Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-16@06:10:23 GMT

یک خانم معاون دانشگاه علوم پزشکی قم شد

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۸۴۱۰۲

یک خانم معاون دانشگاه علوم پزشکی قم شد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،محمدرضا قدیر قدیر رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم در مراسم  تکریم و معارفه معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی قم با اشاره به انتخاب یک خانم برای اولین بار به عنوان معاون دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: برای این مسئولیت هشت نفر را بررسی کردیم و در نهایت خانم دکتر حاجی صادقی را که از جوانان و دارای سابقه فرهنگی بوده و از نظر علمی و اخلاقی دارای ویژگی‌های برتری نسبت به دیگران بودند، انتخاب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: دو سوم دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی قم را دختران تشکیل می‌دهند و از این رو، معاون دانشجویی فرهنگی که مستقیما با دانشجویان رابطه دارد را از خانم‌ها انتخاب کردیم تا بتواند به راحتی ارتباط برقرار کرده و در راستای اجرای برنامه‌ها بکوشد.

 قدیر تاکید کرد: معیار ما برای انتخاب عقلانیت و عدالت است و بر اساس این موضوعات سعی کرده ایم به افراد مسئولیت دهیم که پس از انتخاب خانم دکتر حاجی صادقی به عنوان معاون دانشگاه، معاون وزیر شخصا با بنده تماس گرفته و از این انتخاب و فرصتی که به جوانان و بانوان دادیم، قدردانی کردند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: ما به منظور اینکه ثابت کنیم به بانوان اعتقاد و اعتماد داریم، به صورت عملی وارد شده و مسئولیت مهم را به آن‌ها دادیم چرا که به جایگاه بانوان ارزش قائل هستیم و انتظار داریم که معاون جدید دانشجویی فرهنگی نیز یک نمونه مدیر موفق در استان باشد.

قدیر ضمن قدردانی از تلاش های دکتر محبی معاون سابق دانشجویی فرهنگی گفت: وی فردی سخت کوش و مطالبه گر در کارها بود و ریل گذاری ها در این معاونت انجام شده که امیدواریم خانم دکتر حاجی صادقی راه ایشان را ادامه دهد.

در این مراسم همچنین سمیرا حاجی صادقی معاون جدید دانشجویی فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: در ابتدا باید از تلاش‌های دکتر محبی معاون سابق قدردانی کنم که تلاش‌های بسیاری انجام داده و مسیر را برای ادامه کار‌ها هموار کرده است.

او بیان کرد: برنامه ریزی‌های گسترده در حوزه مسائل عمرانی و فرهنگی مجموعه دانشگاه علوم پزشکی قم داریم که بهسازی ورزشگاه، سلف دانشجویان، توسعه برنامه‌های فرهنگی در خوابگاه‌های دانشجویی، توجه به برنامه‌های جامع قرآن و عترت و... از جمله آنهاست.

معاون جدید دانشجویی فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: باید از اعتماد دکتر قدیر رئیس دانشگاه قدردانی کنم و امیدوارم که به عنوان یک خانم که برای نخستین بار در دانشگاه علوم پزشکی قم، مسئولیت معاونت را بر عهده گرفته، بتوانم در اجرای برنامه‌ها با همکاری همگان موفق باشم.

همچنین  محبی معاون سابق دانشجویی فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی قم نیز در این جلسه ضمن ارائه گزارشی از روند فعالیت‌ها و برنامه‌ها گفت: تلاش ما بر اجرای برنامه‌ها در راستای اهداف دانشگاه و نیاز دانشجویان بود که با مشارکت خود دانشجویان اجرایی شد.

او گفت: جا دارد از تمام کسانی که به صورت شبانه روزی به ما کمک کرده و در راستای اجرای برنامه‌های دانشجویی فرهنگی قدم برداشتند، قدردانی کنم.

حجت الاسلام و المسلمین طاهری رئیس نمایندگی، ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی قم نیز در این جلسه با قدردانی از تلاش‌های صورت گرفته در معاونت دانشجویی فرهنگی گفت: معاون دانشجویی فرهنگی باید همواره خود را وقف مجموعه کند که ضمن قدردانی از تلاش‌های دکتر محبی معاون سابق، انتظار داریم در دوره جدید نیز شاهد این امر باشیم.

 دکتر سمیرا حاجی صادقی متولد سال ۱۳۶۴ است و برای اولین بار است که یک خانم به عنوان معاون جدید دانشجویی فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی قم منصوب شده است.

انتهای پیام/ش

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار سلامت اخبار دانشگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۸۴۱۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران تنها کشوری است که غذای دانشجویی دارد/ غذای دانشجویی حذف می شود؟

زهرا ناظم بکائی ضمن بیان این مطلب با تاکید بر اینکه همه دانشگاه های کشور از جمله دانشگاه های بزرگ با مشکل تغذیه دانشجویان مواجه هستند، اظهار کرد: در حال حاضر بیش از ۷۰ درصد بودجه دانشگاه ها صرف هزینه های تغذیه دانشجویان می شود که این موضوع دانشگاه های بزرگ را هم با مشکل مواجه می کند و موجب می شود بخش کمی از بودجه های اختصاصی برای سایر امور اعم از آموزشی، پژوهشی، عمرانی و غیره باقی بماند.

وی در ادامه تصریح کرد: در هیچ کشوری از دنیا دانشگاه ها برای دانشجویان خود غذای دانشجویی اختصاص نمی دهند و  ایران تنها کشوری است که غذای دانشجویی دارد  . بنابراین مسئولان یا این بخش را به طور کلی حذف کنند یا به نوعی دیگر مدیریت کنند تا ما مجبور نشویم از هزینه های خود در سایر بخش ها بزنیم و آن را صرف تغذیه کنیم.

رییس دانشگاه الزهرا(س) با تاکید بر اینکه هر پرس غذای متوسط دانشجویی حدود ۸۰ هزار تومان هزینه دارد، گفت: دانشجویان مبلغ ۱۰ هزار تومان این هزینه یعنی یک هشتم این مبلغ را پرداخت می کنند. بقیه هزینه ها توسط دانشگاه ها پرداخت می شود.

ناظم بکائی از وجود طرحی در سازمان امور دانشجویان وزارت علوم برای مدیریت تغذیه دانشجویان توسط خود سازمان خبر داد و گفت: این رویکرد که غذای دانشجویی به طور کلی حذف شود در وزارت علوم وجود ندارد، اما طرحی در دست بررسی است که در صورت تصویب مدیریت غذای دانشجویی به خود وزارت علوم واگذار می شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • تولد نوزادان در قم افزایش یافت
  • یک‌هزار کیلوگرم فرآورده‌های گوشتی غیرقابل مصرف در قم کشف شد
  • دانشجوی گنابادی پژوهشگر برجسته کمیته تحقیقات وزارت بهداشت شد
  • درخشش دانشجوی پزشکی دانشگاه علوم پزشکی گناباد
  • کشف ۲ تن مواد غذایی فاسد در قزوین / پلمب ۳۲ واحد صنفی متخلف
  • دانشجو و دانشگاه باید دارای هوش و تحلیل سیاسی باشد
  • عضو جدید شورای سیاست‌گذاری مناظرات دانشجویی تعیین شد
  • ۳۹ هزار خدمات دندان پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی کردستان انجام شد
  • واگذاری مدیریت غذای دانشجویی به وزارت علوم
  • ایران تنها کشوری است که غذای دانشجویی دارد/ غذای دانشجویی حذف می شود؟