Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم نواختن «زنگ فاطمی» به مناسبت ایام فاطمیه در دبیرستان دخترانه کوثر شهرستان کوهدشت نواخته شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، مراسم نواختن«زنگ فاطمی» امروز(7بهمن ماه) با حضور امام جمعه، رئیس اداره تبلیغات اسلامی، اداره بنیاد شهید و رئیس اداره فرهنگ و  ارشاد، جانشین فرمانده نیروی انتظامی در دبیرستان دخترانه کوثر شهرستان کوهدشت برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

حجت‌الاسلام «ابراهیم طهماسبی» در این مراسم افزود: حضرت فاطمه ‌زهرا(س) ام‌ابیها و مادر تمام امت بوده و یک شخصیت مستقل و الگویی برای همگان است.

 

امام جمعه کوهدشت بر ضرورت تبیین و ترویج فرهنگ و سبک زندگی فاطمی تأکید و خاطرنشان کرد: جامعه ما باید فاطمی باشد و دختران و زنان جامعه از سبک زندگی فاطمی الگو بگیرند.

 

وی عفت، عصمت، تقوا و نظم را از ویژگی های بارز حضرت فاطمه(س) خواند و گفت: حضرت فاطمه(س) الگوی جاودانه‌ای برای تمام زنان عالم است.

 

حجت الاسلام طهماسبی با یان اینکه حضرت فاطمه(س) معلم تمام بشریت است، اظهار داشت: در تربیت فرزندان و دختران خویش باید از سبک زندگی فاطمی الگو بگیریم و تربیت فاطمی را الگو قرار دهیم.

 

وی نهادینه سازی سبک زندگی اسلامی و فاطمی را مهم ترین عامل برای ترویج ارزش ها و مقابله با ضدارزش ها خواند و بیان کرد: توسل به حضرت فاطمه‌(س) راه نجات و رفع مشکلات است.

پایان پیام/85

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد رویداد ملی فهما مسجد مسجد هادی حق شناس سبک زندگی فاطمی کوهدشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۸۳۸۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم شصت و پنجمین سالگرد ارتحال حضرت آیت الله العظمی بروجردی

 مراسم شصت و پنجمین سالگرد ارتحال حضرت آیت الله العظمی بروجردی

با سخنرانی حاج شیخ حسین انصاریان

با مداحی حاج سید مهدی میرداماد

سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳، بعد از نماز مغرب و عشاء

مسجد اعظم قم

 

 

دیگر خبرها

  • مهار آتش سوزی در دبیرستان دخترانه اسما اهواز
  • زنگ «کار و کارگر» در مدارس شاهرود نواخته شد
  • (تصاویر) مراسم تعویض پرچم گنبد حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)
  • پخش‌زنده| برگزاری مراسم وفات حضرت عبدالعظیم (ع) در شهر ری
  • مدارس سمای بافق جزء برترین‌های استان یزد با بالاترین میزان ارتقاء و رشد کیفیت
  • تصاویری از مراسم گرامیداشت شهدای دانش آموز در دبیرستان ایرانشهر گرگان
  • طرح دخترانه «سدنا» در مدرسه علمیه خواهران حضرت زینب(س) میناب برگزار می‌شود
  • مراسم شصت و پنجمین سالگرد ارتحال حضرت آیت الله العظمی بروجردی
  • یادواره شهدای فردو در حرم حضرت فاطمه معصومه (س) برگزار می‌شود
  • یادواره شهدای فردو در حرم حضرت فاطمه‌ معصومه(س) برگزار می‌شود