Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-23@17:42:32 GMT

بازی‌های آسیایی استقلال و شهرخودرو پخش می‌شود؟

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۸۳۹۱۵

بازی‌های آسیایی استقلال و شهرخودرو پخش می‌شود؟

مسابقه نمایندگان ایران در مرحله سوم پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا به صورت زنده پخش می‌شود.

به گزارش مشرق، تیم‌های استقلال و شهرخودرو نمایندگان کشورمان در مرحله نهایی پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا فردا و به ترتیب مقابل تیم‌های الریان و السیلیه نمایندگان لیگ ستارگان قطر خواهند رفت.

در حالیکه پخش بازی این دو تیم در مرحله قبلی پلی‌آف با مشکلاتی روبرو شد و حتی به خاطر این مشکلات بازی تیم شهرخودرو توسط کنفدراسیون آسیا پشتیبانی نشد، اما بازی فردا شب هردو تیم پخش زنده تلویزیونی خواهد داشت و امتیاز این دو مسابقه به تلویزیون کشور داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسابقه شهرخودرو و السیلیه از ساعت 18:40 در ورزشگاه خانگی الدحیل و مسابقه استقلال و الریان نیز از ساعت 18:45 (سه شنبه هشتم بهمن) در ورزشگاه جاسم بن حمد شهر دوحه آغاز خواهد شد.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: هواپیمای اوکراینی سردار سلیمانی انتخابات98 لیگ قهرمانان آسیا پدیده شهر خودرو استقلال لیگ قهرمانان آسیا پلی آف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۸۳۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلیل حذف ژاپن و صعود ایران از زبان شمس

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتسال ایران موفق شد با کسب ۹ امتیاز از سه دیدار مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا به‌عنوان صدرنشین گروه D صعود کرده و خود را برای دیدار با قرقیزستان در مرحله یک چهارم نهایی آماده کند.

حسین شمس سرمربی پیشین تیم ملی فوتسال با تمجید از عملکرد شاگردان وحید شمسایی بخصوص در جریان برد چهار بر صفر مقابل کویت گفت: بازی با کویت نسبت به دو دیدار قبل غیر قابل مقایسه بود. خیلی خوب بازی کردیم و تمام اندیشه‌های فنی در زمین پیاده شد. استرس در هیچ ثانیه‌‌ای وجود نداشت و همین نشان می‌دهد قدرت فکری اندازه توانایی فنی اهمیت دارد.

او با اشاره به ذهن قوی شاگردان وحید شمسایی ابراز کرد: تمرکز بازیکنان خیلی بالا بود. ما توانستیم در دفاع و حمله همه کار کنیم. علی اکرمی مثل حسن‌زاده، سنگ‌سفیدی و اولادقباد و تک تک بازیکنان خیلی خوب توانستند وظیفه‌های فردی را در یک کار گروهی منسجم پیش ببرند.

سرمربی پیشین تیم ملی فوتسال ایران به کلین شیت مؤمنی هم اشاره و تصریح کرد: ما باید به گل نخوردن توجه کنیم. این موضوع مهمی برای تیم بود که خوشبختانه اعتماد به نفس کافی را حالا می‌توانیم با چنین گلری داشته باشیم.

او فرآیند بازگشت آمادگی جسمانی مسلم اولادقباد را پس از پشت سر گذاشتن یک دوره نقاهت تحسین برانگیز دانست و گفت: من شخصا توقع نداشتم اولاد قباد اینقدر زود به بازی‌ها برگردد. او در هر سه دیدار حضور داشت و همین نکته نشان می‌دهد که می‌توانیم امیدوار به آینده باشیم. مسلم همچون سالار آقاپور یک به یک با بازیکن حریف را خیلی راحت بر می‌دارد تا نشان دهد همچنان یکی از بهترین‌های دنیاست.

شمس از اهمیت بالای فوتسال در قلب آسیا صحبت کرد و با تاکید روی بازی‌های منطقه کافا گفت: هر پنج تیمی که در کافا بازی کردند، به مرحله بعدی صعود کردند. همین امر نشان دهنده اهمیت کافا است. افغانستان، تاجیکستان، ازبکستان و قرقیزستان به همراه تیم ملی فوتسال ایران حالا در دور بعدی هستند؛ این در حالی است که عراق تنها نماینده غرب آسیا و تایلند و ویتنام هم از شرق قاره به دور حذفی خواهند آمد. صعود پنج تیم از آسیای مرکزی خیلی مهم است و نشان می دهد چقدر باید بازی های این منطقه را جدی بگیریم.

سرمربی پیشین تیم ملی فوتسال ایران درباره حذف زودهنگام تیم ملی ژاپن یادآور شد: ژاپن به هیچ وجه تیم خوبی نداشت. همانطور که همه دیدیم شایسته صعود نبود و اوت شد. مجموعه فوتسال آسیا خیلی پیشرفت داشته که مدیون کلاس‌های آموزشی در این حوزه است.

دیگر خبرها

  • یازده مرد منتخب کرسپو برای فتح فینال غرب آسیا
  • سرمایه‌گذاری تیم‌های آسیایی خطرناک است/ فوتسال بچه سرراهی نباشد
  • مسعود یوسف: در آخر قهرمانی آسیا را می‌خواهیم
  • تیم ملی با لباس همیشگی در یک چهارم جام ملت‌ها
  • ناراحتی وحید شمسایی از حذف ژاپن!
  • دلیل حذف ژاپن و صعود ایران از زبان شمس
  • بازی سپاهان ۳ - هیچ می‌شود؟
  • ژاپن حریفی برای فوتسال ایران نیست/ از حریفان آسیایی ترس نداریم
  • دفاع شمسایی از بازی تیم مقابل بحرین!
  • ترکیب احتمالی منچستریونایتد برای بازی با کاونتری سیتی