Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-25@01:25:47 GMT

تقاطع غیر همسطح آتش نشان یزد اجرایی می‌شود

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۸۳۷۶۹

تقاطع غیر همسطح آتش نشان یزد اجرایی می‌شود

رئیس کمسیون عمران شوای اسلامی شهر یزد گفت: احداث تقاطع غیر همسطح آتش نشان و احداث و ساماندهی ۴۰ گذرگاه امن عابر پیاده با تاکید بر امکان عبور معلولان جسمی و حرکتی و نابینایان در شورای شهر به تصویب رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محسن عباسی هرفته ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه این پروژه در تقاطع بلوار دانشجو و پروفسور حسابی احداث خواهد شد، اظهارکرد: برآورد اولیه برای شروع فاز یک این پروژه در سال جاری ۱۴ میلیارد تومان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این پروژه بخشی از رینگ‌ شهری یزد به حساب می‌آید، تاکیدکرد: عملیات پروژه تقاطع غیر همسطح آتش نشان در سال آینده آغاز می‌شود و تلاش خواهد شد در نیمه اول سال آینده به بهره‌برداری برسد.

رئیس کمسیون عمران شوای اسلامی شهر یزد تصریح کرد: با احداث این تقاطع و بازپیرایی میدان شهدای محراب بخش بزرگی از رینگ شهری یزد تکمیل می‌شود و این نوید را می‌دهیم تا پایان دوره شورای پنجم سایر تقاطع‌های دیده شده در طرح جامع نیز اجرایی شود.

وی افزود: برنامه شورای شهر در حوزه عمرانی مدیریت سواره ها برای رسیدن به شهری پیاده محور و ایمن است.

کد خبر 407803

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهر شهروند پارلمان شهری کلانشهر شوراي شهر يزد پروژه هاي عمراني آتش نشان تقاطع شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۸۳۷۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

️جابجایی درختان طرح تقاطع غیرهمسطح دفاع مقدس - نسیم شمال - اقبالیه

صالحی مدیر عامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قزوین گفت: با توجه به آغاز عملیات اجرایی پروژه احداث تقاطع غیر همسطح دفاع مقدس-نسیم شمال- اقبالیه و لزوم جا به جایی درختان واقع در مسیر اجرای این پروژه، با اخذ مجوز از کمیسیون حفظ و گسترش فضای سبز، عملیات انتقال این درختان آغاز شد. 

صالحی افزود: مرحله اول جابجایی و انتقال این درختان که مانع اجرای پروژه عمرانی می‌باشد، هم اینک در دستور کار قرار دارد، ضمن اینکه تاکنون تعدادی از درختچه‌های میدان دفاع مقدس نیز به گلخانه سازمان منتقل شده است.

مدیر عامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قزوین یادآور شد: در اجرای تمام پروژه‌های توسعه شهری، چنانچه درختانی در مسیر اجرای پروژه قرار داشته باشد، به هیچ وجه قطع و نابود نمی‌شود، بلکه با رعایت کامل مسائل فنی و ایمنی به گلخانه سازمان منتقل و در اجرای پروژه‌های توسعه فضای سبز مورد استفاده قرار گیرد.

وی ادامه داد: در اجرای مرحله اول این عملیات حساس و مهم، ۲۵ اصله درخت در دست جابجایی و انتقال قرار دارد و کار جابجایی سایر درختان منتهی به میدان دفاع مقدس (دوراهی همدان) به قوت خود ادامه خواهد داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات تکمیل مونوریل قم همزمان با دور دوم سفر رییس جمهور
  • عملیات اجرایی طرح رود دره خرداد ماه آغاز شود
  • پل مدرس ترافیک شهر همدان را حل می کند؟
  • ️جابجایی درختان طرح تقاطع غیرهمسطح دفاع مقدس - نسیم شمال - اقبالیه
  • بهره برداری از ۴ تقاطع غیر همسطح رشت تا شب عید ۱۴۰۴
  • احداث تقاطع‌های غیر همسطح رشت با سرعت در حال اجرا است
  • افتتاح ۴ تقاطع غیر همسطح رشت تا پایان سال
  • لزوم تعمیر پل‌های عابر پیاده مکانیزه معیوب
  • تکمیل تقاطع امام خمینی (ره) اراک اولویت اقدامات مسؤولان شهری باشد
  • انتقاداز تکمیل نشدن ساخت تقاطع غیر همسطح سه راه هفشجان