Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- عضو کابینه دولت نهم و دهم گفت: اقدامات انقلابی آیت‌الله رئیسی برای مقابله با مفاسد اقتصادی قابل‌تقدیر است چراک ه مبارزه با فساد و اجرای عدالت موجب امیدواری بیشتر مردم به آینده انقلاب اسلامی می‌شود. تاریخ انتشار: 16:41 - 07 بهمن 1398 - کد خبر: ۵۹۰۹۹۲ به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری میزان، محمد عباسی که در جمع گروهی از دانشجویان سخن می‌گفت با بیان اینکه، مبارزه با فساد باید در اولویت نظام اسلامی باشد، گفت: اقدامات انقلابی آیت‌الله رئیسی برای مقابله با مفاسد اقتصادی قابل‌تقدیر است چراک ه مبارزه با فساد و اجرای عدالت موجب امیدواری بیشتر مردم به آینده انقلاب اسلامی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه، برخی که منافع‌شان در فساد است و عدالت را مانعی برای مفاسد خود می‌دانند، عملکرد دستگاه قضائی را تخریب می‌کنند، گفت: برخورد با دانه‌درشت‌ها و مفسدان اقتصادی که با سرعت و شجاعت قابل‌توجه دستگاه قضائی آغاز شده است باید مورد حمایت همه دستگاه‌ها و نهاد‌های دلسوز قرار بگیرد، اما برخی بدون توجه به رضایت مردم از رویه دستگاه قضائی، سعی دارند قوه قضائیه را تخریب کنند.
عباسی با بیان اینکه وظیفه همه مسئولین حمایت از قوه قضائیه برای مقابله با مفسدین اقتصادی است، گفت: یکی از بزرگ‌ترین موانع اصلی تولید داخلی، رانت و واردات بی‌رویه است و طبیعی است که بخش قابل‌توجهی از این واردات توسط دانه‌درشت‌های انجام می‌شود که خود را مصون از برخورد قضائی می‌دانند؛ انتظار می‌رود قوه قضائیه با کسانی که بدون ضابطه و به‌صورت قاچاق کالا‌های که تولید داخلی دارند را وارد می‌کنند، برخورد قاطع انجام دهد.
وزیر پیشین کار گفت: برخی تصور می‌کردند و می‌کنند که وابستگی به مسئولین کشور تضمینی برای مفاسد آنهاست، اما رویه انقلابی دستگاه قضائی در بازداشت برخی دانه‌درشت‌ها ثابت کرد که قوه قضائیه در اجرای عدالت با هیچ‌کس مماشات نخواهد کرد.   بیشتر بخوانید:
آیت‌الله نوری‌همدانی از رئیس دستگاه قضا برای مبارزه با فساد و احقاق حقوق مردم قدردانی کرد   انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: محمد عباسی آیت الله رئیسی مبارزه با فساد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۸۴۶۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقابله با ۳ فقره تعرض به اراضی ملی و دولتی در خوزستان

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ فریدون عبادی در گفت‌وگویی رسانه‌ای اظهار کرد: در راستای اجرای حکم قضائی مبنی بر رفع تعرض و قلع و قمع و اعاده به وضع سابق، تعداد سه فقره تعرض به اراضی ملی و دولتی خوزستان با همکاری دستگاه قضائی و عوامل انتظامی در فروردین‌ماه سال جاری اجرا و از اراضی دولتی رفع تصرف شد.

وی در ادامه مساحت اراضی رفع تعرض شده در این بازه زمانی را ۵۵۰ مترمربع اعلام کرد و گفت: اراضی فوق با هوشیاری، دقت و تلاش عوامل یگان حفاظت اراضی استان خوزستان به بیت‌المال بازگردانده شد.

سرهنگ عبادی ادامه داد: این سه فقره شامل رفع تصرف اراضی ملی و دولتی به متراژ هرکدام ۲۰۰ مترمربع در شهرستان شوشتر، ۲۰۰ مترمربع در شهر شرافت، در مسجدسلیمان ۱۵۰ مترمربع است.

فرمانده یگان حفاظت اراضی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان تأکید کرد: عوامل این یگان با قاطعیت تمام، مقابل افراد سودجو و فرصت‌طلب ایستاده و دست متجاوزان به اراضی عمومی و بیت‌المال را کوتاه می‌کنند. همچنین به‌صورت مستمر و شبانه‌روزی، تحرکات احتمالی در اراضی دولتی و ملی استان را رصد کرده و در صورت مشاهده هر گونه تخلف، موضوع را مورد بررسی و پیگرد قضائی قرار می‌دهند.

کد خبر 6087525

دیگر خبرها

  • رئیس جمهور: برای صدور خدمات فنی مهندسی آمادگی داریم
  • رأی قطعی کارمند متخلف یکی از بانک‌های شهرستان البرز صادر شد
  • مقابله با ۳ فقره تعرض به اراضی ملی و دولتی در خوزستان
  • معرفی مدیر بنیاد مسکن کبودراهنگ
  • در دومین روز از سفر رئیس جمهور به پاکستان چه‌گذشت؟/ توسعه مبادلات اقتصادی محور سفر رئیسی
  • هیچ مجوز کاغذی از ۲۵ اردیبهشت در دستگاه‌ها قابل پذیرش نخواهد بود
  • آیت‌الله رئیسی وارد قلب اقتصادی پاکستان شد
  • سفر رئیس جمهور به پاکستان ثبات، امنیت و منافع متقابل را تقویت می‌کند
  • در کشوری که یک فساد بزرگ را «فسادنمایی» می‌نامید، می‌شود دم از عدالت زد؟
  • روزنامه جمهوری اسلامی : در کشوری که یک فساد بزرگ را "فساد نمایی" می نامید، می‌شود دم از عدالت زد؟