Web Analytics Made Easy - Statcounter

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) در گزارشی به بررسی دیدارهای تیم‌های فوتبال استقلال و شهر خودروی ایران مقابل رقبای قطری‌شان پرداخت. ۰۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۷ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، فردا (سه‌شنبه) آخرین دیدارهای مرحله پلی‌آف مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان آسیا برگزار می‌شوند که طی آن تیم‌های استقلال و شهر خودروی ایران، به ترتیب میهمان الریان و السیلیه قطر خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC)، گزارشی درباره دیدارهای فردا نوشت که بخشی از آن که به بازی نمایندگان کشورمان مربوط است، در زیر آمده است:

یکی از جذاب‌ترین بازی‌های پلی‌آف، دیدار السیلیه مقابل شهر خودروی ایران است، جایی که برنده بازی برای اولین بار جواز صعود به مرحله نهایی رقابت‌ها را کسب می‌کند. السیلیه در فصل گذشته لیگ ستارگان قطر، در جایگاه سوم قرار گرفت و تیمش را با کریم انصاری‌فرد تقویت کرد. شهر خودرو هم در رده چهارم لیگ برتر قرار گرفت و در مرحله دوم پلی‌آف، با نتیجه 2 بر یک از سد الرفاع بحرین گذشت.

مجیدی: بیشتر از AFC به هواداران‌مان احترام گذاشتیم و به خاطر آنها به دبی رفتیم

تیم قدرتمند ایران یعنی استقلال پس از شکست 3 بر صفر الکویت در دور نخست پلی‌آف، حالا برای بازگشت به رقابت‌های آسیایی باید الریان قطر را خارج از خانه شکست دهد. الریان تلاش می‌کند برای دهمین بار به لیگ قهرمانان آسیا صعود کند، اما آنها هیچ‌وقت نتوانسته‌اند فراتر از دور گروهی بروند. دو تیم آخرین بار در دور گروهی سال 2018 به مصاف هم رفتند. بازی دو تیم در دوحه با تساوی 2-2 به پایان رسید و استقلال در تهران با نتیجه 2 بر صفر پیروز شد. جایی که تیم ایرانی صعود کرد و الریان حذف شد.

شهر خودرو از ساعت 18:40 (به وقت ایران) برابر السیلیه صف‌آرایی می‌کند و استقلال از ساعت 18:45 (به وقت ایران) به مصاف الریان می‌رود.

انتهای پیام/

R1402/P/S3,27/CT10 واژه های کاربردی مرتبط AFC فوتبال لیگ قهرمانان آسیا تیم شهر خودرو استقلال

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فوتبال لیگ قهرمانان آسیا تیم شهر خودرو استقلال فوتبال لیگ قهرمانان آسیا تیم شهر خودرو استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۸۴۴۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی ترکمنستان ۰ - ۱ ایران + ویدئو

تیم ملی فوتبال ایران در جریان مرحله مقدماتی انتخابی جام‌جهانی ۲۰۲۶، ترکمنستان را یک بر صفر شکست داد.

تیم ملی فوتبال ایران در جریان هفته چهارم مرحله دوم انتخابی جام‌جهانی ۲۰۲۶، از ساعت ۱۸:۳۰ در ورزشگاه عشق‌آباد مهمان ترکمنستان بود که این دیدار با برتری یک بر صفر ایران به پایان رسید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی tags # تیم ملی فوتبال ایران سایر اخبار (تصاویر) چند سال پس از مردن انسان‌ها زمین چه شکلی خواهد بود؟ آیا حیوانات هم از آمیزش جنسی لذت می‌برند؟ اگر ماه به زمین برخورد کند چه می‌شود؟ (عکس) انسان‌های امروز چقدر شبیه نئاندرتال‌‌ها هستند؛ از دماغ بزرگ تا کشیدن سیگار!

دیگر خبرها

  • از شایعه تا واقعیت بمب خبری فوتبال ایران
  • عکس‌| دو عضو ایرانی AFC در مسابقات انتخابی المپیک
  • بازی های دوستانه بلای جان سیتیزن ها
  • جریمه شجاع خلیل‌زاده به دلیل اخراج جنجالی
  • تیم ملی دیگر حریف آسان نخواهد داشت/ جوانگرایی باید با برنامه باشد
  • خلاصه بازی ترکمنستان ۰ - ۱ ایران + ویدئو
  • پس از پرسپولیس، حالا استقلال/ سفر ساره و دخترش به پاریس!
  • ترکمنستان 0-0 ایران؛گزارش زنده
  • ایران یک گام تا صعود به جام ملت‌های ۲۰۲۷
  • از نخستین تجربه حضور در لیگ‌قهرمانان آسیا تا گزینه نخست سقوط به لیگ دسته‌اول!