Web Analytics Made Easy - Statcounter

پردرآمدترین سلبریتی‌های جهان در شبکه "اینستاگرام" معرفی شدند.

به گزارش عصرایران به نقل از سی ان ان ترک، 9 سلبریتی پردرآمد جهان در سال 2019 از شبکه ایستاگرام پول پارو می‌کنند.

این 9 سلبریتی که از میان چهره‌های هنری و ورزشی غالبا آمریکایی هستند سالانه دهها میلیون دلار از محل تبلیغات در شبکه اینستاگرام در آمد دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

9 سلبریتی برتر دنیا از نظر درآمد "روزانه" آنها از شبکه اینستاگرام به ترتیب عبارتنداز:



"کایلی جنر"، هنرپیشه کارآفرین و شخصیت شبکه های اجتماعی آمریکایی با 23 سال سن / 1.2 میلیون دلار "آریانا گرانده" خواننده 26 ساله آمریکایی/ 996 هزار دلار "کریستیانو رونالدو" فوتبالیست پرتغالی/ 975 هزار دلار "کیم کارداشیان" مدل آمریکایی/ 910 هزار دلار "دواین جانسون" هنرپیشه آمریکایی/ 882 هزار دلار "سلنا گومز" خواننده 27 ساله آمریکایی/ 866 هزار دلار "بیانسه" خواننده آمریکایی/ 785 هزار دلار "تیلور سوییفت" خواننده آمریکایی/ 748 هزار دلار "نیمار" فوتبالیست برزیلی/ 722 هزار دلار


لینک کوتاه: asriran.com/002yx5

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: سلبریتی اینستاگرام شبکه های اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۸۴۰۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناتوانی مردم آمریکا در پرداخت اقساط وام‌ها

به گفته مدیران بانک‌های آمریکایی، وام‌گیرندگان با درآمدهای پایین برای پرداخت به موقع اقساط وام‌های خود با مشکلات روزافزون مواجه هستند که این موضوع بانک‌ها را بر آن داشته است تا در اعطای کارت‌های اعتباری و وام‌های خودرو محتاط‌تر شوند. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از رویترز، بر اساس داده‌های اخیر و به گفته مدیران بانک‌های آمریکایی، وام‌گیرندگان با درآمدهای پایین برای پرداخت به موقع اقساط وام‌های خود با مشکلات روزافزون مواجه هستند که این موضوع بانک‌ها را بر آن داشته است تا در اعطای کارت‌های اعتباری و وام‌های خودرو محتاط‌تر شوند.

به گفته بانکداران و اقتصاددانان، هرروز تعداد بیشتری از آمریکایی‌ها از پس انداز خود برای هزینه‌ها استفاده می‌کنند چرا که افزایش قیمت‌ها و نرخ‌های بهره وام، بودجه خانوارها را فشرده کرده است.

بر اساس این گزارش، وضعیت مالی خانوارهایی که در آمریکا کمتر از 45000 دلار سالانه درآمد دارند، وخیم‌تر شده است در حالی که خانوارهای دارای درآمد بالاتر، از انعطاف پذیری مالی بیشتری برخوردارند.

پیش بینی وارد شدن اقتصاد آمریکا به رکود در 2024هشدار میلیاردر معروف درباره آینده اقتصاد آمریکا

آستن گولزبی، رئیس فدرال رزرو (بانک مرکزی) شیکاگو، طی اظهاراتی گفت که در حال حاضر معوقات بانکی مصرف‌کنندگان یکی از نگران‌کننده‌ترین موضوعات مربوط به داده‌های اقتصادی است.

وی گفت: نرخ معوقات وام‌های مصرفی اغلب یک شاخص اصلی است و اگر این نرخ کم کم افزایش یابد، حکایت از این موضوع دارد که وضعیت در حال وخیم شدن است.

آریجیت روی، مدیر بخش کسب و کار مصرف کننده در یواِس بانکورپ U.S. Bancorp، در این باره گفت: وام گیرندگانی که برای اولین بار وام می‌گیرند و کم درآمد هستند نسبت به افرادی که درآمد بیشتری دارند، نرخ نکول بیشتری را در وام های خود تجربه می‌کنند.

بانک آمریکا نیز روز سه‌شنبه گزارش داد که در این بانک، بدهی‌هایی که بازیابی آن‌ها بعید است، از 807 میلیون دلار در سال گذشته میلادی به 1.5 میلیارد دلار در سه ماهه اول سال جاری افزایش یافته است.

بانک جی‌پی مورگان چیس نیز هشدار داد که هزینه‌های مربوط به این نوع بدهی‌ها در همان دوره سه‌ماهه تقریباً دو برابر شده و به 2 میلیارد دلار رسیده است، در حالی که در سیتی‌گروپ و ولز فارگو نیز این بدهی‌ها افزایش یافته است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • محرومیت بهترین داور زن فوتبال جهان
  • ناتوانی مردم آمریکا در پرداخت اقساط وام‌ها
  • مقایسه درآمد پردرآمدترین ورزشکاران حرفه‌ای در هفت رشته‌ی ورزشی (+ اینفوگرافی)
  • پخش مستند «نیمه شب ۲۴ آوریل» از شبکه دو سیما
  • گل انفرادی دیدنی گابریل مارتینلی در خانه چلسی (لیگ برتر انگلیس - ۲۰۱۹/۲۰) / فیلم
  • هزینه نگهداری از پرخرج‌ترین خودروهای آمریکایی در حد خودروهای داخلی است!
  • خون مردم و کودکان غزه بر روی دستان مالک واتس‌اپ
  • کلید ۹۵ میلیارد دلاری برای دو جنگ؟
  • خبر قدرت پهپادی ایران دنیا را برد، سلبریتی‌ها را خواب/ لسانی: ساختمان برند سلبریتی‌ها از هنجارشکنی شکل می‌گیرد
  • واکنش آنکارا به خبر رهگیری موشک های ایران توسط ترکیه/ هدف قرار دادن ۲ پایگاه نظامی آمریکا در شرق سوریه/  رایزنی شورای اروپا برای تشدید تحریم‌ ها علیه ایران‌/ افزایش بی‌سابقه هزینه‌های نظامی در جهان