Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان غربی فرمانده انتظامی ماکو از کشف و ضبط ۲۰۰ عدد ظرف تزئینی و لوکس قاچاق جاساز در اتوبوس ورودی از ترکیه در محور ماکو به بازرگان خبرداد.

سرهنگ حسین شهریار در گفت و گو با ایسنا در تشریح اقدامات نظامی و انتظامی در این شهرستان اظهار کرد: روز گذشته ماموران انتظامی ماکو در حین کنترل خودروهای عبوری در جاده کمربندی ماکو_ بازرگان به یک دستگاه اتوبوس ورودی از کشور ترکیه مشکوک و آن را متوقف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی ماکو با بیان اینکه در بازرسی از داخل اتوبوس ۲۰۰ عدد ظرف لوکس قاچاق و جاسازی شده کشف و ضبط شد، افزود: در این رابطه یک نفر به عنوان متهم دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مقامات قضایی شد.

سرهنگ شهریار با اشاره به کشف ۳۰۰۰ لیتر سوخت قاچاق در بازرسی از وانت بار در شهرستان افزود: پس از تشکیل پرونده قضایی، راننده وانت به عنوان متهم به همراه خودروی توقیف شده تحویل مقامات قضایی شد.

فرمانده انتظامی ماکو همجنین از دستگیری تعداد ۳ نفر از سارقان حرفه‌ای منازل در ماکو خبر داد و گفت: طی روزهای گذشته به دنبال گزارش‌های مردمی و اقدامات پلیس انتظامی این ۳ نفر در چنگال انتظامی گرفتار شدند.

وی با بیان اینکه سارقان به ۱۲ فقره سرقت در این شهرستان اعتراف کردند، افزود: از این سارقان ۲۵ دستگاه گوشی موبایل و تبلت به ارزش ۹۰۰ میلیون ریال و مقداری هم وجه نقد کشف و ضبط شد. 

سرهنگ شهریار در پایان گفت: با تشکیل پرونده، سارقان به همراه ۳ خودروی توقیف شده تحویل مراجع قضایی شدند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کشف کالای قاچاق کشف سوخت قاچاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۸۴۰۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیراندازی در خنداب برای عملیات تعقیب و گریز سارقان مسلح بوده است

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ رضا سلوکی اظهار کرد: شب گذشته، تعدادی سارق مسلح با یک دستگاه خودروی سواری سمند در سطح شهرستان کمیجان حضور یافتند.

فرمانده انتظامی شهرستان خنداب افزود: با حضور به موقع پلیس، سارقان که موفق به ارتکاب به جرم نشدند به طرف شهرستان خنداب متواری شدند که با اقدام سریع یگان گشت انتظامی خنداب خودرو تحت تعقیب قرار گرفت و با تیراندازی پلیس خودرو متهمان متوقف شد.

کد خبر 6088090

دیگر خبرها

  • اجرای طرح برخورد با سارقان در دامغان/ ۸سارق دستگیر شدند
  • انهدام باند سارقان و کشف ۲۶ فقره سرقت در شهرستان خرم‌آباد
  • تیراندازی در خنداب برای عملیات تعقیب و گریز سارقان مسلح بوده است
  • کشف ماینر‌های قاچاق در یزد
  • ‌از بازگرداندن ۱۰۰ میلیارد اراضی کشاورزی تا دستگیری سارقان کابل‌های مخابراتی در فارس
  • دستگیری سارقان مسلح طلا و جواهرات در اهر
  • سارقان احشام در سیروان دستگیر شدند
  • کشف ۷۰۰ کیلو گردو قاچاق در بازرسی از یک اتوبوس
  • کشف گردو قاچاق در اتوبوس
  • ۷۰۰ کیلو گردو قاچاق در بازرسی از یک اتوبوس کشف شد