Web Analytics Made Easy - Statcounter

تعدادی از معترضان به سخنان اخیر وزیر خارجه کشورمان در گفتگو با نشریه آلمانی اشپیگل با سردادن شعار‌هایی در مقابل وزارت خارجه تجمع کردند.

به گزارش ایسنا، در این تجمع که در برابر ساختمان «نه شرقی نه غربی» وزارت امور خارجه بعد از ظهر امروز (دوشنبه) برگزار شد، شعار‌هایی علیه محمدجواد ظریف در مذمت مذاکره با آمریکا بعد از شهادت قاسم سلیمانی و ترور وی از سوی آمریکایی‌ها سر داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تجمع‌کنندگان با در دست داشتن پلاکارد‌هایی در انتقاد به سخنان ظریف، شعار‌هایی از جمله مرگ بر سازشکار، مرگ بر منافق، مرگ بر اسراییل، مرگ بر انگلیس، ظریف حیا کن، وزارت خارجه را رها کن، ایرانی می‌میرد ذلت نمی‌پذیرد، الله اکبر، مرگ بر ضد ولایت فقیه، مرگ بر منافق سازشکار، نه سازش نه تسلیم نبرد با آمریکا، حرف ما یک کلام انتقام انتقام، خونی که در رگ ما است هدیه به رهبر ما است، مذاکره با دشمن، خنجر زدن به میهن و ... سر دادند.

در این تجمع یک روحانی به نمایندگی از شرکت کنندگان صحبت کرد و اظهارات ظریف و پاسخ ترامپ به وی را حقارت‌آمیز خواند و مدعی شد که این سخنان اقتدار کشور را زیر سوال برده است.

او گفت: همه در کشور باید در راستای گرفتن انتقام خون شهید سلیمانی از آمریکا حرکت کنند و همه ما فریاد بزنیم هیهات منا الذله.

برگزاری این تجمع در حالی است که سید عباس موسوی سخنگوی وزارت امورخارجه کشورمان امروز (دوشنبه) در جمع خبرنگاران درباره حاشیه‌های چند روز اخیر و سوء برداشت از اظهارات محمدجواد ظریف وزیر امورخارجه ایران در گفتگو با نشریه اشپیگل ابراز تاسف کرد که "برخی رسانه‌ها توئیت‌های فارسی دونالد ترامپ را منبع خود قرار داده‌اند".

وی تصریح کرد: صحبت‌های آقای ظریف حرف تازه‌ای نبود، چون سیاست اصولی جمهوری اسلامی را بیان کرد. این همان صحبتی است که مقام معظم رهبری، دولت و مقامات به عنوان یک حرف اصولی و اساسی همواره بیان کرده‌اند.

در این تجمع پرچم آمریکا توسط تعدادی از شرکت‌کنندگان به آتش کشیده شد.

منبع: فرارو

کلیدواژه: محمد جواد ظریف وزارت خارجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۸۳۹۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع شطرنجی‌ها مقابل وزارت ورزش برای حمایت از پریدر/ قول اسبقیان به معترضان

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، نام‌نویسی از نامزد‌های ریاست فدراسیون شطرنج از روز پانزدهم فروردین آغاز شده و تا روز بیست‌وهشتم ماه جاری یعنی پایان وقت اداری امروز ادامه خواهد داشت. فدراسیون شطرنج هم‌اکنون با سرپرستی شادی پریدر اداره می‌شود. طی روز‌های اخیر برخی از اهالی شطرنج از جمله قهرمانان این رشته و روسای هیات‌ها با تنظیم نامه‌ای ضمن حمایت از شادی پریدر سرپرست این رشته خواستار حضور وی در انتخاباا شده اند.

در همین راستا حدود ۱۵ نفر از اعضای مجمع فدراسیون شطرنج از جمله برخی ملی‌پوشان این رشته، صبح امروز مقابل وزارت ورزش حضور پیدا کردند تا خواسته خود را به مسئولان وزارتخانه اعلام کنند. پس از این تجمع چند نفر از معترضین موفق شدند با برخی مسئولان از جمله معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای صحبت کنند. اسبقیان به این نفرات قول داد در این زمینه با وزیر ورزش صحبت کند.

فدراسیون شطرنج از اواخر آذر ۱۴۰۲ با سرپرستی پریدر اداره می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آمریکا باز هم قطعنامه عضویت فلسطین را وتو می‌کند
  • آمریکا عضویت فلسطین در سازمان ملل را وتو می‌کند
  • ایران پاسخ اتهامات آمریکا اتحادیه اروپا و گروه 7 پس از تنبیه اسرائیل را داد/ سخنگوی وزارت خارجه: تا زمانی که اراده‌ای برای توقف جنایات رژیم اسرائیل و نقض فاحش مقررات بین‌المللی توسط صهیونیست‌ها نباشد، چشم انداز روشنی در مسیر صلح پایدار متصور نیست
  • زیباکلام: تهران و واشنگتن مستقیم مذاکره کنند
  • بی‌توجهی بلینکن به سخنان کارکنان وزارت خارجه آمریکا مبنی بر مجازات سربازان صهیونیستی ناقض حقوق بشر
  • تجمع مقابل سفارت اردن در تهران (عکس)
  • چین: آمریکا بزرگترین منبع حملات سایبری در جهان است
  • اعتراض مدیران استقلال به واگذاری پرسپولیس
  • تجمع شطرنجی‌ها مقابل وزارت ورزش برای حمایت از پریدر/ قول اسبقیان به معترضان
  • تجمع شطرنجی‌ها مقابل وزارت ورزش