Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@02:17:51 GMT

خلیل‌زاده: استقلال برای بردن الریان انگیزه دارد

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۸۳۵۸۲

خلیل‌زاده: استقلال برای بردن الریان انگیزه دارد

«اسماعیل‌ خلیل‌زاده» روز دوشنبه در جمع خبرنگاران درباره بازی استقلال و الریان قطر در مرحله نهایی پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: بازی سختی را مقابل نماینده قطر پیش رو داریم زیرا الریان حریف سرسخت و قدرتمندی است.

وی افزود: بازیکنان استقلال برای این جدال انگیزه زیادی دارند و می‌خواهند همچون بازی با الکویت به پیروزی رسیده و راهی مرحله گروهی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: پیش‌بینی من این است استقلال با نمایش خوب و قدرتمندانه الریان قطر را شکست خواهد داد.

خلیل‌زاده درباره اینکه ۲ بازیکن استقلال پیش از سفر به قطر، تهدید کرده بودند که تیم را همراهی نخواهند کرد، اعلام کرد: قرارداد یکی از بازیکنان ایراد داشت و باشگاه استقلال در انعقاد آن مرتکب اشتباه شده بود و در نتیجه دستگاه‌های نظارتی جلوی پرداخت را گرفته بود. وقتی با این بازیکن حرف زدیم، متوجه شدیم او  واقعا طلبکار است. برای دستگاه‌های نظارتی نامه نوشتیم تا مشکل این بازیکن حل شود و بحث تهدید در کار نبود.

وی در واکنش به مصاحبه تند فرهاد مجیدی که علیه مدیریت باشگاه استقلال انجام داده بود اظهار داشت: مصاحبه فرهاد مجیدی را خواندم اما مطلب خاصی در آن نبود و به طور حتم پس از بازی با الریان قطر توضیحاتی را خواهم داد. موضعی نسبت به حرف‌های وی ندارم و او را مثل برادرم دوست دارم.

رییس هیات مدیره باشگاه استقلال در پایان گفت: در حال حاضر تمرکز مجموعه استقلال بازی با الریان است تا از این جدال سربلند خارج شویم.

برچسب‌ها اسماعیل خلیل‌زاده فرهاد مجیدی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اسماعیل خلیل زاده فرهاد مجیدی اسماعیل خلیل زاده فرهاد مجیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۸۳۵۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش فتح‌الله‌زاده به انتشار لیست حقوق و پاداش/ بازیکن ماهی یک میلیارد می‌گرفت، من ۵۸ میلیون تومان!

مدیرعامل پیشین استقلال در واکنش به ماجرای پاداش گرفتن خودش در بردها گفت: مگر مدیران قبل از من نمی‌گرفتند؟ فقط من پول گرفتم؟ اولاً که بازیکن به طور متوسط ماهی یک میلیارد می‌گرفت و من ۵۸ میلیون تومان!

به گزارش مشرق، انتشار لیستی از دریافتی‌های علی فتح‌الله‌زاده در فضای مجازی بهانه‌ای شد تا با او تماس بگیریم. بسیاری از مدیران استقلال در ادوار گذشته حقوق و پاداش می‌گرفتند و فتح‌الله‌زاده هم خودش می‌گوید در ۶ ماه آخر این کار را کرده اما ۲۰ سال قبلی را هیچ‌کس ندیده و نمی‌گوید.

مصاحبه با مدیرعامل سابق استقلال می‌تواند به رفع ابهامات کمک کند.

در فضای مجازی نوشته‌اند که شما بابت بردهای استقلال پاداش می‌گرفتید.
خب مگر مدیران قبل از من نمی‌گرفتند؟ فقط من پول گرفتم؟ اولاً که بازیکن به طور متوسط ماهی یک میلیارد می‌گرفت و من ۵۸ میلیون تومان. نکته دوم اینکه من فقط در ۶ ماه آخر حضورم حقوق می‌گرفتم که آن هم به خاطر بیمه و مالیات بود.

چطور؟
ببینید من اگر لیست حقوق را رد نمی‌کردم، بازنشسته محسوب می‌شدم و نمی‌توانستم مدیرعامل باشم و سازمان بازرسی ایراد می‌گرفت. ضمن اینکه من ۲۰ سال در استقلال هیچ حقوق و مزایایی نداشتم و پولی نگرفتم. حتی ماشین و خانه‌ام را به خاطر استقلال فروختم که البته هیچ منتی نیست اما هیچ‌کس این چیزها را نمی‌گوید و لیست نمی‌کند. الان وسط هزار تا مشکل آقایان یادشان آمده که من حقوق و پاداش می‌گرفتم. لااقل انصاف داشته باشید و آن ۲۰ سال را هم بگویید. چرا فقط آمار ۶ ماه را بیرون می‌دهید؟ ضمن اینکه من کار غیرقانونی نکردم و هرچه بوده، قانونی بوده و به خاطر بیمه و مالیات.

فکر می‌کنید چرا ناگهان این لیست بیرون آمده است؟
این دیگر به وجدان آقایان برمی‌گردد. حتماً الان هم مشکل استقلال من هستم!

فکر می‌کنید استقلال بتواند در کورس رقابت با پرسپولیس قهرمان شود؟
بله، انشاءالله قهرمان می‌شویم. بنده شانس استقلال را بیشتر می‌دانم اما بچه‌ها باید ۶ بازی باقی‌مانده را به چشم فینال ببینند و بسیار باهوش و کم‌اشتباه باشند.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • مطلق‌زاده: فوتبال برای مسئولان خوزستان مهم نیست
  • ولاهوویچ: کریستیانو رونالدو الگویم است؛ رویای توپ طلا و جام بردن با یوونتوس را دارم
  • جریمه نقدی سپاهان و ۴ باشگاه لیگ برتری/ توبیخ شجاع خلیل‌زاده
  • توبیخ شجاع خلیل زاده و جریمه ۳ باشگاه لیگ برتری
  • اوزیل:به عربستان و قطر نه گفتم که بزرگ شدن فرزندانم را ببینم/ مقابل بهترین بارسلونا ۲۰۰ درصد انگیزه داشتم
  • رجب‌زاده: باید بازی 3 بر صفر شود
  • واکنش فتح‌الله‌زاده به انتشار لیست حقوق و پاداش/ بازیکن ماهی یک میلیارد می‌گرفت، من ۵۸ میلیون تومان!
  • عمران‌زاده: لغو بازی استقلال ملاثانی - فجر پشت پرده دارد
  • عباسی: هوادار چشم به صعود و موفقیت در جام حذفی دارد
  • امید ستاره بارسا: رئال در باد بردن سیتی خوابیده!