Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@17:52:28 GMT

جشنواره نقاشی کودکان در سبزوار برگزار شد

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۸۴۵۸۰

جشنواره نقاشی کودکان در سبزوار برگزار شد

رییس اداره حفاظت محیط زیست سبزوار گفت: فراخوان این جشنواره با موضوع هوای پاک، فرهنگ شهروندی و حفظ محیط زیست در مهدهای کودک و مراکز پیش دبستانی منتشر شد.
حمید رضا صادقی افزود: کودکان در این نقاشی ها برداشت‌های خود از هوای پاک و مشکلات محیط زیستی به تصویر کشیدند.
وی اظهار داشت: هیات داوران از مجموع ۹۰۰ اثر در مرحله نخست ۱۵۵ اثر برتر را انتخاب کرد و در مرحله نهایی ۱۰ اثر برتر لوح و تندیس جشنواره را دریافت نمود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: این جشنواره با همکاری و مشارکت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، شهرداری سبزوار، دانشگاه علوم پزشکی، سازمان فضای سبز، محیط زیست، بهزیستی سبزوار و مشارکت بخش خصوصی برگزار گردید.
سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد مقدس قرار دارد. 

برچسب‌ها سبزوار قانون هوای پاک نقاشی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سبزوار قانون هوای پاک نقاشی سبزوار قانون هوای پاک نقاشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۸۴۵۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی مراکز غیرمجاز جمع‌آوری و تفکیک ضایعات

حمیده خدنگی، رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان اسلامشهر گفت: در پی بررسی وضعیت محیط زیستی شهرستان از ابتدای فروردین امسال توسط کارشناسان این اداره تاکنون تعداد ۱۴ مرکز غیر مجاز جمع‌آوری و تفکیک ضایعات شناسایی شده است.

وی افزود: فعالیت آلاینده این واحد‌ها در زمینه جمع‌آوری غیر اصولی تفکیک زباله و ضایعات بدون رعایت اصول بهداشتی و محیط زیست بوده و فعالیت آلاینده این واحدها، علاوه بر ایجاد آلودگی محیط زیست، تهدیدی جدی علیه بهداشت و سلامت عموم مردم است.

خدنگی در پایان تصریح کرد: با توجه به عدم رعایت ضوابط و مقررات جاری ملاک عمل محیط زیست توسط واحد‌های مذکور، پیگیری لازم به منظور رفع آلایندگی تا حصول نتیجه مثبت انجام خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی محیط زیست

دیگر خبرها

  • شرکت کودکان و نوجوانان ۲۸ کشور در جشنواره نقاشی پوپک
  • شرکت ۲۸ کشور دنیا در جشنواره بین‌المللی پوپک
  • افزایش تعداد گوزن زرد ایرانی در ارسنجان + فیلم
  • ممنوعیت استفاده از کیسه‌های پلاستیکی در گیلان
  • اهمیت ویژه آموزش حفظ محیط زیست به کودکان
  • بزرگترین میز نقاشی سیستان و بلوچستان در چابهار برگزار شد
  • هوای زمین را داشته باشیم
  • تحویل ۲ بره میش وحشی به اداره محیط زیست تایباد
  • شهرکرد میزبان نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان
  • شناسایی مراکز غیرمجاز جمع‌آوری و تفکیک ضایعات