Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- ملی پوشان پاراتیراندازی کشورمان از فردا وارد هفتمین مرحله اردو آمادگی تیم ملی می شوند.
به گزارش آریا به نقل از فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین، هفتمین مرحله اردو آمادگی تیم ملی پارا تیراندازی کشورمان از هشتم تا بیست و دوم بهمن ماه در فدراسیون برگزار می شود.
بر همین اساس رقیه شجاعی (زنجان)، سمیرا ارم، ساره جوانمردی (فارس)، سید محمدرضا میرشفیعی، مهدی زمانی (تهران) پنج ملی پوشی هستند که در اردوی تیم ملی به تمرین می پردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حسین امیری به عنوان سرمربی و زینب آقاعلی اکبری به عنوان مربی، هدایت تیم ملی را بر عهده دارند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: برگزاری اردو آمادگی تیم ملی تیراندازی جانبازان و معلولین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۸۳۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم ملی جودو ایران راهی هنگ کنگ می‌شود

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون جودو، سی و‌ دومین دوره مسابقات جودو قهرمانی آسیا در حالی یکم تا چهارم اردیبهشت به میزبانی هنگ کنگ برگزار خواهد شد که تیم ملی جودو کشورمان با ترکیب ۱۱ جودوکا در بخش مردان و بانوان قرار بود بامداد امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین به این رقابت‌ها اعزام شود، اما با توجه به بارش شدید باران و وقوع سیلابی بی‌سابقه در امارات، تمام پرواز‌های فرودگاه بین‌المللی دبی لغو شد و پرواز تیم ملی جودو کشورمان نیز لغو شد.   اما با توجه به زمان باقی مانده تا شروع مسابقات، آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو کشورمان با مسئولان اتحادیه جودو آسیا هماهنگی‌های لازم را برای حضور جودوکاهای کشورمان در مراسم وزن کشی مسابقات انجام داد و در نهایت بلیت اعزام تیم ملی جودو مردان و بانوان کشورمان صادر شد تا جودوکاهای کشورمان ساعت ۱۸ امروز ابتدا به فرودگاه دبی سفر کنند و پس از آن به مقصد هنگ کنگ اعزام خواهند شد.

دیگر خبرها

  • آمادگی ایران برای ارتقای روابط با الجزایر
  • معرفی ظرفیت‌های کردستان با استفاده از حوزه ورزش
  • معرفی ظرفیت‌های کردستان بهره گیری از ظرفیت حوزه ورزش برای
  • تیم ملی جودو ایران راهی هنگ کنگ می‌شود
  • ۳۲۱ نفر از فرزندان شهدا و جانبازان زنجانی در آزمون استخدامی ثبت نام کردند
  • مشهد؛ هفتمین ایستگاه جشنواره سراسری نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد
  • هفتمین نکوداشت روز شهرکرد با اجرای ۵۰ عنوان برنامه
  • راه یابی ۵ ملی‌پوش تیراندازی کشورمان به مرحله مقدماتی تفنگ سه وضعیت
  • رستمیان در تپانچه ۲۵ متر پنجم شد
  • تیراندازی قهرمانی فدراسیون جهانی؛ خدمتی پنجم شد و چهل امیرانی هفتم