Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرتضی محصص بعد از پایان مسابقات فوتبال قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا و انتخابی المپیک ۲۰۲۰ توکیو اظهار داشت: باید بپذیریم که سرمایه‌گذاری در فوتبال آسیا در رده‌های پایه و خصوصا نونهالان و نوجوانان بالا رفته به شکلی که کشورهای قدرتمند فوتبال قاره تلاش می‌کنند تمامی امکانات لازم را در این رده‌ها ایجاد کنند. ما هم باید فضایی بسازیم که مربیان ایرانی در این رده‌های سنی با آرامش و در اختیار داشتن کلیه امکانات فعالیت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس کمیته فنی و توسعه اضافه کرد: موفقیت تیم‌های کره جنوبی و عربستان حاصل یک یا ۲ سال فعالیت نیست. می‌بینید که این ۲ تیم با مربی بومی به فینال رسیدند و کره جنوبی هم قهرمان شد. در بین ۱۶ مربی حاضر در مسابقات تنها ۶ مربی خارجی بودند و ۱۰ کشور آسیایی به مربی بومی اعتماد کردند. خود من یک سال در کره جنوبی کار کرده‌ام همچنین دوره‌های مربیگری در عربستان داشتم. توجه خوبی در این کشورها به رده‌های پایه شده و برنامه‌ریزی مناسب منجر به حصول موفقیت در این سطح می‌شود.

محصص همچنین گفت: تفاوت ما با کشورهای قدرتمند و موفق رده‌های پایه در این سال‌ها اختلاف در میزان توجه و سرمایه‌گذاری کلان است. موضوعی که فقط مرتبط با تیم‌های ملی نیست و حمایت از تیم‌های پایه باید در باشگاه‌ها به طور توسعه یافته دنبال شود. ما یک برنامه چشم‌اندازه پنج ساله به اتفاق آقای معینی برای تیم‌های پایه پیش‌بینی کرده‌ایم که اگر اجرایی شود کمک زیادی خواهد کرد. بیاییم و این برنامه را با آخرین استانداردهای روز برنامه‌ریزی فوتبال پایه در جهان تطبیق بدهیم و طبق همین الگو پیش برویم. باید بدانیم که رقابت در فوتبال آسیا و جهان هر سال سخت‌تر می‌شود و کشورهایی که توجه و برنامه‌ریزی بهتری در سطح فوتبال پایه، در موضوع آموزش مربیان و همینطور آموزش بازیکنان دارند موفقیت‌های بزرگ‌تری به دست می‌آورند.

وی در پایان اذعان داشت: گزارش جامعی از پنل AFC در خصوص جزییات فنی مسابقات و همچنین بازی‌های تیم المپیک کشورمان تهیه کرده‌ام که به امید خدا به طور مفصل پس از بازگشت به کشور، این گزارش بسیار مفید را ارائه خواهم داد.

منبع: فدراسیون فوتبال برچسب‌ها کره‌ جنوبی تیم فوتبال امید عربستان سعودی مرتضی محصص

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کره جنوبی تیم فوتبال امید عربستان سعودی مرتضی محصص کره جنوبی تیم فوتبال امید عربستان سعودی مرتضی محصص

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۸۳۸۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برد بزرگ العین مقابل الهلال برای پایان رکورد جهانی

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم‌های فوتبال العین امارات و الهلال عربستان در دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۱۹:۳۰ شامگاه امروز پنجشنبه در ورزشگاه هزاء بن زائد امارات برگزار شد که با برد چهار بر دو میزبان اماراتی همراه بود.

سوفیان رحیمی (۶ و ۲۶-پ نالتی و ۳۸-پ نالتی) و کاکو (۵۶-پ نالتی) برای العین و مالکوم (۴۹) و یاسر الشهرانی (۷۸) برای الهلال گلزنی کردند.

شاگردان هرنان کرسپو در حالی موفق به کسب پیروزی پرگل شدند که الهلال در ۳۶ دیدار قبلی رسمی خود در تمامی مسابقات نتیجه‌ای جز پیروزی نگرفته بود. آنها همچنین ۴۴ بازی نباخته بودند و آخرین شکست آبی‌پوشان فوتبال عربستان به ۲۱ مردادماه ۱۴۰۲ باز می‌گردد.

الهلال با این شکست تلخ حالا در فصلی رویایی در آستانه حذف از لیگ قهرمانان آسیا هستند تا تمام تلاش‌های اخیر آنها که تبدیل به رکوردی در سطح دنیا شده بود دیگر به چشم نیاید.

کد خبر 6081518 مهدی مرتضویان

دیگر خبرها

  • شنیده شدن صدای انفجار در اصفهان و تبریز / انتشار تصاویر فعالیت ضدهوایی در آسمان اصفهان + ویدیو / چند ریزپرنده توسط پدافند هوایی کشور با موفقیت ساقط شده است / تعلیق پروازهای تهران، اصفهان و شیراز
  • شنیده شدن صدای انفجار و انتشار تصاویر فعالیت ضدهوایی در آسمان اصفهان + ویدیو / چند ریزپرنده توسط پدافند هوایی کشور با موفقیت ساقط شده است / تعلیق پروازهای تهران، اصفهان و شیراز
  • توجه به هویت ملی رمز موفقیت صداوسیما
  • توجه به هویت ملی، رمز موفقیت صداوسیما
  • العین، الهلال عربستان را تحقیر کرد
  • برد بزرگ العین مقابل الهلال برای پایان رکورد جهانی
  • آیا بازیکنی که روی او خطا شده باید ضربه پنالتی را بزند؟
  • هزینه‌های فوتبال پایه برای اولین بار در دولت سیزدهم رایگان شد
  • خیز الهلال برای ثبت رکورد تاریخی در آسیا و جهان
  • تغییر قوانین هواداران فوتبال در عربستان