Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار سرتیپ پاسدار محمدرضا نقدی معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دومین روز همایش سراسری فرماندهان بسیج که صبح امروز در سالن ۵ آذر سازمان بسیج برگزار شد، با بیان اینکه ترور سردار شهید حاج قاسم سلیمانی توسط امریکایی ها، حرکت مقاومت و انقلاب اسلامی را در مدار جدیدی قرار داد، اظهار کرد: ما در طول سال‌های گذشته به ندرت شاهد مواجهه مستقیم با امریکای جنایتکار بودیم، اما ترور سردار شهید حاج قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس که نقش عمده‌ای در نابودسازی گروهک‌های تروریستی داعش در عراق و سوریه داشت، باعث شد که یک سیلی به امریکا بزنیم و مراکز نظامی این کشور خبیث در عراق را مورد هدف قرار دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نشان می‌دهد که در همه شرایط، آماده مقابله با شیطان بزرگ هستیم.

او ادامه داد: در طول سال‌های گذشته امریکا از طرق مختلف از جمله از طریق رژیم بعث عراق به فرماندهی صدام، تقویت گروهک‌های منافقین و ضدانقلاب و ... تلاش نموده که ضرباتی به پیکره انقلاب اسلامی وارد کند، اما با شکست مواجه شد.

سردار نقدی تاکید کرد: مذاکرات برجام و مذاکره با امریکا در طول سال‌های گذشته، بی نتیجه بوده است. ترور شهید حاج قاسم سلیمانی هم یکی از اثرات مذاکره با امریکا بوده است، چرا که هرگاه با زبان غیرمقاومت با دشمن صحبت کردیم، ضربه خوردیم و این باعث شد که جسارت دشمنان انقلاب اسلامی بیشتر شود. متاسفانه برخی از گروه‌های سیاسی داخلی، همچنان حرف از مذاکره می‌زنند و این در حالی است که امریکای جنایتکار، هرگز اهل عمل به هیچ عهدنامه بین المللی نیست.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطر نشان کرد: ما در دوران هشت سال دفاع مقدس نشان دادیم که با دست‌های خالی هم دارای نیروی مردمی عظیم و شکست ناپذیر در برابر دشمن هستیم. در حال حاضر با تقویت بنیه دفاعی و نظامی، نشان دادیم که در برابر هرگونه تجاوز خارجی به خاک کشورمان، قدرت پاسخگویی قاطع داریم.

او با اشاره به اینکه سپاه و بسیج اصلی‌ترین نیرو‌های مقابله با امریکا و استکبار جهانی هستند، تصریح کرد: باید تلاش کنیم که روز به روز باعث رشد و توسعه سپاه و بسیج در کشور شویم تا بتوانیم برای مقابله با هرگونه تجاوز خارجی، آماده باشیم و برای این کار، باید بهترین‌ها را در سپاه و بسیج به عنوان نهاد‌های انقلابی، بکار بگیریم.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سپاه بسیج مستضعفین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۸۳۹۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جانشین سپاه درباره احتمال ورود به خودروسازی : هرجا معظم له صلاح بدانند، ورود پیدا می‌کند

به گزارش صدای ایران،سردار علی فدوی شامگاه چهارشنبه در آیین نخستین سالگرد شهید غیرت، حمیدرضا الداغی در گلزار شهدای سبزوار افزود: با اراده حیدری رهبر معظم انقلاب و قوت سپاه اقدام کردیم و ننگ برای قدرت‌های شیطانی به بار آمد؛ آنها همان طور که در رسانه‌ها می‌بینید، مضحکه همه دنیا شدند و این قدرت انقلاب اسلامی است.

جانشین فرمانده سپاه در پاسخ به پرسشی در مورد احتمال ورود این نیرو به صنعت خودروسازی، گفت: سپاه تکلیف مدار است و بر این اساس خود تکلیف خود را مشخص نمی‌کند، بلکه زیر نظر مستقیم ولی فقیه عمل می‌کند و هرجا معظم له صلاح بدانند، ورود پیدا می‌کند.

وی تصریح کرد: عملیات وعده صادق، صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است چنانکه هم اینک در فضای رسانه‌ای و اعتراف سران این رژیم نمایان است.

