Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، در پی گزارش سقوط یک فروند هواپیمای مسافربری در ولایت غزنی، اداره هوانوردی افغانستان با صدور اطلاعیه اعلام کرد که هیچ سانحه هوایی را تایید نمی کند.

در بیانیه اداره هوانرودی افغانستان آمده است: «هیچ موردی از سانحه هوایی ملکی تایید نگردیده و تمام طیارات شرکت هوایی آریانا در تماس با مرکز اطمینان داده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کلیه طیارات شرکت هوایی کام ایر نیز از فعالیت شان اطمینان داده اند. تاکنون بر اساس معلومات KACC کابل هیچ پرواز عبوری از فضای کشور نیز دچار سانحه نگردیده است و مخابره نشده است.»

این اداره از رسانه ها خواسته است تا دریافت اطلاعات دقیق، از نشر اخبار تایید نشده خودداری نمایند.

قابل ذکر است که برخی از مقامات محلی ولایت غزنی اعلام کرده اند که هواپیمای مسافربری شرکت آریانا افغان که از هرات عازم کابل بود ساعت 13 و 10 دقیقه ظهر امروز دوشنبه بوقت محلی درنزدیکی ولسوالی «ده‌ یک» ولایت غزنی سقوط کرده است. منابع خبری در افغانستان می گویند  این هواپیما 83  سرنشین داشته است.

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اداره هوانوردی افغانستان هواپیمای مسافربری ولایت غزنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۸۳۴۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون استخدامی طرح «شهید زین الدین» در استان تهران به تعویق افتاد

به گزارش خبرنگار مهر، قدرت الله شفیقی عصر چهارشنبه از به تعویق افتادن آزمون استخدامی طرح «شهید زین الدین» در استان تهران خبر داد.

شفیقی گفت: با توجه به دو مرحله‌ای شدن دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و اضافه شدن برخی دیگر از استان‌ها برای شرکت در آزمون طرح «شهید زین الدین»، برگزاری آزمون استخدامی به تاریخ ۱۱ خرداد سال جاری موکول شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری تهران بیان کرد: با توجه به تعویق زمان آزمون، علاقه مندان فرصت ویرایش و ثبت نام مجدد را برای شرکت در آزمون به نشانی سامانه مرکز آزمون جهاد دانشگاهی www.hrtc.ir خواهند داشت.

وی افزود: متقاضیان می‌توانند با مطالعه شرایط احراز، شغل و محل‌های تعیین شده در دفترچه آزمون، نسبت به انتخاب شغل از بین ۹ دستگاه اجرایی استان تهران، همچون: سازمان مدیریت و برنامه ریزی، شرکت سهامی برق منطقه‌ای تهران، اداره کل دامپزشکی، اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، اداره کل صنعت، معدن و تجارت، سازمان جهاد کشاورزی استان تهران، اداره کل ورزش و جوانان، اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و اداره کل امور اقتصادی و دارایی اقدام کرده و در صورت کسب حدنصاب نمره آزمون، مصاحبه تخصصی و ارزیابی تکمیلی به استخدام دولت در آیند.

کد خبر 6081543

دیگر خبرها

  • مصدومیت دو تن در سانحه رانندگی محور مهاباد- سردشت
  • شب پرحادثه در قزوین / ۳ سانحه در ۲ ساعت
  • آزمون استخدامی طرح «شهید زین الدین» در استان تهران به تعویق افتاد
  • نقض حریم هوایی افغانستان در پروان
  • انتقال بیش از ۱۵۱ هزار تن کالا در افغانستان
  • (ویدئو) مقام ارشد طالبان از سد کجکی بازدید و پرآبی هیرمند را تایید کرد
  • شرکت فرودگاه‌ها: وجود هرگونه محدودیت پروازی و فرودگاهی تکذیب می‌شود 
  • زالوی طبی عرضه شده در داروخانه مورد تایید است
  • اخبار قیمت بلیط هواپیمای تهران استانبول 1403
  • همه مسیرهای هوایی کشور باز است