Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدی از برگزاری برنامه های متنوع هنری و فرهنگی در رشت خبر داد و گفت: برپایی رادیو انقلاب و دومین نشست نسل ماندگار از اهم برنامه های دهه فجر در رشت است.

«حمیدرضا محمدی» در گفت وگو با خبرگزاری شبستان در رشت با گرامیداشت چهل و یکمین دهه فجر انقلاب اسلامی، اظهار کرد: دهه فجر آینه درخشانی است که نور اسلام در آن متبلور شده است و به فرموده معمار کبیر انقلاب اسلامی،  انفجار نور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت با اشاره به برنامه‌های این سازمان در ایام الله دهه فجر، گفت: نخستین دوره مسابقات ورزشی « جام فجر» از ۱۲ بهمن لغایت ۱۲ اسفند با همکاری هیئت‌های مذهبی، امور مساجد و پایگاه های بسیج در سطح شهر برگزار می شود.

 

وی از برگزاری پنجمین جشنواره فرهنگی، هنری و قرآنی فجر در مجتمع خاتم الانبیاء (ص) رشت خبر داد و افزود: این جشنواره هنری و قرآنی با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی از ۱۰ لغایت ۲۲ بهمن سال جاری برگزار خواهد شد.

 

محمدی با بیان اینکه برنامه رادیویی «رادیو انقلاب» در سازمان فرهنگی با سه برنامه از ۱۲ تا ۲۲بهمن اجرا می‌شود، تصریح کرد: «تئاتر خیابانی» هر روز با ۲ اجرا در پیاده راه فرهنگی رشت با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رشت در دو ساعت ۱۶:۳۰و ۱۷:۳۰اجرا می‌شود.

 

وی اذعان کرد: همچنین نمایشگاه «عکس انقلاب» در خانه میرزا کوچک خان جنگلی در ۱۰ روز ایام الله دهه فجر ساعت ۱۶ تا ۲۰ میزبان علاقمندان در این ایام است.

 

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت از همکاری کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان و آموزش و پرورش در اجرای برنامه «سردار دلها» با محوریت نامه‌ای به سردار شهید سلیمانی خبر داد و خاطرنشان کرد: سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت با همکاری کانون پرورشی فکری کودکان مسابقه «جدول فجر» ویژه کودکان را طراحی کرده و برگزاری مسابقه نقاشی و داستان‌نویسی تحت عنوان «دفتر انقلاب» را در دستور کار خود قرار داده است.

 

محمدی با اشاره به حضور حماسی مردم رشت همگام با مردم انقلابی سراسر کشور در یوم الله ۲۲ بهمن اظهار کرد: با توجه به حضور حماسی مردم و خلق آثار فاخر از حضور چشم نواز مردم، سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت در نظر دارد تا با برگزاری مسابقه عکاسی «حماسه حضور»  آثار هنری خلق شده این حماسه مردمی را به رقابت گذاشته تا هنرمندان با ثبت حماسه مردم، هنر خود را به رقابت بگذارند.

 

وی با بیان اینکه دومین نشست «نسل ماندگار» با همکاری بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در تالار گفتمان شهرداری رشت برگزار می شود، گفت: شب شعر انقلاب در شامگاه چهاردهمین روز بهمن بعد از نماز مغرب و عشا در مجتمع خاتمالانبیاء (ص) سالن رحمدل با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می شود.

 

سرپرست سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت، با تاکید برلزوم گرامیداشت  مقام شامخ خانواده های معزز شهدا و قدر دانی از آنان، تصریح کرد: سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت، با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران، دیدار با خانواده ای شهدا را برحسب وظیفه و ارادت به ساحت این عزیزان در دستور کار خود قرار داده است.

 

محمدی با اشاره به برگزاری محفل انس با قرآن کریم در دهه مبارک فجر خاطرنشان کرد: این محفل انس ۱۷ بهمن با همکاری اداره اوقاف و امور خیریه گیلان در مسجد امام جعفر صادق(ع) بعد از نماز مغرب و عشا برگزار خواهد کرد.

