Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-03-28@16:26:33 GMT

دستگیری نامادری به جرم کودک آزاری

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۸۳۶۲۱

به گزارش فارس، حجت‌الاسلام قاسم عبداللهی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پس از ارائه گزارشی مبنی بر ارجاع کودکی به یکی از بیمارستان‌های اراک با علائم ضرب‌وجرح  رسیدگی به پرونده در دستور کار قرار گرفت.

وی تصریح کرد: در این پرونده مشخص شد کودکی ۸ ساله مورد ضرب‌وجرح قرار گرفته و مراتب توسط سازمان بهزیستی استان مرکزی به دادستانی گزارش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کل دادگستری استان مرکزی بیان کرد: در تحقیقات اولیه دستگاه قضایی مشخص شد نامادری کودک اقدام به اذیت و آزار کرده که بلافاصله تحت تعقیب قضایی قرار گرفت و درنهایت بازداشت شد.

عبدالهی ایجاد کبودی و سوختگی بر روی بدن را از علائم ازار کودک دانست و گفت: این پرونده به صورت ویژه مورد رسیدگی قرار می‌گیرد  و دستگاه قضائی با قاطعیت با این پرونده رسیدگی می‌کند.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۸۳۶۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل ۶۵ پرونده تغییر کاربری غیرمجاز اراضی کشاورزی

به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر؛ مدیر امور اراضی استان بوشهر در گفتگو با خبرگزاری صداوسیما گفت: حفاظت و صیانت از اراضی کشاورزی از وظایف مهم اداره امور اراضی است که این روز‌ها گشت‌های نوروزی در سرتاسر استان در حال انجام است.

احمد مشایخی با بیان این‌که مردم می‌توانند با سامانه تلفنی ۱۳۱ تغییر کاربری غیرمجاز در روستا‌ها و پیرامون شهر‌ها را گزارش کنند، افزود: در نوروز امسال تا کنون ۷۶ مورد تغییر کاربری غیرمجاز در استان بوشهر شناسایی و یا گزارش شده است.

او اضافه کرد: تا کنون برای ۶۵ مورد گزارش دریافتی از تغییر کاربری غیرمجاز اراضی کشاورزی، پرونده‌سازی شده که ۴۰ مورد در دست بررسی و اقدامات قضایی است و کار‌های قضایی ۲۵ پرونده دیگر در روز‌های آینده انجام می‌شود.

مشایخی همچنین درباره رفع تداخلات اراضی کشاورزی و اراضی ملی در استان بوشهر گفت: رفع تداخلات اراضی کشاورزی در سال‌های گذشته به‌کُندی انجام می‌شد، اما دولت سیزدهم با جدیت در حال انجام آن است.

مدیر امور اراضی استان بوشهر ادامه داد: اراضی ملی بازبینی می‌شوند و نزدیک به ۲۲۰ پلاک انجام شده که ۱۴۴ پلاک آن در سال ۱۴۰۲ انجام شد.

او دراین‌باره افزود: تا کنون بیش از ۵ هزار و ۶۰۰ هکتار از اراضی مردم بدون فرآیند قضایی از اراضی ملی کسر شده که به صدور اسناد کشاورزی کمک می‌کند.

مشایخی بیان کرد: بر پایه برنامه تعهد داریم که تا پایان شش ماه اول امسال تمامی پلاک‌های استان بوشهر رفع تداخل شود و اراضی اشخاص که دارای سند اصلاحات ارضی و اسناد خالصه هستند بدون فرآیند قضایی و هزینه‌های آن از اراضی ملی کسر شود.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • دستگیری یک نفر متهم به اتهام اخذ رشوه
  • استقرار ۵ شعبه رسیدگی به تخلفات در ماه رمضان/ ۳۰ واحد صنفی متخلف در ایام نوروز پلمب شد
  • هدف اصلی دستگاه قضایی از اجرای حکم حبس بازسازی معنوی زندانیان است
  • تشکیل ۶۵ پرونده تغییر کاربری غیرمجاز اراضی کشاورزی
  • محکومیت ۱۱ میلیارد ریالی قاچاقچی سوخت
  • رسیدگی به چک‌های برگشتی با هوش مصنوعی انجام می‌شود
  • دستگیری عامل قتل یک‌ نفر در مراسم عروسی
  • خوزستان/ دستگیری عامل قتل یک‌ نفر در مراسم عروسی
  • انگلیس فعلا «آسانژ» را به آمریکا تحویل نمی‌دهد
  • ۱۲ محکوم در استان سمنان سال گذشته از قصاص نفس رهایی یافتند