Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-19@20:14:12 GMT

بازداشت عباس تبریزیان صحت ندارد

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۸۳۸۱۸

بازداشت عباس تبریزیان صحت ندارد

خبرگزاری میزان- دادستانی ویژه روحانیت خبر بازداشت عباس تبریزیان را تکذیب کرد. تاریخ انتشار: 15:52 - 07 بهمن 1398 - کد خبر: ۵۹۰۹۶۶

به گزارش گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، در پی انتشار خبر بازداشت عباس تبریزیان در فضای مجازی، دادستانی ویژه روحانیت اعلام کرد که مطلب منتشر شده از اساس کذب است و حسب اطلاع واصله، مشارالیه در خارج از کشور (شهر نجف اشرف) ساکن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: عباس تبریزیان دادسرای ویژه روحانیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۸۳۸۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد، منطقه برتر گردشگری تهران در نوروز

«آیین تجلیل از خادمان ستاد اجرایی خدمات سفر شهر تهران» در کوشک «باغ هنر» واقع در منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد روز پنجشنبه ۳۰ فروردین‌ماه ۱۴۰۳ برگزار شد.

 به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد؛ «آیین تجلیل از خادمان ستاد اجرایی خدمات سفر شهر تهران» با حضور مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران، احمد قیومی فرماندار استان تهران و سید محمدحسین حجازی مدیرعامل منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد برگزار شد.

سید محمدحسین حجازی با تاکید بر شرایط خاص کشور گفت: «در حال حاضر شرایط کشور، شرایط خاصی است و همه باید در این شرایط به درستی امانت‌داری کرده و انجام وظیفه کنند.»

او در زمینه تلاش برای اشاعه امید در میان مردم گفت: «از این رو هر کس که مسئولیتی در کشور دارد باید با نقش آفرینی درست در این شرایط حساس به مردم امید دهد.»

مدیرعامل منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد با اشاره به ظرفیت‌های بسیار کشور در ادامه افزود: «نعمت‌هایی که خداوند متعال به ایران عزیز داده وصف ناشدنی است و بسیاری حسرت ظرفیت‌های موجود در ایران را می‌خورند.»

احمد قیومی نیز در سخنرانی خود با تاکید بر نقش تاثیرگذار منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد در ارائه خدمت به گردشگران نوروزی گفت: «منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد نقش بسزایی در خدمت دهی به گردشگران ایفا کرده است.»

فرماندار تهران با اشاره به همزمانی ایام نوروز و ماه مبارک رمضان افزود: «امسال به دلیل همزمانی ماه مبارک رمضان و ایام نورورز بسیاری از شهروندان تهرانی در پایتخت ماندند و به همین دلیل لازم بود تا برای شهروندان کار ویژه‌تری در حوزه گردشگری تهران انجام داده می‌شد.»

مهدی چمران نیز در این مراسم با بیان دغدغه معرفی جاذبه‌های گردشگری تهران در شورای شهر گفت: «دغدغه معرفی مراکز و مکان‌های دیدنی شهر تهران همواره دغدغه شورای شهر بوده است. چون جای تاسف دارد که بعضا هنوز بسیاری از پایتخت‌نشین‌ها مراکز دیدنی تهران را نمی‌شناسند.»

رئیس شورای تهران ادامه داد: «وظیفه ماست تا بتوانیم به بهترین شکل ممکن تهران را هم برای شهروندان تهرانی و همچنین دیگر گردشگران معرفی کنیم.»

در پایان مراسم «آیین تجلیل از خادمان ستاد اجرایی خدمات سفر شهر تهران» در کوشک «باغ هنر» نیز از خادمان ستاد اجرایی خدمات گردشگری و به طور ویژه از منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد به عنوان منطقه برتر گردشگری در نوروز تقدیر و تشکر به عمل آمد.

دیگر خبرها

  • تراکتور مغلوب نساجی شد
  • سه امتیاز برای حفظ تار و پود نساجی/ تراکتور بازهم شکست خورد
  • نتایج تلخ حکومت ۵۰۰ ساله بنی عباس
  • منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد، منطقه برتر گردشگری تهران در نوروز
  • محمد عباس‌زاده دوباره در نقش رهبر نساجی
  • شعبه ویژه رسیدگی به پرونده‌های میراث‌فرهنگی در سیستان و بلوچستان تشکیل می‌شود
  • تشکیل شعبه ویژه رسیدگی به پرونده‌های میراث‌فرهنگی در سیستان و بلوچستان
  • افزایش مخاطبان ویژه برنامه‌های رمضانی رسانه ملی
  • جاسوسی گسترده دولت لهستان با نرم افزار اسرائیلی
  • جاسوسی گسترده دولت لهستان با نرم افزار اسرائیلی پگاسوس