Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@00:31:31 GMT

اخبار کوتاه روز دوشنبه گلستان

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۸۴۴۳۱

اخبار کوتاه روز دوشنبه گلستان

رییس دانشگاه فرهنگیان گلستان گفت: همزمان با دهه مبارک فجر عملیات ساخت واحد آموزشی پنج هزار متر مربعی در پردیس این مرکز آموزش عالی آغاز می شود.

محمدرضا مازندرانی روز دوشنبه در نشست خبری اظهار داشت: همچنین ساخت دانشگاه جامع فرهنگیان با ظرفیت ۱۵ هزار نفر در استان پیش بینی شده که در حال رایزنی برای انتخاب زمین مناسب این مرکز هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین از برگزاری دومین همایش ملی آموزش ریاضی ابتدایی و اولین همایش ملی برنامه ریزی درسی و تربیت ذهنی در تربیت معلم تا پایان سال در گرگان خبر داد.

**

مدیرکل فرهنگ و ارشاد گلستانی گفت: هجدهمین آزمون حفظ و مفاهیم قرآن کریم همزمان با سراسر کشور با حضور ۲ هزار و ۵۰۶ نفر در ۱۱ شهرستان این استان برگزار می شود.

عادله کشمیری در نشست خبری اظهار داشت: یک هزار و ۴۰۶ نفر در رشته حفظ (کتبی)، ۳۳۰ نفر در حفظ (شفاهی)، ۲۷۷ نفر در رشته مفاهیم قرآن و ۴۹۳ نفر در رشته های الکترونیکی با هم رقابت خواهند داشت.

**

هجدهمین نمایشگاه تخصصی لوازم خانگی، صوتی و تصویری، فرش ماشینی، موکت و کفپوش،عکاسی و فیلمبرداری از امروز دوشنبه در محل دایمی نمایشگاه بین المللی استان گلستان در گرگان به مدت ۵ روز کاری دایر شد.

در این نمایشگاه ۵۰ تولید کننده از استان های گلستان، تهران، مازندران، خراسان، زنجان، آذربایجان شرقی،اصفهان و گیلان حضور دارند که محصولات خود را در گروه کالایی لوازم خانگی، صوتی و تصویری،لوازم و تجهیزات آشپزخانه، لوازم گاز سوز،انواع ظروف، لوستر، فرش ماشینی و کالای خواب در فضای سرپوشیده به مساحت ۶ هزار مترمربع به نمایش گذاشته اند.

**

محسن عبدالوند معاون سلامت دامپزشکی گلستان گفت: واکسیناسیون دام‌های سنگین و سبک عشایر کوچ‌رو علیه بیماری تب برفکی در گلستان آغاز شد.

**

عیسی بابایی،سرپرست کمیته امداد گلستان گفت: در ۹ ماهه امسال ۷۴۳ زوج جوان گلستانی با دریافت ۲۱ میلیارد ریال کمک هزینه ازدواج و جهیزیه، راهی خانه بخت شدند.

برچسب‌ها لوازم خانگی کمیته امداد امام خمینی (ره) دانشگاه فرهنگیان گلستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: لوازم خانگی کمیته امداد امام خمینی ره دانشگاه فرهنگیان گلستان لوازم خانگی کمیته امداد امام خمینی ره دانشگاه فرهنگیان گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۸۴۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی در یک بستنی فروشی و فروشگاه لوازم خانگی بندرعباس

دریافت 28 MB

به گزارش خبرنگار مهر، از ساعتی پیش بستنی فروشی و فروشگاه لوازم خانگی در مجاورت آن در بندرعباس دچار حریق شده است.

این آتش سوزی در مجاورت حوزه علمیه بندرعباس و روبروی اسکله مسافری شهید حقانی به وقوع پیوسته است.

نیروهای آتش نشانی مشغول اطفای حربق هستند.

کد خبر 6084867

دیگر خبرها

  • کشف ۱۰ فقره سرقت فروشگاه‌های زنجیره‌ای در همدان
  • برگزاری نمایشگاهِ عکسِ به نیت آزادی زندانیان جرائم غیر عمد
  • دعوت جمعی از فرهنگیان بردسکن به مجلس شورای اسلامی
  • برپایی نمایشگاه عکس دوشنبه‌های رهایی در یزد
  • گیشه روزنامه بازار پادکست |تیتر خوانی روزنامه‌های اقتصادی دوشنبه ۳ اردیبهشت
  • محفل مشاعره در سرپل
  • روزنامه‌های اقتصادی دوشنبه ۳ اردیبهشت
  • آتش سوزی در یک بستنی فروشی و فروشگاه لوازم خانگی بندرعباس
  • دما در گلستان به ۳۴ درجه رسید؛ ورود سامانه بارشی از دوشنبه
  • استقبال چشمگیر از محصولات دانش بنیان ایرانی در بزرگترین رویداد نمایشگاهی حوزه سلامت جنوب شرق آسیا