Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسامی ۲۶ بازیکن تیم ملی فوتبال جوانان به منظور حضور در اردوی آماده سازی بهمن ماه از سوی کادر فنی اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان، امیر حسین نیک پور،محمد رضا عسگری و یاسین سلمانی سه بازیکن اصفهانی   دعوت شده به تیم ملی هستند و باید از روز ۱۲ بهمن ماه در اردوی این تیم حضوریابند. این اردو تا ۱۸ بهمن در مرکز ملی فوتبال ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نفرات دعوت شده می بایست روز شنبه ۱۲ بهمن ساعت ۱۲ در مرکز ملی فوتبال خود را به اعضای کادر فنی تیم جوانان معرفی کنند.

اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم جوانان به این شرح است؛

علیرضا رستمی جو، امیر رضا رفیعی، حسین نخودکار ، حسین زواری ، حسین سنایی ، امیر محمد خارکش ، عرفان روحانی ، سامان فلاح ورنامی(تهران) حسین گودرزی (لرستان) محمدرضا شکیب خو(بوشهر) آریا برزگر(فارس) امیر محمد غلام زاده (مازندران) امیر حسین نیک پور(اصفهان)  محمد رضا عسگری و یاسین سلمانی(اصفهان) علی سبحانی(آذربایجان شرقی) احمد رضا جلالی، حسین شاوردی ، احمد شریعت زاده ، احمد رضا جنادله و محمد امین شهرویی (خوزستان) مهدی هاشمی نژاد و محمد رضا محرمی(گیلان) علیرضا اسدآبادی(خراسان رضوی) سینا حاتمی(کرمان) و مهدی احمدی(همدان)

گفتنی است تیم ملی فوتبال جوانان ایران برای حضور در دور نهایی مسابقات قهرمانی جوانان آسیا به میزبانی ازبکستان آماده می شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۸۳۹۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت مربی کردستانی به اردوی تیم ملی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان چهارمین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی ژیمناستیک هنری رده سنی جوانان کشور به منظور حضور در رقابت‌های آسیایی به میزبانی تهران آغاز و تا ۲۳ اردیبهشت ادامه دارد.

«سید امید شیخ احمدی» مربی کردستانی در کسوت مربی و آنالیزور به چهارمین مرحله از تمرینات آمادگی ملی پوشان ژیمناستیک هنری جوانان فرا خوانده شده است.

 

دیگر خبرها

  • تیم دانشجویان ایران در راه مسابقات جهانی
  • ببینید | طعنه سنگین ستاره تیم ملی فوتبال ساحلی به حواله خودروی فوتبالیست‌ها
  • درگذشت فوتبالیست سابق ایرانجوان در حین بازی با پیشکسوتان استقلال
  • دعوت مربی کردستانی به اردوی تیم ملی
  • فوتبالیست لیگ‌برتری که در ۷سال فقط یک‌دقیقه بازی و تمدید کرده! / چرا هیچ سرمربی و مدیرعاملی جرات حذف او را ندارد؟ / آقای تاج، فساد واضح همین است
  • آغاز اردوی تیم ملی دانشجویان ایران با حضور 53 بازیکن
  • رونالدو نابغه نیست، فقط مسی، پله، مارادونا
  • بهترین‌های هفته ۲۴؛ ربیعی طلسم شکست، اصفهانی‌ها برگشتند
  • دومین پیروزی دختران فوتبالیست ایران مقابل ترکمنستان
  • حضور ۶ دوچرخه سوار و یک مربی از آذربایجان شرقی در اردوی تیم ملی