Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-25@00:08:46 GMT

اقدامات عمرانی شهرداری تهران در سیل ایرانشهر

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۸۴۱۷۵

اقدامات عمرانی شهرداری تهران در سیل ایرانشهر

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، حسین گل بخش در مورد عملکرد سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران در شهرستان‌های کنارک و ایرانشهر اظهار کرد: ۹۷ سرویس خاک از معدن به داخل شهر کنارک جهت تخلیه به خیابان‌های ایران بندر۳، ۴و ۵، حد فاصل ایران بندر ۸ تا ۱۳ و خیابان ابراهیمی حمل شده است. همچنین خاک‌های تخلیه شده در معابر توسط ۸ دستگاه کمپرسی و یک دستگاه لودر تسطیح شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه ۳۷ سرویس خاک و نخاله از معدن و معابر شهر کنارک به خیابان ابراهیمی تقاطع بهشتی حمل شده است، تصریح کرد: در ضمن معضل گودال آب گرفته بلوار بهشتی توسط یک دستگاه لودر و ۴ دستگاه کمپرسی ۱۰ چرخ (دو دستگاه متعلق به شهرداری کنارک و دو دستگاه متعلق به پیمانکار شهرداری کنارک) مرتفع شد. به گفته معاون خدمات شهری و امور خودرویی سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران؛ کانال‌های پر شده از گل و لای در سطح شهر کنارک، توسط بیل مکانیکی باز شده‌اند.

گل بخش در مورد عملکرد اکیپ اعزامی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران نیز بیان کرد: در پنجم بهمن ماه، نیروهای عمل کننده سازمان آتش نشانی تهران جهت امدادرسانی و تخلیه آب ناشی از سیلاب به مناطق سیل زده بندر کنارک اعزام و عمیلات تخلیه آب و برگرداندن زندگی عادی به مردم را در قالب ۶ تیم آغاز کردند.وی افزود: پس از چند ساعت کار مداوم نیروهای عملیاتی در ۶ نقطه، آب را تخلیه و عبور و مرور به وضعیت عادی بازگشت.

۲۳۵۲۳۱

کد خبر 1345148

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: شهرداری تهران شهرداری ها سیل استان سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۸۴۱۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرداری‌ها خط اول خدمت به مردم هستند

فرماندار شبستر گفت: شهرداری‌ها در خط اول خدمت به مردم هستند و با فعالیت خود نقش مهمی در رضایتمندی عمومی ایفا می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، محمد مطهری ظهر امروز _سه‌شنبه چهارم اردیبهشت_ در آئین رونمایی از ماشین‌آلات جدید شهرداری شبستر با بیان اینکه در شرایط فعلی مجموعه شهرداری و شورای اسلامی نباید وارد مسائل حاشیه‌ای شود، اظهار کرد: ملاک و معیار برای شورای شهر و شهرداری باید قانون باشد و تمام تصمیمات و موضع‌گیری‌ها نیز بر همین مبنا صورت گیرد.

وی افزود: باید در مسئولیت‌ها از شعار زدگی دوری کرد و به معنای واقعی عمل‌گرا بود چرا که در گذر زمان به سرعت مسئولیت‌ها به پایان می‌رسد.

در ادامه، میکائیل توحیدی قویدل، شهردار شبستر نیز با اشاره به اینکه مجموعه مدیریت شهری شبستر برای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان اقدام به خرید چندین دستگاه ماشین آلات سنگین و سبک با هزینه ۲۰۰ میلیارد ریال کرده است، اظهار کرد: شبستر نیازمند امکانات ویژه از لحاظ تجهیزات مدیریت شهری است که در سال‌های گذشته به این مهم توجه کمتری شده است.

وی تاکید کرد: یک دستگاه بیل مکانیکی، دو دستگاه ماشین حمل زباله مدرن، کامیون حمل گوشت مجهز به یخچال، تیغه برف‌روبی، پمپ تخلیه آب دیزلی شش اینچ، یک دستگاه خودرو نیسان و یک دستگاه خودرو سواری اداری به مجموعه اضافه شد.

شهردار شبستر با اشاره به کارهای مهم عمرانی سال گذشته از قبیل آسفالت‌ریزی، سنگ فرش، جدول گذاری و تملک، اضافه کرد: ساماندهی کوی شتربان، کوی معلم، کوی جانبازان، خیابان شهدا، خیابان امام با اعتباری بالغ بر ۵۲۰ میلیارد ریال از مهمترین اقدامات حوزه عمرانی شهرداری شبستر است.

در این مراسم با حضور مسئولان و بزرگان و معتمدان شهر شبستر از ماشین‌آلات جدید شهرداری در محوطه بیرونی مقبره شیخ محمود شبستری رونمایی شد.

کد خبر 747258

دیگر خبرها

  • اجرای ۸ پروژه عمرانی در پیربازار با اعتبار ۴ میلیارد تومانی
  • بازدید مدیرعامل سازمان عمرانی شهرداری تهران از سه پروژه
  • بلدیه تهران بعد از ۵۰ سال بازآفرینی شد
  • بازآفرینی بلدیه تهران پس از ۵۰ سال
  • کمک رسانی آتش نشانان تهرانی در مناطق سیل زده بلوچستان ادامه دارد | باز شدن مسیر ۸ روستا بعد از یک هفته
  • احیای ساختمان قدیمی شهرداری تهران تا شهریور امسال | تغییرات جدید در ورودی بازار بزرگ تهران
  • بازآفرینی بلدیه تهران پس از ۵۰ سال + تصاویر
  • شهرداری‌ها خط اول خدمت به مردم هستند
  • اقدامات آتش‌نشانی تهران در سیل سیستان و بلوچستان
  • آتش نشانان تهرانی در حال تخلیه آب از خانه سیل زدگان بلوچ | نجات یک بیمارستان مهم در کنارک