Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@00:40:29 GMT

محف شعر بانوی آسمانی برپا می‌شود

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۸۴۵۰۹

محف شعر بانوی آسمانی برپا می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، محفل شعرخوانی بانوی آسمانی همزمان با ایام فاطمیه و شهادت حضرت زهرا (س)، فردا سه‌شنبه ۸ بهمن، در کتابخانه عمومی حضرت فاطمه (س) تهران برگزار می‌شود.

در این مراسم شاعران آئینی از جمله مرتضی امیری اسفندقه، فاطمه نانی زاد، رضا اسماعیلی، مصطفی محدثی خراسانی، نفیسه سادات موسوی، قادر طراوت‌پور و احمد بابایی به شعرخوانی و عرض ارادت به محضر حضرت صدیقه طاهره (س) خواهند پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این‌برنامه با همکاری نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شمیرانات، فردا سه‌شنبه ۸ بهمن از ساعت ۱۴:۳۰ تا ۱۶:۳۰ در کتابخانه عمومی حضرت فاطمه (س) واقع در میدان المپیک،بلوار دهکده ،جنب مسجد جامع المهدی برگزار می‌شود.

کد خبر 4836831 صادق وفایی

منبع: مهر

کلیدواژه: ایام فاطمیه شعر مرتضی امیری اسفندقه نهاد کتابخانه های عمومی کشور گردشگری کتاب و کتابخوانی رایزنی فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان میراث فرهنگی ادبیات ترجمه خانه کتاب بازار نشر جایزه کتاب سال سردار سلیمانی کتاب سال ادبیات کودک و نوجوان انتشارات پیدایش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۸۴۵۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای پویش بگذارید کتاب‌ها نفس بکشند در چهارمحال و بختیاری

احمد فرهادی مدیرکل کتابخانه‌های عمومی چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: پویش اهدای کتاب یکی از برنامه‌های مهم این نهاد در فصل بهار است.

وی افزود: پارسال یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کتاب برای کتابخان‌های استان خریداری و توزیع شد.

بیشتر بخوانید

برپایی ۱۰ غرفه فرهنگی به همت کتابخانه‌های عمومی در چهارمحال‌وبختیاری

فرهادی اضافه کرد: تلاشمان این است که منابع کتابخانه‌ای مدام به روز رسانی شود تا دستیابی دوستداران کتاب به منابع بهتر و به‌روز تسهیل شود.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • فال انبیا فردا پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • اجرای طرح «وارگه دانایی» در مناطق عشایری چهارمحال و بختیاری
  • افزایش شاخص‌های کتابخانه‌ای در ۲ سال گذشته
  • در سالروز رحلت حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) چه برنامه‌هایی برگزار می‌شود
  • فال انبیا فردا سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • اجرای پویش بگذارید کتاب‌ها نفس بکشند در چهارمحال و بختیاری
  • همایش «شن ها مامور خدا بودند» برگزار می‌شود
  • یادواره شهدای فردو در حرم حضرت فاطمه معصومه (س) برگزار می‌شود
  • یادواره شهدای فردو در حرم حضرت فاطمه‌ معصومه(س) برگزار می‌شود
  • ‌برگزاری کارگاه آموزشی بازتاب داستان‌های کهن در ادبیات کودک و نوجوان معاصر در شیراز