Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا باکری دبیر کل انجمن لبنی ایران در اولین همایش صنعت لبنیات ایران در سال ۹۸ خطاب به حضار گفت:" امروز گرد آمدیم تا شاید گامی موثر در زنجیره تامین شیر برداشته شود."

وی در ادامه افزود هیئت وزیران مصوبه ای را در راستا تامین شیر ابلاغ فرموده بودند که بنا بر دلایلی توفیقی در اجرا آن نشده است و در نهایت این همایش گامی است برای بیان ضرورت تامین شیر در زنجیره.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باکری در ادامه گفت محصولات صنعت لبنی سالم ترین محصولات شناخته شده در دنیاست و در هر جامعه ای میزان مصرف آن یکی از ویژگی های پیشرفت صنعت آن است.

۱۲۰ هزار نفر به طور مستقیم و ۴۰۰ هزار نفر به طور غیر مستقیم در این حوزه فعالیت می کنند و در کل ۲ میلیون نفر در زنجیره لبنیات کشور مشغول به کار اند.

وی در ادامه افزود فعالیت در این حوزه کاملا رقابتیه و ۴۰۰ شرکت فعال و نیمه فعال در این حوزه مشغول به کار هستند که کلیه محصولات لبنی جامعه را تامین می کنند و یکی از صنایع لبنی یکی از صنایعی است که موفق شده سرمایه گذاران خارجی را جذب کند و سرمایه گذاری ۱۰۰ درصد خارجی در آن صورت گرفته است.

باکری در ادامه گفت صادرات این صنعت سالانه ۷۰۰ میلیون دلار است و بر این اساس پتانسیل صادرات محور شدن و توسعه صادرات را دارد.

این صنعت از مسولین تقاضا دارد تا به رشد و توسعه این صنعت کمک کنند و در درجه اول تشکیل زنجیره تامین شیر است که منافع و زی نفعان را هم سو و هماهنگ کنیم.

وی در ادامه افزود از وزیر جهاد کشاورزی تقاضا می کنیم این موضوع را پیگیری کنند چرا که در این مسیر گام هایی برداشته شده ولی به نتیجه نرسیده است.

باکری در آخر افزود که افزایش سرانه مصرف شیر یک دغدغه بزرگ برای مسولین است و از مسولین میخواهیم در توسعه مصرف سرانه خانوار کمک کنند و سیاست های با ثباتی در خصوص صادرات و واردات در این صنعت را به مرحله اجرا بگذارند و نظم در بازار عرضه و تقاضا و در زنجیره تامین شیر برقرار کنند.

۲۲۳۲۲۷

کد خبر 1346512

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: صنعت لبنیات شیر تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۸۴۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیاتی از سود ۳۰ درصدی سپرده بانکی و درآمد‌ثابت

در چندماه اخیر شاهد افزایش نرخ بهره و سود بانکی بودیم، بانک‌ها در مدت محدودی اوراق سپرده با نرخ سود ۳۰ درصدی یکساله را ارائه کردند که به پایان رسید، اکنون سود سپرده‌بانکی سالانه ۲۰.۵ درصد است.

تنها سپرده‌گذاری با نرخ سود ۳۰درصدی سالانه از طریق صندوق‌های درآمد ثابت امکان پذیر است. مهم‌ترین مزیت صندوق درآمد‌ثابت سود روزشمار است یعنی حتی چند روز سپرده‌گذاری در این صندوق، مشمول سود ۳۰ درصد سالانه می‌شود و لزومی به سپرده‌گذاری بلند‌مدت یکساله نیست.

صندوق درآمد‌ثابت افران بزرگترین درآمدثابت کشور در سال جدید نرخ سود خود را به ۳۰ درصد افزایش داده، سود این صندوق روزشمار و معاف از مالیات است. این صندوق با ۱۵۰ هزار میلیارد‌ ریال بزرگترین و مطمئن‌ترین صندوق درآمدثابت کشور است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نرخ سود سپرده‌بانکی و صندوق‌های درآمد ثابت می‌توانید با شماره ۰۲۱۷۹۳۲۶ تماس بگیرید یا به سایت «صندوق درآمد ثابت افران» مراجعه کنید.

دیگر خبرها

  • رئیسی فاز توسعه نیروگاه شهید باکری سمنان را افتتاح کرد
  • اعلام آمار تامین ارز کالاهای اساسی، صنایع و واردات در برابر صادرات از ابتدای سال تاکنون
  • جزئیاتی از سود ۳۰ درصدی سپرده بانکی و درآمد‌ثابت
  • آمار تأمین ارز واردات تا ۲۸ فروردین+جدول
  • صنعت اسباب بازی، مسئله جدی دانشگاه‌های جهان
  • صادرات سالانه ۱۲۰ میلیون دلار محصولات کشاورزی در قزوین
  • اعلام آمار تامین ارز کالاهای اساسی صنایع و واردات در برابر صادرات
  • سالانه ۱۲۰ میلیون دلار محصولات کشاورزی استان قزوین صادر شود
  • تامین شیر مدارس به ۴۰۰ میلیون پاکت نیاز دارد
  • درآمد ۵میلیارد دلاری از صادرات خدمات فنی و مهندسی