 

 

 

وی با تشریح برنامه های ورزشی این سازمان در دهه مبارک فجر، بیان کرد: سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت، با همکاری هیئت دوچرخه سواری، برنامه ای تحت عنوان«همایش دوچرخه سواری» در مسکن مهر تدارک دیده که به حول قوه الهی این برنامه در روز ۱۸ بهمن ساعت ۱۰صبح  برگزار می شود.

 

 

 

سرپرست سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت، از برگزاری مسابقه دو و میدانی با همکاری هیئت دو و میدانی در بیست و یکمین روز از بهمن ماه سال جاری ساعت۹ صبح از فرودگاه رشت تا بوستان ملت خبر داد و گفت: برگزاری مسابقه شطرنج در تالار گفتمان شهرداری رشت با همکاری هیئت شطرنج از برنامه های پیش روی  سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت،  خواهد بود.

 

 

 

 

پایان پیام/383

منبع: شبستان

کلیدواژه: کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد فهما مسجد رویداد ملی فهما مسجد ایام فاطمیه رویداد ملی فهما روزنامه مسجد مسابقه و جشنواره دهه فجر انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۸۴۳۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تدوین ۳۵ برنامه فرهنگی، هنری و ورزشی برای روز مراغه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی عسگری گفت: هفتمین سال بزرگداشت روز مراغه، با هدف شناساندن این شهرستان از ۱۲ اردیبهشت آغاز و به مدت یک هفته برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد: همایش بزرگداشت روز مراغه ۱۶ اردیبهشت با حضور استاندار آذربایجان شرقی و مسئولان شهرستان برگزار می شود.

به گفته دبیر روز مراغه، در طول این هفته مسابقات هنری در زمینه نقاشی، عکس، روزنامه نگاری، خوشنویسی و برنامه‌های جنگ شادی و موسیقی اجرا خواهد شد.

رئیس کمسیون فرهنگی شورای شهر مراغه افزود: هم‌زمان با این هفته ۲ طرح عمرانی شهرداری مراغه افتتاح و به بهره برداری رسیده و از فعالان علمی، فرهنگی، ورزشی، صنعتی و علمی تجلیل خواهد شد.

وی در ادامه گفت: تور رایگان مراغه گردی برای آشنایی با آثار تاریخی برای شهروندان راه اندازی و ۲۱ اردیبهشت برنامه بازدید از گوجه قلعه برپا شده و ور کشاپ مجسمه‌های آجری در پارک ملت مراغه برگزار خواهد شد.

عسکری، همچنین از ایجاد غرفه‌های صنایع دستی، عرضه با تخفیف تولیدات و توانمدی‌های مراغه و استان‌های مختلف خبر داد.

وی افزود: همزمان با روز مراغه، اردوی تیم ملی والیبال بنگلادش و مسابقات والیبال ساحلی کشور در مراغه برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • همکاری شهرداری و بنیاد ایران‌شناسی برای احیا هویت تاریخی شهر ارومیه
  • بررسی مسائل و مشکلات کوی امام علی(ع) اراک
  • تدوین ۳۵ برنامه فرهنگی، هنری و ورزشی برای روز مراغه
  • جشنواره فرهنگی، ورزشی و تفریحی سلماس برگزار می‌شود
  • اجرای ویژه برنامه‌های روز جهانی زمین پاک در اراک
  • افزایش ۲ برابری بودجه فرهنگی شهرداری شهرکرد
  • ضرورت تعامل و همکاری شهرداری و بنیاد ایران‌شناسی در راستای احیا هویت تاریخی شهر ارومیه
  • ویزای زیارتی یا گردشگری برای کشورهای عضو شانگهای برقرار شود
  • بودجه فرهنگی شهرداری شهرکرد ۲۶ میلیارد تومان در نظر گرفته شده است
  • ویزای زیارتی یا گردشگری برای کشور‌های عضو شانگهای برقرار شود