Web Analytics Made Easy - Statcounter

فدراسیون پزشکی ورزشی با ورود به مسئله درمانی بوکسور سابق تیم ملی ایران فیزیوتراپی ، تامین تجهیزات توان بخشی و امور مربوط به بهبود وضعیت دیابت این پیشکسوت را برعهده گرفت.

به گزارش ایسنا، کیومرث راکی دشتگلی بوکسور سابق تیم ملی ایران که کسب مقام سوم ارتش‌های جهان را در کارنامه دارد و به عنوان یکی از پیشکسوتان این رشته ورزشی به شمار می‌آید و به عنوان مربی تیم‌های ملی نیز فعالیت  کرده است حدود یک دهه با سرطان دست و پنجه نرم می‌کند و به بیماری دیابت نیز مبتلا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به تازگی خبرنگار ایسنا با حضور در منزل این بوکسور گزارشی را از وضعیت وخیم جسمی او به دلیل ابتلا به سرطان مثانه و همچنین بیماری دیابت تهیه کرد.

حال پس از آن مسوولان فدراسیون پزشکی ورزشی با حضور در منزل این بوکسور نسبت به مسائل درمانی وی اقدام کردند.

رضا سعیدی ر ئیس  کمیته خدمات درمانی فدراسیون پزشکی ورزشی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به این که کیومرث راکی دشتگلی از پیشکسوتان بوکس کشور به شمار می‌رود که توانسته  پرچم ایران را در مسابقات ارتش های جهان به اهتزاز درآورد گفت: وی از 10 سال قبل با مشکلات جسمی رو به رو شده است و به دلیل انتشار سرطان مثانه در لگن به ریشه اعصاب او فشار وارد شده و عصب های تحتانی‌اش را تحت فشار قرار داده است که باعث شده این پیشکسوت بوکس کشور نتواند به خوبی بایستد و زمان ایستادن وی روی پا طی مدت زمان محدود و به وسلیه واکر امکان پذیر است.

وی ادامه داد: در مورد موضوع سرطان وی نمی‌توانیم کاری انجام دهیم چرا که توسط اکولوژیست طی درمان بوده و این یک مسئله تخصصی است اما در خصوص فیزویوتراپی و کنترل دیابت وی فدراسیون پزشکی ورزشی ورود کرده و قرار بر این است امور درمانی تحت نظر این فدراسیون مد نظر قرار گیرد.

ر ئیس  کمیته خدمات درمانی فدراسیون پزشکی ورزشی با اشاره به این که تصمیم بر این شد تا فیزیوتراپی اندام تحتانی به منظور توانایی ایستادن و انجام امور شخصی برای آقای دشتگلی از سوی فدراسیون انجام شود اظهار کرد: علاوه بر این تامین وسایل توان بخشی نظیر ویلچر ، واکر و سایر موارد این چنینی که مورد نیاز این پیشکسوت بوکس کشور است از سوی فدراسیون تامین خواهد شد.

وی ادامه داد: همچنین با توجه به این که  امکان تردد از سوی وی وجود ندارد قرار است تا هفته‌ای دو تا سه روز بر حسب نیاز فیزیوتراپی در منزل انجام شود و برای موضوع دیابت نیز علاوه بر ویزیت، پرهیز غذایی، نسخه دارویی تمدید و بررسی می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۸۳۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آیین تکریم و معارفه سرپرست بیمارستان شهید جلیل یاسوج

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از کهگیلویه و بویراحمد، آئین تکریم و معارفه سرپرست بیمارستان شهید جلیل یاسوج با حضور ریاست دانشگاه علوم پزشکی، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از مدیران دانشگاهی و استانی برگزار شد.

شهامت معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد در این نشست اظهار کرد:
تغذیه محوری‌ترین مساله در بحث سرطان است؛ باید بر تولید محصولات غذایی نظارت بیشتر صورت گیرد و مواد غذایی که به عنوان ضد سرطان و آنتی اکسیدان مطرح است، خود عامل سرطان است.

شهامت تصریح کرد: در این زمینه کارگروهی در محور سلامت استان باید تشکیل شود و البته کمبود این کارگروه در استان احساس می‌شود. در بحث مطالبات بیمه‌ای باید اقدامات مطلوب و مناسبی شکل بگیرد و مشکلات و موانع در این زمینه برطرف شود.

علیزاده سرپرست جدید بیمارستان شهید جلیل یاسوج در این مراسم گفت: نیروهای توانمند و پای کاری در بیمارستان داریم و باید به نحو مطلوب و با نگاه تخصصی از این ظرفیت‌ها بهره برد. وی با اشاره به اینکه در گذشته شاهد اعزام بالای بیماران به استان‌های همجوار بودیم، افزود: در حال حاضر به واسطه تجهیزات در بسیاری از موارد بی نیاز از اعزام بیماران شدیم.

خبرنگار: سعیده صداقت نژاد

انتهای خبر/

کد خبر: 1228185 برچسب‌ها دانشگاه علوم پزشکی

دیگر خبرها

  • دهگردشی و ارایه خدمات بهداشتی درمانی در روستا‌های صعب العبور طالقان
  • زهره حمیدی ازوضعیت پس از سرطان گفت/انسان دیگری شدم و حالم خوب است
  • شناسایی بیش از ۲۲هزار بیمار دیابتی در نیشابور
  • آمار ورزشکاران سازمان یافته استان مرکزی ۱۴ درصد افزایش یافت
  • برپایی ایستگاه سلامت در شهرک سلامت دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه
  • آیا هیپنوتیزم برای درمان بیماران مبتلا به سرطان مفید است؟
  • در اکثر خانواده‌های ایرانی یک مورد ابتلا به سرطان دیده می‌شود | ابتلای مردان به این سرطان بیشتر شده است
  • برگزاری آیین تکریم و معارفه سرپرست بیمارستان شهید جلیل یاسوج
  • انجام غربالگری سه سرطان شایع در هفته سلامت در مشهد
  • سلول درمانی یک روش نوین برای درمان دیابت