Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مسئول روابط عمومی کمیته امداد استان کردستان از برگزاری ۵۰۰ محافل قرآنی نور در منزل مددجویان کمیته امداد استان کردستان به مناسبت ایام‌الله دهه مبارک فجر خبر داد.

به گزارش ایکنا از کردستان، خالد مینایی، مسئول روابط عمومی کمیته امداد استان کردستان، امروز، 7 بهمن‌ماه در دومین نشست کمیته قرآنی دهه فجر استان اظهار کرد: کمیته امداد امام خمینی(ره) هر ساله در ایام الله دهه مبارک فجر برنامه‌های شاخصی را در سطح استان برگزار می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به برنامه‌های قرآنی کمیته امداد استان کردستان اشاره و عنوان کرد: در این بخش شش برنامه قرآنی برای اجرا در ایام الله دهه مبارک فجر پیشنهاد شده است که در تلاشیم زمینه اجرای این برنامه‌ها را فراهم کنیم.

مینایی با اشاره به وجود 10 کانون فرهنگی ـ تربیتی ولایت در سطح استان کردستان بیان کرد: در دهه مبارک فجر امسال 10 محفل انس با قرآن کریم در سطح این کانوهای فرهنگی ـ تربیتی برگزژار خواهد شد.

وی از برگزاری مسابقات قرآنی کریم ویژه مددجویان امداد در این ایام خبر داد و بیان کرد: برگزیدگان این دوره از مسابقات قرآنی در همایش تجلیل از برگزیدگان قرآنی مورد تجلیل قرار خواهند گرفت.

مسئول روابط عمومی کمیته امداد استان کردستان از برگزاری 500 محافل قرآنی در منزل مددجویان کمیته امداد استان کردستان به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر خبر داد و اعلام کرد: در راستای اجرای این طرح در هر شهرستان 50 خانوار مددجو انتخاب و با حضور در منزل آن‌ها، سی دی‌های قرآنی به آنان اهدا خواهد شد.

وی در پایان یادآور شد: تجلیل از فعالان قرآنی، برگزاری دوره‌های آموزشی و فرهنگی، برگزاری اردوی زیارتی مشهد مقدس برای 40 نفر از فعالان قرآنی از دیگر برنامه‌های اجرایی در این ایام است.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا کردستان فعالیت های قرآنی کمیته امداد دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۸۳۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرآن همه چیز ماست

حسینعلی شریف، موذن، استاد پیشکسوت قرآنی و مولف کتب مختلف آموزش قرآن کریم درباره اقدام صداوسیما در تولید برنامه‌های قرآنی امثال «محفل» گفت: همانطور که امام راحل فرموده بودند انقلاب اسلامی برگرفته از قرآن است، باید تمام شئونات زندگی‌مان با قرآن پیوند بخورد. 

شریف ادامه داد: واقعاً جای برنامه «محفل» در صداوسیما خالی بود. با هرکسی که در محافل قرآنی و حتی غیر قرآنی صحبت می‌کنم، می‌بینم از برنامه رضایت داشتند. آنقدر باید برنامه جذاب باشد، تا مخاطب بعد از دیدن آن گرایشش به قرآن بیشتر شود. 

استاد پیشکسوت قرآنی در پاسخ به هجمه‌های به راه افتاده از سوی دشمنان که می‌گویند قرآن ارتباطی با جامعه ایران ندارد، توضیح داد: قرآن همه چیز ماست. اگر قرآن می‌تواند تمام مشکلات ما را حل کند، چرا ما آن را در اولویت قرار ندهیم؟ در گذشته تمام بزرگوارانمان کارشان را با قرآن آغاز می‌کردند و بعد به سایر اولویت‌هایشان می‌پرداختند. ما باید زندگی‌مان را با قرآن تطبیق دهیم. البته ساخت برنامه‌های قرآنی نیازمند حضور کارشناسان و متخصصان قرآنی است.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری قرآن و عترت

دیگر خبرها

  • قرآن همه چیز ماست
  • برگزاری محفل انس با قرآن کریم در منزل شهیدان خلیل سلیمی و محمدباقر سلیمی + تصاویر
  • خودکفایی ۴ هزار و ۵۹۸ مددجوی استان همدان
  • پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی برای ۲۰۱۰ مددجوی گلستانی
  • مهارت‌آموزی ۳۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌ جنوبی
  • مهارت‌آموزی سه هزار و ۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌جنوبی
  • پرداخت 133 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی
  • ۷۵۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان ایلام پرداخت شد
  • راه‌اندازی صندوق «ضمانت» تسهیلات اشتغال مددجویان در سال جاری
  • احداث و تعمیر ۱۰۹۳ واحد مسکونی مددجویان در البرز