Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-18@14:47:00 GMT

گردشگری، موثرترین راه توسعه کرمانشاه است

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۸۳۶۴۲

گردشگری، موثرترین راه توسعه کرمانشاه است

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه گفت: ایجاد استارت آپ‌های گردشگری و برگزاری کارگاه های آموزش‌های تخصصی و عمومی گردشگری از اهمیت بالایی برخوردار است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی عبدالمالکی، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه در نشست با انجمن راهنمایان گردشگری ضمن تقدیر از همکاری این انجمن با حوزه فرهنگی شهرداری، اظهار کرد: معتقدیم گردشگری، موثرترین راه توسعه کرمانشاه است و گردشگری فرهنگی مهمترین بخش آن می باشد؛ در این راستا با تعریف رویدادها و ظرفیت‌هایی توانستیم به این رسالت بپردازیم و باید هدف همه دلسوزان شهر این باشد که گردشگری، صنعت مادر کرمانشاه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: یکی از طرح های موفق در حوزه گردشگری که در سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کلید خورد، طرح سفیران گردشگری بود که جمع کثیری از شهروندان در رده‌های مختلف سنی و صنفی از جمله هنرمندان و ورزشکاران را درگیر معرفی شهر کرمانشاه در جهت جذب گردشگر کرد که در جهت تقویت این مهم نیازمند همکاری انجمن هستیم.

معاون شهردار کرمانشاه با بیان اینکه دغدغه ما باید گردشگری شهری شود و از تجربه های موفق شهرهایی که در این راستا کارنامه درخشانی دارند، کمک بگیریم، تاکید کرد: ایجاد استارت آپ‌های گردشگری و برگزاری کارگاه های آموزش‌های تخصصی و عمومی گردشگری از اهمیت بالایی برخوردار است.

در ادامه این نشست، حمیدرضا کرمی، رئیس انجمن راهنمایان گردشگری کرمانشاه با تقدیر از عملکرد شهرداری در حوزه گردشگری، اظهار کرد: نوع دید شهرداری در زمینه گردشگری، همکاری و تعامل است و این موضوع جای تقدیر دارد.

وی افزود: پیشنهاد می کنیم در زمینه ایجاد بسترهای لازم گردشگری در کرمانشاه، به نامگذاری گذر راهنمایان گردشگری بر روی معابری که گردشگرپذیر هستند، پرداخته شود و همچنین با تهیه و نصب تابلوهای راهنمای گردشگری در مسیرهای هدف به معرفی هرچه بیشتر جاذبه‌های گردشگری تسهیل ببخشیم.

رئیس انجمن راهنمایان گردشگری بر راه‌اندازی اپلیکشن های گردشگری شهری تاکید کرد و گفت: باید دغدغه ما این باشد که مردم را به شهرگردی تشویق کنیم و با همکاری دستگاه های متولی گردشگری، فضای کرمانشاه را برای گردشگران آماده کنیم.

به گزارش ایمنا، در این نشست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه و انجمن راهنمایان گردشگری در راستای ارتقاء زمینه های گردشگری فرهنگی شهر تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

کد خبر 407738

منبع: ایمنا

کلیدواژه: کلانشهر کلانشهر کرمانشاه کرمانشاه شهر شهروند شهرداری کرمانشاه گردشگری جذب گردشگر شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۸۳۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای بسته‌های معیشتی به خانواده‌های زندانیان دزفول

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مهدی آماده گفت: به مناسبت عید سعید فطر، ۶۵۰ بسته معیشتی به خانواده‌های زندانیان حوزه قضایی شهرستان دزفول اهدا شد.

وی ارزش ریالی هر بسته معیشتی را ۱۰۰ میلیون ریال اعلام کرد و افزود: این بسته‌ها با همکاری انجمن حمایت از زندانیان و خانواده‌های آنان و به همت خیرین شهرستان تهیه و در ۴ مرحله به خانواده‌های هدف اهدا شدند.

آقای آماده هدف از این اقدام را رفع نیاز‌های معیشتی خانواده زندانیان عنوان و از همکاری خیران این شهرستان در کمک به انجمن یادشده قدردانی کرد.  

دیگر خبرها

  • بازدید رایگان از محوطه‌های تاریخی و موزه‌ها
  • ۴۷کیلومتر راه‌سازی در منطقه ۲۲ | ۹۳ درصد بودجه شهرداری منطقه به طرح‌های عمرانی اختصاص یافت
  • گود میدان مشق رفع خطر می‌شود | همکاری مشترک وزارت امورخارجه و شهرداری
  • ضرورت تعامل و همکاری شهرداری و بنیاد ایران‌شناسی در راستای احیا هویت تاریخی شهر ارومیه
  • ویزای زیارتی یا گردشگری برای کشورهای عضو شانگهای برقرار شود
  • ویزای زیارتی یا گردشگری برای کشور‌های عضو شانگهای برقرار شود
  • جام صفوی منجر به توسعه گردشگری ورزشی اردبیل می‌شود
  • مسابقات جام صفوی اردبیل بستر توسعه گردشگری ورزشی است
  • اهدای بسته‌های معیشتی به خانواده‌های زندانیان دزفول
  • برگزاری دوره‌ آموزشی گردشگری روستایی در پالنگان