستیانو رونالدو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۸۳۳۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کریستیانو رونالدو ریش گذاشت + عکس

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، بعد از اینکه لیونل مسی استایل ظاهری خود را عوض کرد و ریش گذاشت، بسیاری از کاربران به این فکر فرو رفتند که اگر رقیب دیرینه او یعنی کریستیانو رونالدو هم از او پیروی کند و ریش بگذارد، چه ظاهری پیدا خواهد کرد. اگر شما هم از این دست افراد هستید؛ می‌توانید جواب این سوال خود را با تماشای عکس‌های زیر بگیرید.

بیشتر بخوانید: چرا کریستیانو رونالدو از تیم ملی پرتغال خط خورد؟

کد خبر: 1227790 برچسب‌ها فوتبال دنیا

دیگر خبرها

  • پدر جدوی خراسان رضوی درگذشت/ پیام تسلیت فرمانده سپاه
  • فرمانده سپاه امام رضا (ع) درگذشت استاد جودوی خراسان رضوی را تسلیت گفت 
  • پیام تسلیت رهبر انقلاب برای درگذشت پرویز داوودی
  • پیام تسلیت رهبر انقلاب در پی درگذشت دکتر پرویز داودی
  • پیام تسلیت رهبر انقلاب در پی درگذشت پرویز داودی
  • پیام تسلیت رهبر انقلاب درپی درگذشت پرویز داودی
  • تسلیت رهبر انقلاب درپی درگذشت پرویز داودی
  • پیام تسلیت رهبر انقلاب درپی درگذشت دکتر پرویز داودی
  • کریستیانو رونالدو ریش گذاشت + عکس
  • پیام تسلیت معاون رئیس جمهور برای درگذشت دکتر پرویز داوودی