Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-03-28@09:36:28 GMT

دادگاه سحر تبر برگزار شد

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۸۴۰۹۳

دادگاه سحر تبر برگزار شد

 

به گزارش تابناک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، ادامه جلسه رسیدگی به اتهامات متهمان پرونده شاخ‌های اینستاگرام به ریاست قاضی مقیسه در شعبه ۲۸ دادگاه انقلاب برگزار شد.

مدتی است که رسیدگی به اتهامات تعدادی از کاربران اینستاگرام از جمله «فاطمه خویشوند» معروف به «سحر تبر» به اتهام معاونت در افساد فی‌الارض در شعبه ۲۸ دادگاه انقلاب انجام می‌شود و امروز ادامه جلسه رسیدگی به آن برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس شنیده‌ها پرونده شاخ‌های اینستاگرامی حدود ۵۰۰ متهم دارد.

وجود بیش از ۱۰ متهم در پرونده «سحر تبر»

سعید دهقان وکیل فاطمه خویشوند (سحر تبر) درباره آخرین وضعیت پرونده موکلش اظهار کرد: قاضی ختم رسیدگی به پرونده را اعلام نکرده است، این پرونده متهمان دیگری هم دارد که باید برای ارائه توضیحات به دادگاه احضار می‌شدند که این کار انجام شد.

وی افزود: این پرونده به غیر از موکلم بیش از ۱۰ متهم دارد و هنوز آخرین دفاعیات از او اخذ نشده است.

وکیل مدافع فاطمه خویشوند ادامه داد: موکلم در اولین جلسه دادگاه حاضر شد و این نکته مثبتی بود، زیرا بیش از هر چیزی مهم بود قاضی دادگاه ببیند که تصویری که از موکلم در رسانه‌ها منتشر شده است با واقعیت «فاطمه خویشوند» مغایرت دارد و «سحر تبر» مخلوق نرم‌افزار فتوشاپ، گریم و تدوین است، بنابراین قاضی موکلم را دید و به این موضوع پی برد که تصاویر منتشرشده با شخصیت موکلم بسیار متفاوت است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: عبدالحسین مجدمی اکبر طبری دی بیاسی کوبی برایانت طرح گام کروناویروس سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر طرح تعیین سقف طلاق سحر تبر فاطمه خویشوند سعید دهقان عبدالحسین مجدمی اکبر طبری دی بیاسی کوبی برایانت طرح گام کروناویروس سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر طرح تعیین سقف طلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۸۴۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت ۱۱ میلیارد ریالی قاچاقچی سوخت

مدیرکل تعزیرات حکومتی شهرستان های استان تهران از محکومیت ۱۱ میلیارد ریالی قاچاقچی سوخت خبر داد.

به گزارش ایسنا،حمید القاصی مهر گفت: پرونده قاچاق ۲۷ هزار لیتر نفت گاز به ارزش پنج میلیارد و ۵۰۲ میلیون ریال در شعبه پنجم بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرری رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی شهرستان های استان تهران افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده، تخلف انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط سوخت، متهم را به پرداخت ۱۱ میلیارد ریال جریمه نقدی معادل دو برابر ارزش سوخت کشف شده محکوم کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی،القاصی مهر گفت: با گزارش ماموران انتظامی در خصوص کشف سوخت قاچاق، پرونده این تخلف برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارجاع شد.

انتهلای پیام

دیگر خبرها

  • تقلب در فروش لوازم خانگی
  • مداخله ایرلند در پرونده نسل کشی آفریقای جنوبی علیه اسرائیل
  • حکم قصاص برای متهم پرونده قتل مهران سماک صادر شد
  • آخرین وضعیت پرونده قتل «مهران سماک»
  • حکم ممنوعیت رسانه‌ای برای ترامپ
  • محکومیت ۱۱ میلیارد ریالی قاچاقچی سوخت
  • رسیدگی به چک‌های برگشتی با هوش مصنوعی انجام می‌شود
  • انگلیس فعلا «آسانژ» را به آمریکا تحویل نمی‌دهد
  • خشم ترامپ از تعیین تاریخ جدید دادگاه پرداخت حق السکوت
  • فیلتر تلگرام در اسپانیا لغو شد