Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-16@12:37:32 GMT

سمنان| یادواره شهدای دانش آموز در سرخه برگزار شد

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۸۴۴۳۹

سمنان| یادواره شهدای دانش آموز در سرخه برگزار شد

یادواره شهدای دانش آموز با حضور پدر شهید مدافع حرم « عباس دانشگر» در دبیرستان آسیه سرخه برگزار شد. ۰۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۶ استانها سمنان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سرخه، یادواره شهدای دانش آموز در دبیرستان دخترانه آسیه سرخه با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.

پدر شهید مدافع حرم «عباس دانشگر» در این یادواره به عنوان مهمان ویژه حضور داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مؤمن دانشگر با اشاره به ویژگی‌ها و خصایص برجسته فرزند شهیدش اظهار داشت: پسرم در انجام تمامی واجبات و فرایض دینی بسیار مقید بود و من هیچگاه ندیدم که نماز اول وقتش ترک شود.

وی افزود: عباس نه تنها خود به موضوع خواندن نماز اول وقت اهمیت می‌داد؛ بلکه دیگر اعضای خانواده را نیز به خواندن نماز اول وقت تشویق می‌کرد.

یادواره شهدای محله پیرمادر اردبیل برگزار می‌شودیادواره شهدای فصل زمستان با محوریت شهید سپهبد سلیمانی در اردبیل برگزار می‌شود

این پدر شهید گفت: خدا را بسیار شاکرم که فرزندم در راه دفاع از حریم اهل بیت عصمت و طهارت (ع) به شهادت رسید.

در ادامه قراییان از راویان دفاع مقدس به روایتگری پرداخت و تجلیل از پدر شهید عباس دانشگر از دیگر برنامه‌های این یادواره بوده است.

به گزارش تسنیم، شهید عباس دانشگر متولد سال 1372 اصالتاً اهل سمنان، از پاسداران دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع) و یکی از جوان‌ترین شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) است که بیستم خرداد ماه  سال 1396 داوطلبانه عازم سوریه شد و در نبرد با تروریست‌های تکفیری در حلب سوریه به فیض شهادت نائل شد.

انتهای پیام/363/ ت

R41366/P/S6,64/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۸۴۴۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مسابقات قرآن دانش آموزی با حضور ۸۰۰ منتخب در همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان، عباس تجری تصریح کرد: چهل و دومین مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان و فرهنگیان استان همدان با حضور ۸۰۰ منتخب مناطق و شهرستان‌ها از ۲۶ تا ۳۰ فروردین‌ماه در کانون مهدیه برگزار می‌شود.

او گفت: این مسابقات در ۱۲ رشته مختلف قرآنی برگزار می‌شود که شامل قرائت، حفظ، مداحی، اذان، احکام، دعاخوانی خواهران، صحیفه سجادیه، نهج‌البلاغه، تفسیر، انشای نماز و گفتمان مهدوی است.

تجری تصریح کرد: منتخبین این مسابقات در تابستان ۱۴۰۳ به مسابقات کشوری استان خراسان رضوی و مازندران اعزام خواهند شد. ۶۰۰ نفر از این شرکت کنندگان دانش آموز و ۲۰۰ نفر نیز فرهنگی هستند که از فردا، ۲۶ فروردین ماه با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت. مسابقات تاکنون در کیفیت خوبی برگزار شده که امیدواریم منتخبین کشوری در رشته‌های مختلف داشته باشیم.

دیگر خبرها

  • برگزاری یادواره شهدای هنرمند بوانات
  • مراسم یادبود ۱۱۶ شهید امدادگر استان سمنان برگزار می‌شود
  • یادواره منطقه‌ای شهدای ایل کلهر
  • یادواره شهدای معلم حوادث تروریستی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان
  • برگزاری بیش از ۱۰۰۰ یادواره شهدا در آذربایجان غربی
  • اجتماع «وعده صادق» در سمنان و سرخه برگزار می‌شود
  • ماجرای اخراج شهید مهدی زین الدین از مدرسه
  • برگزاری مسابقات قرآن دانش آموزی با حضور ۸۰۰ منتخب در همدان
  • زمان یادواره سرداران و شهدای روستای گنجه‌ای بزرگ اعلام شد
  • شرکت ۵ هزار دانش‌آموز استان اصفهان در طرح مسطورا