Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ متسابقان مرحله كشوری هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن قوه قضائیه از فردا وارد شیراز خواهند شد.

به گزارش ایكنا از فارس، مرحله كشوری هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن قوه قضائیه طی روزهای 8 تا 10 بهمن‌ماه جاری در شیراز برگزار خواهد شد.
در این دوره از مسابقات، 200 نفر از برترین‌های مسابقات قرآن دادگستری‌های سراسر كشور در بخش‌های كاركنان و خانواده آنان و در رشته‌های مختلف قرائت تحقیق و ترتیل، حفظ، اذان و مفاهیم قرآن به رقابت می‌پردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


متسابقان این دوره از مسابقات از فردا، 8 بهمن‌ماه وارد شیراز می‌شوند كه محل اسكان آنان هتل شیراز انتخاب شده است و اولین برنامه آنان نیز زیارت دسته جمعی حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) است.
این برنامه فردا هنگام اذان و مغرب عشاء انجام می‌شود كه قرآنیان قوه قضائیه در مراسم سوگواری سالروز شهادت حضرت زهرا(س) حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) نیز شركت می‌كنند.
در حاشیه این برنامه، گردهمایی معاونان فرهنگی دادگستری‌های سراسر كشور نیز فردا در شیراز برگزار می‌شود كه این برنامه نیز با حضور آنان برگزار خواهد شد.
مراسم افتتاحیه این مسابقات ساعت 7:45 صبح روز چهارشنبه، 9 بهمن‌ماه در سالن وصال شیرازی هتل شیراز خواهد بود كه در آن حجت‌الاسلام والمسلمین سیدصدرالله رجایی‌نسب، معاون فرهنگی دادگستری فارس به خیرمقدم به میهمانان این برنامه می‌پردازد.
سخنرانی معصومی لاری، مسئول مركز دینی معاونت فرهنگی قوه قضائیه و آیت‌الله لطف‌الله دژكام، نماینده ولی فقیه در استان فارس از دیگر برنامه‌های افتتاحیه خواهند بود و بعد از این مراسم نیز مسابقات رسماً آغاز خواهد شد.
این مسابقات در 4 سالن هتل شیراز به‌صورت همزمان و در بخش‌های قرائت تحقیق و ترتیل، حفظ 10 جزء، حفظ 20 جزء، حفظ كل، اذان، مفاهیم و حفظ موضوعی ویژه آقایان و بانوان برگزار می‌شود.
مسئول سالن آقایان در رشته‌های قرائت تحقیق، اذان و ترتیل جواد هاشم‌زاده، رشته حفظ سیدرضا نجیبی، سالن بانوان رشته‌های قرائت تحقیق، اذان و ترتیل خانم بناری و رشته حفظ شیرین فشان خواهند بود.
یكی دیگر از برنامه‌های متسابقان در عصر روز چهارشنبه، 9 بهمن‌ماه برنامه گردشگری و بازدید از آرامگاه‌های حافظ و سعدی خواهد بود.
مراسم اختتامیه مسابقات نیز در ساعت 8 صبح روز پنج‌شنبه، 10 بهمن‌ماه جاری در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) آغاز می‌شود كه در این مراسم منتظری، دادستان كل كشور؛ عنایت‌الله رحیمی، استاندار فارس و حجت‌الاسلام والمسلمین سیدكاظم موسوی، رئیس كل دادگستری فارس سخنرانی خواهند كرد و در پایان نیز نفرات برگزیده هر رشته معرفی و تجلیل می‌شوند.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاري قرآن ايكنا استان فارس فعاليت هاي قرآني قرآنيان قوه قضائيه شيراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۸۴۱۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملی پوشان ریکرو فردا راهی چین می‌شوند

به گزارش خبرگزاری مهر، مسابقات مرحله اول کاپ جهانی ۴ تا ۹ اردیبهشت در شانگهای چین برگزار می‌شود و تیم ایران پس از حضور در این رقابت‌ها از چین به کره جنوبی می‌رود و اردویی ۲۰ روزه در آنجا برگزار می‌کند، سپس در مسابقات مرحله دوم کاپ جهانی در کره جنوبی که از یک تا ۶ خردادماه خواهد بود، حضور پیدا می‌کند.

اسامی تیم مردان:
محمدحسین گلشنی، رضا شبانی، صادق اشرفی، فائز محمدی

اسامی بانوان:
مبینا فلاح، یسنا پورماهانی، حوریه حاجی حسینی
سرمربی: سونگ چیل هونگ
مربی ریکرو: مهسا بدخشان
سرپرست: مهدی خالقی

کد خبر 6081919

دیگر خبرها

  • بابلسر، میزبان مسابقات کبدی نظامیان جهان
  • آیین گرامیداشت روز جهانی سعدی در شیراز برگزار شد
  • اوقات شرعی فردا شنبه، یکم اردیبهشت
  • آغاز انتخاب رشته آزمون دوره دکتری سال ۱۴۰۳، فردا
  • فردا، آغاز انتخاب رشته آزمون دوره دکتری سال ۱۴۰۳
  • اوقات شرعی فردا ۳۱ فروردین در شیراز
  • ملی پوشان ریکرو فردا راهی چین می‌شوند
  • تیم ریکرو کشورمان فردا راهی چین می‌شود
  • برپایی مراسم بزرگداشت شهدای محور مقاومت در شیراز
  • فردا جمعه سامانه بارشی جدید وارد کشور می‌شود