Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسلمانان استرالیا مراسم روز ملی این کشور را با برگزاری ضیافت شام و برای قدردانی از شهروندان استرالیایی در مسجد «نصیر» شهر «پرت» برگزار کردند.

خبرگزاری شبستان گروه قرآن و معارف به نقل از «miragenews»، مسلمانان استرالیا در «روز ملی استرالیا» میزبان غیرمسلمانان در مسجد «نصیر» واقع در شهر «پرت» بودند.

 

در ضیافت شام که برای ایجاد پل ارتباطی میان مسلمانان و غیرمسلمانان استرالیایی در مسجد «نصیر» برگزار شد، 50 نفر از اعضای جامعه محلی و مسئولان حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

ضیافت شام سالیانه روز ملی استرالیا یک رویداد مهم در تقویم جامعه مسلمانان احمدیه در این کشور است.

 

مسلمانان در این روز در مساجد مختلف دور هم جمع می شوند تا عشق و وفاداری را به کشور محل اقامت خود نشان دهند.

 

مراسم امسال روز ملی استرالیا در مسجد نصیر با به اهتزاز در آوردن پرچم استرالیا آغاز شد و سپس شهردار شهر «کاکبرن» و امام «کامران طاهر»، رئیس جامعه احمدیه در غرب استرالیا برای شرکت کنندگان،سخنرانی کردند.

 

امام طاهر در سخنرانی خود گفت: ما روز ملی استرالیا را جشن می گیریم زیرا دین ما به ما می آموزد که عشق و علاقه خود را به کشوری که در آن زندگی می کنیم نشان دهیم.

 

وی افزود: به عنوان هموطنان استرالیایی این روز فرصتی برای ما است که از مردم استرالیا به خاطر پذیرش ما در این کشور قدردانی کنیم.

 

روز ملی استرالیا یاد و خاطره اولین دسته مهاجران که از «پورت جکسون» و با هدایت کاپیتان «آرتور فلیپ» وارد سرزمین استرالیا شدند را گرامی می‌دارد.

 

روز ملی استرالیا در تاریخ 26 ژانویه، هر سال در این کشور تعطیل رسمی است.

پایان پیام/7

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد فهما کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد رویداد ملی فهما کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد مساجد جهان روز ملی استرالیا مسلمانان مسجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۸۳۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت عربستان به مسابقات با کسب پیروزی مقابل استرالیا

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم‌های ملی فوتسال عربستان و استرالیا از ساعت ۱۲:۳۰ امروز در مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا به میزبانی تایلند برگزار شد که با برتری سه بر دو عربستان به پایان رسید.

عربستان در حالی به سه امتیاز این دیدار از گروه B این رقابت‌ها رسید که نخستین بازی خود را به عراق واگذار کرده بود. همچنین استرالیا بار دیگر نتیجه‌ای مشابه با انچه مقابل ازبکستان کسب کرده بود را رقم زد تا کمترین شانس را برای صعود به دور بعدی رقابت‌ها داشته باشد.

کد خبر 6082492

دیگر خبرها

  • برگزاری بزرگداشت سعدی با هم‌افزایی دستگاه‌های فرهنگی
  • عربستان از سد استرالیا گذشت
  • فوتسال جام ملت‌های آسیا؛ پیروزی عربستان مقابل استرالیا
  • تغییر معادلات منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای با عملیات وعده صادق
  • بازگشت عربستان به مسابقات با کسب پیروزی مقابل استرالیا
  • رقابت‌های بوکس بزرگداشت نلسون ماندلا، مبارز آفریقایی
  • آئین بزرگداشت استاد مصطفی کمال پورتراب برگزار شد
  • وعده صادقی که اتحاد کشورهای اسلامی را مستحکم‌تر کرد
  • بزرگداشت اصغر فرهادی در جشنواره کلمبیایی
  • ۳۵۰۰۰زائردربقاع متبرکه کهگیلویه و بویراحمد میهمان طرح آرامش بهاری