Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-24@03:20:02 GMT

آخرین خبرها از وضعیت پزشکی محمدرضا شجریان

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۸۳۹۵۲

آخرین خبرها از وضعیت پزشکی محمدرضا شجریان

رویداد۲۴ محمدرضا شجریان در حالی در بیمارستان بستری شده است که برخی مرتبطان، همانند شاهرخ تویسرکانی ـ نویسنده و روزنامه‌نگار ـ در گفت‌وگویی با ایسنا، وضعیت وی را در فرآیند پزشکی گذشته توصیف کرده و یادآوری کرده‌اند که وی هر چند وقت، دست‌کم برای چک‌آپ‌های تجویز شده، به بیمارستان مراجعه داشته است.

روابط عمومی شرکت دل‌آواز (شرکتی که با همت محمدرضا شجریان در تاریخ اول اسفند ۱۳۵۶ تاسیس شد) هم در این زمینه به ایسنا اعلام کرده است که محمدرضا شجریان هر چند وقت یک بار برای چک‌آپ باید چند روزی به بیمارستان برود و برای خلط ریه هم باید تحت نظر باشد تا عفونت احتمالی پیش نیاید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



از طرفی سایت خانه موسیقی با انتشار مطلبی کوتاه درباره وضعیت سلامت محمدرضا شجریان، از بستری شدنش در یکی از بیمارستان‌های تهران خبر داده است. بیشتر بخوانید: بهترین اجرا‌های محمدرضا شجریان/ از اجرای قطعه سوگند در جوانی تا کنسرت لندن+فیلم در خبر یادشده این‌گونه اعلام شده است که «محمدرضا شجریان، استاد آواز ایران، از شب گذشته در یکی از بیمارستان‌های تهران بستری شد و تحت نظارت تیم پزشکی قرار دارد.»

پیگیری‌ها برای دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه، حاکی از آن است که محمدرضا شجریان هم‌اینک در بخش مراقبت‌های ویژه (آی سی یو) یکی از بیمارستان‌های تهران بستری است، اما خانواده او به ارائه اطلاعات بیشتر در این زمینه تمایلی ندارند و خواهان رعایت و احترام به حریم خصوصی خانواده خود هستند. منبع: ایسنا لینک کوتاه: www.rouydad24.ir/000qei خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 محمدرضا شجریان شجریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۸۳۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترانه علیدوستی درگیر با بیماری سخت ؛ بستری در بیمارستان

مادر ترانه علیدوستی در صفحه ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به «بیماری ای با منشا نامشخص» مبتلا شده اما اکنون «خوب» است. 

نادره حکیم الهی - مجسمه‌ساز - مادر ترانه علیدوستی در پاسخ به سوالات کاربران فضای مجازی در مورد سلامتی فرزندش گفت: به تازگی آرام شده‌ام و می‌توانم به این سوال جواب بدهم، حال ترانه خوب نبوده اما الان خوب است.

او ادامه داد: برای ترانه دعا کنید، بیماری [داشتن] سخت است به خصوص اگر منشأ آن مشخص نباشد و من از همه ی دوستان و طرفدارانش می‌خواهم برای ترانه دعا کنند و انرژی‌های مثبت و عشق بفرستند.

صفحه اینستاگرام بانی‌فیلم در این ارتباط نوشت: سه روز پیش ترانه علیدوستی بازیگر شناخته شده سینما با نشانه‌های سرگیجه و به دلیل مشکلات کبدی در بیمارستان کسری تهران بستری شد.
روز گذشته مادر این بازیگر ضمن اعلام خبر بیماری و بستری شدن او از ناشناخته بودن نوع بیماری‌اش خبر داد.

براساس شنیده‌ها، در حال حاضر تیم پزشکی با انجام آزمایش‌های مختلف، در صدد یافتن علت مشکلات جسمانی به وجود آمده برای او‌ هستند.
در حال حاضر غیر مادر ترانه علیدوستی هیچ کدام از نزدیکان دیگر این بازیگر در ارتباط با بستری شدن او اطلاع رسانی نکرده‌اند.


کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: ۶ زن بانفوذ و قدرتمند سینمای ایران که تکرار نمی‌شود ترانه علیدوستی بعد از مرگ برادرش در چهارشنبه سوری نوشت: به خاطر ما خواهرها ... شرط جالب بازگشت ترانه علیدوستی و فاطمه معتمدآریا به سینما (فیلم)

دیگر خبرها

  • تأثیر عجیب جنسیت پزشک بر درمان بیماران
  • دلیل اصلی بستری شدن ترانه علیدوستی در بیمارستان
  • آشکارشدن ابعاد جنایت‌بار دیگری از انفجار تروریستی کرمان
  • ترانه علیدوستی در بیمارستان بستری شد
  • آخرین خبرها از پارسیلون خرم‌آباد/ مزایده جدید برگزار می‌شود
  • آخرین خبرها از «پارسیلون» خرم‌آباد/ مزایده جدید برگزار می‌شود
  • ساچمه‌های آلوده در جلیقه‌های انفجاری کرمان | افشای ابعاد جدید جنایت تروریستی؛ دلیل عفونت بسیار شدید و عجیب مجروحان مشخص شد
  • ترانه علیدوستی درگیر با بیماری سخت ؛ بستری در بیمارستان
  • افشای ابعاد جدید از انفجار تروریستی کرمان
  • آشکارشدن ابعاد دیگری از انفجار تروریستی کرمان