Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان اطلاعات سپاه گفت: اگر از مسیر اصلی انقلاب اسلامی خارج شویم و با دشمن سازش کنیم، قطعا محکوم به شکست خواهیم بود.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام حسین طائب رئیس سازمان اطلاعات سپاه در دومین روز همایش سراسری فرماندهان بسیج که صبح امروز در سالن 5 آذر سازمان بسیج برگزار شد، با بیان اینکه اگر مومنان در جهت یاری خدا قدم بردارند، خداوند وعده پیروزی به آنان داده است، اظهار داشت: در شرایط فعلی کشورمان، ایستادگی و مقاومت مهمترین رمز در جهت پیروزی مقابل استکبار جهانی است و یقینا اگر از مسیر اصلی انقلاب اسلامی خارج شویم و با دشمن سازش کنیم، قطعا محکوم به شکست خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: اگر می‌خواهیم در پیروزی کشورمان در مقابل استکبار جهانی نقش مهمی ایفا کنیم، باید به وعده الهی عمل کنیم و در تقابل با دشمنان خدا باشیم و برای این کار، نیاز است کشورمان روز به روز مسیر پیشرفت، توسعه و قوی تر شدن را طی کند.

حجت الاسلام طائب با بیان اینکه آمریکا و رژیم منحوس صهیونیستی با طراحی ترور سردار شهید حاج قاسم سلیمانی تلاش کردند که بقای خود را در سطح منطقه قوت ببخشند، تاکید کرد: در حال حاضر دشمنان انقلاب اسلامی از طریق تاکتیک‌های جنگ نرم، جنگ نیمه سخت و سخت، تمام تلاش خود را برای بقای خود انجام می دهند اما باید بدانند که شهادت حاج قاسم سلیمانی، عاملی برای رسیدن آنان به اهدافشان نیست، بلکه اهداف این شهید بزرگوار همچنان ادامه خواهد داشت.

رئیس سازمان اطلاعات سپاه در ادامه با اشاره به اینکه مسیر ترامپ، مسیر سرعت بخشی به فروپاشی آمریکاست، افزود: آمریکایی برای بقای خود دست به هر کاری می زند اما ترامپ، به عنوان رئیس جمهور این کشور با تمام توان، تمام ریسک ها را انجام م‌ دهد ولی همین عنصرخطرناک و تروریست، عاملی برای فروپاشی شیطان بزرگ خواهد بود.

حجت الاسلام طائب در پایان با اشاره به تجمعات باشکوه اعتراضی مردم عراق نسبت به حضور نظامی امریکا در این کشور اظهار داشت: در روزهای گذشته شاهد اعتراضات گسترده با جمعیت باشکوه در کشور عراق علیه مواضع نظامی آمریکا در این کشور بودیم اما دشمنان انقلاب اسلامی تلاش کردند با سانسور این واقعه، آن را خنثی کنند.

منبع: خبرگزاری بسیج

منبع: مشرق

کلیدواژه: هواپیمای اوکراینی سردار سلیمانی انتخابات98 لیگ قهرمانان آسیا حسین طائب انقلاب اسلامی سازمان بسیج سردار حاج قاسم سلیمانی امریکا ترامپ سازمان اطلاعات سپاه آمریکا عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۸۴۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی: ایران در حال اجرای طرح‌های بزرگ در ۲۰ کشور است

رئیس جمهور گفت: امروز جمهوری اسلامی ایران با اتکا به توانمندی‌های فنی و مهندسی بومی در حال اجرای طرح‌های بزرگ آب و برق در بیش از ۲۰ کشور جهان است. - اخبار سیاسی -

به گزارش حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور ظهر امروز چهارشنبه به وقت محلی، در مراسم افتتاح و بهره‌برداری از ابرپروژه چند منظوره «اومااویا» در سریلانکا، به عنوان یکی از بزرگترین طرح‌های صدور خدمات فنی- مهندسی ایرانی، بهره‌برداری از این پروژه را نماد همبستگی، پیوند، تقویت دوستی و مایه افتخار دو ملت دانست.

افتتاح طرح بزرگ برق‌آبی اومااویا در سریلانکا توسط رئیسی وی نمایش همبستگی، همدلی و همراهی دو کشور و دو ملت آسیایی را از ویژگی‌های مهم‌ این پروژه دانست و تصریح کرد: بهره‌برداری از این سد، نیروگاه و تونل انتقال آب نماد، تحقق اراده دو کشور و دو ملتی است که می‌خواهند با اتکا به توان بومی، رفاه و آسایش خود را فراهم کنند.

