Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-25@21:15:06 GMT

پیگیری بیمه‌ای سانحه امروز در فرودگاه ماهشهر

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۸۳۸۸۹

پیگیری بیمه‌ای سانحه امروز در فرودگاه ماهشهر

دیگر رسانه‌ها ــ درپی سانحه صبح امروز خارج شدن هواپیمای کاسپین از باند فرودگاه ماهشهر، بیمه ایران از پیگیری فوری این حادثه خبر داد.

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی بیمه ایران، مجید رحمتی مدیرکل بیمه‌های مسئولیت و حمل و نقل شرکت سهامی بیمه ایران، با اعلام اینکه هواپیمای آسیب دیده خطوط هوایی کاسپین تحت پوشش کامل بیمه ایران بوده است اظهار داشت: خوشبختانه حادثه منجر به تلفات جانی و مصدومیت سرنشینان نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بیمه ایران به محض اطلاع از حادثه نسبت به تشکیل کمیته رسیدگی به خسارت در این شرکت اقدام کرد و تنها چند ساعت پس از وقوع حادثه، کارشناسان بیمه ایران به محل حادثه اعزام شدند.

به گفته رحمتی، با توجه به کامل بودن پوشش‌های بیمه ای ارایه شده به هواپیمایی کاسپین، بیمه ایران ضمن اعلام آمادگی کامل برای رسیدگی و پرداخت خسارات به وجود آمده در اسرع وقت، اعلام می‌دارد هیچگونه نگرانی بابت بررسی و پرداخت خسارت این حادثه وجود ندارد و مبلغ خسارت، بلافاصله پس از پایان بررسی‌های کارشناسی به بیمه گزار پرداخت خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا بیمه ایران فرودگاه ماهشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۸۳۸۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سانحه رانندگی با یک کشته در محور بجستان - بردسکن

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مسئول اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی گناباد گفت: برخورد یک دستگاه خودرو سواری پراید با یک تریلی در جاده بجستان به بردسکن یک کشته و سه مصدوم بر جای گذاشت.   محمد حسین اسماعیل زاده افزود: در این حادثه یک نفر از سرنشینان خودرو سواری بر اثر شدت جراحتهای وارده جان خود را از دست داد و سه نفر مصدوم شدند.   وی گفت: مصدومان حادثه بعد از مراقبتهای نخست درمانی به بیمارستان آیت الله مدنی بجستان منتقل شدند.   شهرستانهای گناباد و بجستان با ۱۶ پایگاه اورژانس و یک پایگاه اورژانس هوایی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی گناباد قرار دارند.   شهرستان بجستان در فاصله ۲۷۸ کیلومتری جنوب غربی مشهد قرار دارد.

دیگر خبرها

  • مصدومیت ۵ نفر ‌در ۳ سانحه رانندگی شهر قزوین
  • یک کشته در سانحه رانندگی در آزادراه قزوین - زنجان
  • یک کشته در سانحه رانندگی در آزادراه قزوین- زنجان
  • سانحه رانندگی برای معاون اداره کل ورزش هرمزگان
  • رفع ابهامات حق بیمه مشاغل سخت و زیان‌آور و مفاصا حساب قراردادها
  • ثبت صادرات ۶ میلیارد دلاری در خوزستان
  • سانحه رانندگی با یک کشته در محور بجستان - بردسکن
  • وقتی دولت و بذرپاش ابلاغیه رهبری را دور می‎زنند
  • ویدیو/ پرداخت کامل بدهی ایران به بانک توسعه اسلامی
  • پرداخت کامل بدهی‌های ایران به بانک توسعه اسلامی