Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون اشتغال و خود کفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) از ایجاد ۱۲۸ هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی برای مددجویان تحت پوشش از ابتدای امسال خبر داد. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، معاون اشتغال و خود کفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) از ایجاد ۱۲۸ هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی برای مددجویان تحت پوشش از ابتدای امسال خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



حجت الله عبدالملکی افزود: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده و در صورت حمایت شبکه بانکی تا پایان امسال ایجاد فرصت شغلی به ۱۷۰ هزار خواهد رسید.

وی اظهار داشت: برای ایجاد ۱۲۸ هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی مددجویان تاکنون سه هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده است.

معاون اشتغال کمیته امداد تصریح کرد: از این مبلغ ۲ هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان از محل پرداخت شبکه بانکی و مابقی توسط کمیته امداد تامین شده است.

وی اضافه کرد: در سال ۱۳۹۷ توانستیم با تلاش دست اندرکاران امر ۱۵۰ طرح را در زمینه اشتغال را به سرانجام برسانیم، بر اساس آمار و اطلاعات موجود از سال ۷۴ تاکنون یک میلیون و ۸۰۰ هزار فرصت شغلی از طریق برنامه اشتغال کمیته امداد در کشور ایجاد شده که از این تعداد یک میلیون و ۴۰۰ هزار مورد آن مربوط به سال ۱۳۹۰ تا ۱۳۹۶ بوده است.

عبدالملکی با بیان اینکه مهم‌ترین دغدغه کمیته امداد برای رفع فقر در جامعه و توانمندسازی خانواده‌ها از طریق ایجاد اشتغال برای کسب درآمد است، افزود: براساس اطلاعات و آمار موجود در سال ۱۳۹۷ یک سوم کل اشتغال کشور توسط کمیته امداد شکل گرفته است در حالی که امسال و به رغم ایجاد اشتغال برای یک سوم کل اشتغال کشور، تنها سه دهم درصد از کل تسهیلات بانکی کشور به این کمیته اختصاص یافته است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد افزود: بر اساس گزارش قائم مقام بانک مرکزی در شورای اشتغال در سال ۱۳۹۷ شبکه بانکی کشور مجموعاً بیش از ۶۵۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات پرداخت کرده که از این رقم ۲ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان به کمیته امداد اختصاص یافته است.

عبدالملکی گفت: اگر منابع بیشتری به کمیته امداد اختصاص یافته و حمایت‌های بیشتری صورت پذیرد، برنامه اشتغال کمیته امداد با توجه به کارایی و ظرفیت‌های خود می‌تواند برای رفع موضوع بیکاری کشور کمک قابل توجهی از خود نشان دهد.

معاون اشتغال کمیته امداد با بیان اینکه برای اشتغال پایدار مددجویان یک هزار کارشناس خبره مسلط به ادبیات اشتغال و کارآفرینی با حوزه اشتغال کمیته امداد همکاری دارند، افزود: برای تولید و کارآفرینی همه ابزار‌ها و امکانات در کشور فراهم است، اما برای تحقق آن نیاز به کارآفرین و کارآفرینی داریم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: مددجو کمیته امداد اشتغال کارآفرین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۸۴۱۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت ۶۲ ایرانی ساکن خارج کشور از ایتام زنجانی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ صالحی با اشاره به اینکه در حال حاضر ۶۲ حامی خارج از کشور با کمیته امداد استان زنجان همکاری دارند، گفت: تعداد کل فرزندان اختصاص یافته به حامیان خارج از کشور ۳۰۸ نفر است.

وی افزود: جمع کمک‌های نقدی خیرین و حامیان خارج از کشور در سال گذشته ۷ میلیارد ریال بوده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان ادامه داد: این کمک‌ها در زمینه حمایت از خانواده‌ها با تعهد مساعدت ماهیانه، کمک به معیشت، بهداشت و درمان، امور آموزشی و تحصیلی، تأمین و یا بازسازی مسکن نیازمندان در جهت رفع نیازمندی‌های مددجویان هزینه شده است.

دیگر خبرها

  • تولید، اشتغال و تأمین معاش خانواده، ثمره پشتکار بانوی اراکی
  • ۷۵۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان ایلام پرداخت شد
  • راه‌اندازی صندوق «ضمانت» تسهیلات اشتغال مددجویان در سال جاری
  • حمایت ۶۲ ایرانی ساکن خارج کشور از ایتام زنجانی
  • سیستان‌ و بلوچستان در جذب حامی رتبه نخست کشوری را کسب کرد
  • اشتغال مددجویان کمیته امداد میامی با ۳۳۰ میلیارد ریال محقق شد
  • توزیع ۱۵۰۰ جعبه تخم نوغان بین مددجویان کمیته‌امداد خراسان‌شمالی
  • توزیع ۱۵۰۰ جعبه تخم نوغان میان مددجویان خراسان‌شمالی
  • سرمایه گذاری ۸۰میلیون یورویی آلمانی‌ها برای مدیریت پسماند
  • تحقق اشتغال ۱۷۸ درصدی استان مرکزی در سال ۱۴۰۲