Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-24@06:19:40 GMT

کشف محموله سیگار و تنباکوی قاچاق در هرمزگان

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۸۴۲۹۰

به گزارش ایلنا از هرمزگان،سردار غلامرضاجعفری فرمانده انتظامی استان گفت: مأموران پلیس امنیت عمومی استان با انجام اقدامات اطلاعاتی و بهره گیری از شیوه های پلیسی از اقدام افرادی سودجو که به صورت سازمان یافته در امر قاچاق دخانیات و انتقال آن از طریق خودروهای عمومی و باربری به سایر استان های کشور فعالیت داشتند مطلع و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مأموران با تلاش شبانه روزی ضمن شناسایی محل بارگیری سیگارهای قاچاق در شهر بندرعباس طی هماهنگی با مراجع قضائی به محل اعزام و در یک عملیات ضربتی 3دستگاه اتوبوس که در حال جاسازی کالای دخانی بودند را توقیف و 362 هزار و 400 نخ سیگار کشف و در این رابطه 3 متهم را دستگیرکردند.

این مقام انتظامی استان اظهار کرد: پس از توقیف خودروهای مذکور ماموران در بازرسی از محل نگهداری و دپو سیگارها در مخفیگاه سرباند اصلی در یکی از روستاهای اطراف بندرعباس یک میلیون و 70 هزار نخ سیگار و 71 هزار و 620 پاکت تنباکو قاچاق کشف کردند.

سردار جعفری خاطرنشان کرد: در اجرای این عملیات پلیسی مجموعا یک میلیون و 433 هزار نخ انواع سیگار و71 هزار و 620پاکت تنباکو کشف شد.

به گفته فرمانده انتظامی هرمزگان، ارزش محموله مکشوفه برابر اعلام کارشناسان 6 میلیارد و 580 میلیون ریال برآورد شده است.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: سیگار قاچاق امنیت هرمزگان تنباکو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۸۴۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سيگار هاي قاچاق ميلياردي در بجنورد

به گزارش روابط عمومی پليس، سرهنگ "تقي توئي" با اعلام جزئيات اين خبر اظهار داشت: در پي اعلام اطلاعاتي مبني بر اينکه يک دستگاه اتوبوس در حال جابجايي تعداد زيادي سيگار قاچاق است، بلافاصله موضوع با جديت در دستور کار قرار گرفت. وي با اشاره به اينکه اين اتوبوس در پليس راه بجنورد متوقف شد، افزود: در بازرسي از اين خودرو 37 هزار نخ سيگار قاچاق کشف و ضبط شد. اين مقام انتظامي با بيان اينکه ارزش اين تعداد سيگار قاچاق 1 ميليارد و 200 ميليون ريال برآورد شده است، ياد آور شد: در اين رابطه يک نفر متهم دستگير و بعد از تشکيل پرونده به مرجع قضائي معرفي و خودرو نيز راهي پارکينگ شد ./ خراسان شمالی _خبرنگار جام جم _اسدالله ابراهیمی

دیگر خبرها

  • توقیف محموله بیش از ۵ تنی آرد قاچاق
  • سيگار هاي قاچاق ميلياردي در بجنورد
  • کشف ۳۷ هزار نخ سیگار قاچاق در بجنورد
  • ۳۷ هزار نخ سیگار قاچاق در بجنورد کشف شد
  • محموله بلوریجات در شورآباد توقیف شد
  • ۱۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در هرمزگان کشف شد
  • توقیف ۳۹ خودروی شوتی با ۱۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در هرمزگان
  • توقیف ۳۹ خودرو شوتی با ۱۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در هرمزگان
  • محموله بلوریجات در شورآباد توقیف شد 
  • کشف ۱۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در هرمزگان