سردار فدوی: صهیونیست‌ها با حمله به کنسولگری حماقت کردند و باید تنبیه اساسی می‌شدند

جانشین فرمانده کل سپاه گفت: آنان بنا بر محاسبات مادی و دنیایی، بالاترین قدرت‌های جهان محسوب می‌شوند، اما قدرت انقلاب اسلامی بالاترین است، چون به قدرت خدا متصل است و پیروزی حزب خدا را خود پروردگار ضمانت کرده است.

سردار فدوی افزود: با وجود اینکه دشمنان از هر راهی التماس کردند جمهوری اسلامی اقدامی نکند، اما در این عملیات تصمیم حیدری گرفته شد و سپاه پاسداران به مثابه یاوران و سربازان حیدر عمل کرد و آنها را به خفت نشاند.

وی اظهار کرد: هر وقت خبیثان صهیونیست بخواهند فرزندان انقلاب اسلامی را تهدید کنند، تنبیه می‌شوند، این قاعده جدید است که برقرار شده و دیگر نمی‌توانند از دست آن سالم به در بروند.

جانشین فرمانده کل سپاه گفت: شهید محمدرضا زاهدی در کنار همرزمان خود بار‌ها تا پای شهادت رفته و مجروح شده بود، ولی باز ایستاده و در همه جبهه‌ها سرافرازانه فرماندهی می‌کرد؛ شهادت او کولاک به پا کرد و دشمن با اقتدار تنبیه شد.

سردار فدوی افزود: یکی از مقاطع ویژه انقلاب اسلامی سال گذشته رخ داد، خبیثان عالم و شیاطین در طول سال‌ها پس از پیروزی انقلاب از هر راهی وارد شدند، شکست خوردند، اما سال گذشته بر روالی دیگر گام برداشتند، اما باز هم شکست خوردند، چون وقتی قدرت انقلاب تجلی کند آنها همچون کف روی آب محو می‌شوند.


وی با بیان اینکه چرا همواره در این اتفاقات دشمن شکست می‌خورد پاسخ داد:، چون دلدادگان پای حق و انقلاب ایستاده‌اند و جمهوری اسلامی متکی به محبت و دوستی اهل بیت (ع)، به عنوان مقتدرترین حکومت در برابر شیطان بزرگ ایستاده و آمریکا را به خاک ذلت کشانده و می‌کشاند.

تجلی بی‌نظیر شهید الداغی تمام کشور را به حرکت آورد

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: تجلی بی‌نظیر شهید الداغی تمام کشور را به حرکت آورد، در یک لحظه خاص بصیرت و غیرت وی به حرکت درآمد و با آنکه می‌دانست پای جان در میان است، اما جان خود را تقدیم کرد تا الگویی در این راه شود.


 اجرای سرود، سخنرانی، مرثیه‌سرایی و مداحی از دیگر بخش‌های آیین نخستین سالگرد شهادت شهید الداغی در سبزوار بود.
 

 

دیگر خبرها

  • سردار فدوی: دانشجویان در دل آمریکا علیه شیطان بزرگ آمریکا و اسرائیل شعار می‌دهند
  • سردار فدوی: صهیونیست‌ها با حمله به کنسولگری حماقت کردند و باید تنبیه اساسی می‌شدند
  • جانشین سپاه درباره احتمال ورود به خودروسازی : هرجا معظم له صلاح بدانند، ورود پیدا می‌کند
  • سردار فدوی: دشمن با اقتدار تنبیه شد / صهیونیست‌ها با حمله به کنسولگری حماقت کردند
  • پاسداران سرباز ولایت و انقلاب اسلامی هستند
  • تجلیل جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از شهید غیرت
  • سردار سلیمانی: عملیات «وعده صادق» عامل خودباوری است
  • طعنه سردار سلیمانی به کشورهای منطقه /هیچ پرنده خارجی نمی‌تواند از آسمان ایران عبور کند
  • انقلاب اسلامی بر دنیا تاثیر گذاشته است
  • انقلاب اسلامی یک قاعده جدیدی در جهان ایجاد کرده است