رئیس‌جمهور با اشاره به تامین مالی این طرح از سوی سریلانکا و تامین و انتقال خدمات فنی و مهندسی از سوی ایران، تامین آب شرب و آب کشاورزی برای 5 هزار هکتار اراضی جدید و آغاز به کار یک نیروگاه 120 مگاواتی را از دستاوردهای این پروژه برای مردم سریلانکا دانست و افزود: امروز جمهوری اسلامی ایران با اتکا به توانمندی‌های فنی و مهندسی بومی در حال اجرای طرح‌های بزرگ آب و برق در بیش از 20 کشور جهان است.

رئیسی با بیان اینکه کشورهای غربی تلاش می‌کنند به ما القا کنند که دانش و فناوری فقط در اختیار آنهاست، اظهار داشت: انقلاب اسلامی، امام راحل، رهبر معظم انقلاب اسلامی و شهدای عالی‌قدر ما از جمله شهید سلیمانی «ما می‌توانیم» را به ملت ما آموختند. دشمن نمی‌خواست ما پیشرفت کنیم اما ملت ایران اراده کرد که پیشرفته باشد؛ خواست و اراده ملت بزرگ ایران تحقق یافت و دشمن ناکام ماند.

وی تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران آماده است در پیشرفت سریلانکا شریک شده و تمام تجربیات خویش را که نتیجه 45 سال مجاهدت و تلاش مردان و زنان ایرانی است با شما به اشتراک بگذارد و با صدور خدمات فنی و مهندسی در پیشرفت سریلانکا مشارکت داشته باشد.

رئیس‌جمهور با اشاره به سیاست اصولی جمهوری اسلامی ایران در عرصه دیپلماسی برای توسعه روابط با کشورهای آسیایی، همسایه و کشورهای مستقل خاطرنشان کرد: تقویت ارتباط بین ما و شما و دیگر کشورهای همسو و مستقل می‌تواند آینده‌ای درخشان برای دو کشور و دو ملت رقم بزند. بدانید با توکل بر خدا و اعتماد به داشته‌های بسیار خودمان می‌توانیم مسیر پیشرفت را به سرعت طی کنیم.

رئیسی گفت: برخی کشورهای و نظام سلطه موافق تقویت روابط ما با یکدیگر نیستند و می‌خواهند به ما القا کنند که نمی‌توانیم با تکیه بر توان داخلی پیشرفت کنیم، اما ما در عمل این نظر و القای نظام سلطه را باطل کرده‌ایم.

رئیس‌جمهور در پایان از همه دست‌اندرکاران اجرای این پروژه عظیم در سریلانکا، تشکر کرد.

پیش از رئیسی «رانیل ویکرمسینگه» رئیس جمهور سریلانکا نیز در سخنانی با قدردانی از همکاری و تلاش پیمانکاران و همکاری دولت ایران در اجرای این پروژه اظهار داشت: بدون تکنولوژی و فناوری ایرانی، اجرای این پروژه برای ما ممکن نبود؛ شما توانستید برای آینده سریلانکا کار بزرگی انجام دهید.

رئیس جمهور سریلانکا با بیان اینکه مهارت‌های فناورانه ایرانی امروز در دنیای مدرن شناخته شده است، تصریح کرد: شما نمونه کشوری هستید که با خوداتکایی توانستید به پیشرفت در حوزه‌های مختلف برسید. امروز کشورهای ما به‌عنوان کشورهای جنوب، به دنبال اثبات هویت‌های خودشان هستند و چنین پروژه‌های هویت و توانایی‌های ما را به جهانیان اثبات می‌کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رئیس دیوان عالی کشور: حکم پرونده قضایی هشت مهر زاهدان صادر شده است
  • املیانو مارتینز، شیطان بزرگ دنیای فوتبال / انیمیشن بلیچر ریپورت
  • لوکاشنکو: پرستیژ بین‌المللی واشنگتن و لندن در حال افول است
  • شکست نظامی آمریکا در صحرای طبس نشانگر تحقق وعده‌های خداوند است
  • رئیسی: ایران در حال اجرای طرح‌های بزرگ در ۲۰ کشور است
  • شن‌هایی که مامور خدا بودند
  • این مردان شیطان صفت ورامین به اعدام محکوم شدند/ آزار سیاه ۲ دختر دانش آموز توسط ۲ برادر و پسرعمویشان
  • آینده جهان از شب عملیات وعده صادق تغییر کرد
  • از برهم‌ خوردن مصونیت پروژه سیاسی تا تضعیف اراده دشمن صهیونیستی
  • رمز موفقیت سپاه مقابله با تهدیدات دشمن است