Web Analytics Made Easy - Statcounter

 امیر سرتیپ محمد محمودی معاون اجرایی ارتش با اشاره به اقدامات و موفقیت‌های ارتش در حوزه قرآن اظهار کرد: به برکت پیروزی انقلاب اسلامی ایران، اکنون ارتش دارای بیش از ۳۰ هزار نفر فعال قرآنی است که ۱۲ هزار نفر آنها در حوزه حفظ فعالیت می‌کنند.

اخبار سیاسی- معاون اجرایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، با تاکید بر اینکه قرآن محور اصلی اقدامات فرهنگی در ارتش است، افزود: هر هفته سه‌شنبه بالغ بر ۷ هزار کلاس قرآن در ارتش دایر و اساتید این کلاس‌ها از بین کارکنان قرآنی ارتش منتخب می‌شود، می‌توان گفت به برکت انقلاب اسلامی ایران، ارتش امروز یک دانشگاه قرآنی و کاملا معنویت محور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین قریب به هزار نوبت نماز جماعت به همت سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در هر شبانه روز جماعت در یگان‌ها و کوی‌های سازمانی ارتش اقامه می‌شود.

او ادامه داد: ارتش یکی از سازمان‌های پیشتاز و پیشرو در زمینه قرآن است که گواه این ادعا، برگزاری ۳۹ دوره مسابقه قرآن در ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروهای تابعه آن است.

محمودی با تاکید بر نقش بازدارندگی ارتش در مقابل تهدیدات دشمنان خاطر نشان کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران با تمام وجود همواره در آمادگی کامل برای حراست از مرزهای هوایی ، زمینی و دریایی کشور است. 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: ارتش تهدیدات دشمنان مرزهای هوایی ارتش مرزهای هوایی امیر محمودی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۸۳۵۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیرو‌های مسلح ایران اسلامی در اوج اقتدار و آمادگی هستند

معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: نیرو‌های مسلح ایران اسلامی در اوج اقتدار و آمادگی هستند.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی صبح پنجشنبه در مراسم بزرگداشت روز ارتش در پایگاه ششم شکاری بوشهر اظهار کرد: ارتش ولایت‌مدار در عرصه‌های مختلف نمره قبولی دریافت کرده است و برای دفاع از کشور و انقلاب در اوج آمادگی است.

وی خواستار ایجاد یگان قوی هنری برای انجام کار‌های فاخر فرهنگی و هنری شد و اضافه کرد: بنیاد شهید و امور ایثار گران برای مستند سازی حماسه آفرینی ارتش جمهوری اسلامی آماده همکاری و مشارکت است.

معاون رئیس جمهور با بیان اینکه نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی با همه توان در میدان با دشمنان قرار دارد افزود: جبهه‌های مختلف مردمی در سراسر جهان علیه رژیم غاصب شکل گرفته است.

قاضی زاده هاشمی با اشاره به افزایش توان و پیشرفت‌های نظام اسلامی تاکید کرد: مبارزه تاریخی بین ایران و شیطان بزرگ به نقطه داغ و حساس خود رسیده است.

وی با اشاره به اقدامات ویژه نیرو‌های مسلح با تکیه بر دین مداری، غیرت، ولایت مداری و وطن دوستی اضافه کرد: ارتش پس از انقلاب با پیشرفت‌های بزرگی روبرو شده و به دستاورد‌های خوبی دست یافته است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به دلاوری‌های ارتش در دوران دفاع مقدس خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی در زمان جنگ تحمیلی خسارت جانی و مالی متحمل شد، اما خودباوری، ایمان به خدا و بهره گیری از تجهیزات باعث شد تا نیرو‌های ارتش به خوبی از سرزمین ایران دفاع کنند.

وی ادامه داد: آن چیزی که باید مورد توجه قرار گیرد ضمن تلاش برای بهره گیری از آخرین فناوری‌های نظامی به دلیل اینکه وجود تجهیزات به تنهایی بازدارنده نیست باید روحیه ایمان و ایثارگری نیز تقویت شود.

دیگر خبرها

  • نیرو‌های مسلح ایران اسلامی در اوج اقتدار و آمادگی هستند
  • مراکز هسته‌ای کشور در امنیت کامل/ آمادگی مقابله با هرگونه تهدید رژیم صهیونیستی را داریم
  • ارتش جایگاه مهمی در حفظ و حراست کشور دارد
  • ارتش با ۴۸ هزار شهید کارنامه درخشانی در حراست از ایران دارد
  • ارتش جمهوری اسلامی ایران نماد صلابت و اقتدار در کشور است
  • برای حراست از مرزها با کسی تعارف نداریم
  • برگزاری محفل انس و تدبر قرآن به‌مناسبت روز ارتش در بوشهر
  • فرمانده نیروی زمینی ارتش: در آمادگی کامل قرار داریم/ در انواع موشک‌ها و رادارها و تسلیحاتی که بر بالگردها نصب است از هوش مصنوعی بهره می‌گیریم/ رژیم صهیونیستی ترتیبات دفاعی اش سست تر از خانه عنکبوت است
  • سرتیپ حیدری: در صورت تعدی اسرائیل ایران پاسخ سخت تری خواهد داد
  • در صورت تعدی اسرائیل ایران پاسخ سخت‌تری خواهد داد