Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-19@07:52:22 GMT

آزمون قرآن و عترت در ملایر برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۸۳۸۹۲

آزمون قرآن و عترت در ملایر برگزار می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر از برگزاری هجدهمین دوره آزمون قرآن و عترت در ملایر خبر داد و گفت: این آزمون با همکاری دانشکده علوم قرآنی در روز جمعه 11 بهمن ماه از ساعت 8:30 الی 13 در محل این دانشکده برگزار خواهد شد.

حجت‌الاسلام طالب ترکاشوند مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر درگفت‌وگو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: هجدهمین دوره آزمون سراسری قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی همزمان با سراسر کشور در ملایرنیز برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: این آزمون با همکاری دانشکده علوم قرآنی در روز جمعه 11 بهمن ماه از ساعت 8:30 الی 13 در محل این دانشکده برگزار خواهد شد.
وی تصریح کرد: در جلسه‌ای به همین منظور با حضور روسا و کارشناسان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر و دانشکده علوم قرآنی، شیوه نامه برگزاری آزمون مورد بررسی قرار گرفته و هماهنگی‌های لازم برای برگزاری هر چه بهتر این رویداد قرآنی بعمل آمد.
حجت الاسلام ترکاشوند بیان کرد: این آزمون در شهرستان ملایر در دو گروه و 14 رشته شامل حفظ قرآن کریم 10 رشته و مفاهیم قرآن و معارف اهل بیت (ع) ، 4 رشته برگزار می شود.
وی اضافه کرد: در این دوره از آزمون قران و عترت در سطح شهرستان ملایر تعداد 130 نفر شرکت خواهند داشت.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: آزمون قرآن و عترت ملایر دانشکده علوم قرآنی ملایر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۸۳۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایستگاه پایانی مسابقات قرآن و عترت در لرستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، مرحله استانی مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان لرستان با شرکت ۳۱۰ دانش آموز برگزیده مرحله قطبی عصر امروز ۳۰ فروردین با معرفی برترین‌ها به پایان رسید.

به گفته عزتی، مدیرکل آموزش و پرورش لرستان، مسابقات امسال در ۱۴ رشته آوایی و پژوهشی برگزار شد که۵۰ برگزیده مرحله استانی مردادماه امسال در مشهد مقدس با هم رقابت خواهند کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ایستگاه پایانی مسابقات قرآن و عترت در لرستان
  • برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز فرهنگیان در پلدشت
  • نمایشگاه تخصصی هنرهای قرآنی روایت باران برگزار می‌شود
  • ملایر میزبان جشنواره موسیقی «شب‌های تاک»
  • فعالان قرآنی بدون آزمون دانشجو معلم می‌شوند
  • قاریان و حافظان قرآن بدون آزمون وارد دانشگاه فرهنگیان می شوند
  • ترویج زندگی قرآنی در جامعه امروزی ضروری است
  • برگزیدگان سی و هشتمین جشنواره سراسری قرآن و عترت تجلیل شدند
  • مجوز دانشکده علوم پزشکی ملایر در آستانه صدور قرار دارد ‌
  • اجرای طرح حفظ موضوعی قرآن گام برداشتن در مسیر جهاد تبیین است