Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@12:19:38 GMT

چهار شرور سابقه‌دار در زاهدان دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۸۴۶۶۵

چهار شرور سابقه‌دار در زاهدان دستگیر شدند

سردار احمد طاهری روز دوشنبه در این‌باره اظهار داشت: در پی تیراندازی و قدرت نمایی چند جوان ناشناس در شهریورماه سالجاری در یکی از خیابان‌های شهر زاهدان که علاوه بر ایجاد رعب و وحشت عمومی موجب مجروحیت یک شهروند شده بودند، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس امنیت عمومی استان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با حضور در صحنه تیراندازی، تحقیقات خود را در این خصوص آغاز و با انجام یکسری اقدامات تخصصی و جمع‌آوری سرنخ‌های موجود عاملان ایجاد این ناامنی را که چهار جوان شرور و سابقه‌دار بودند شناسایی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه این افراد شرور سوابق متعددی در راه‌اندازی نزاع‌های دسته جمعی، قدرت نمایی با سلاح گرم، عربده کشی و ایجاد رعب و وحشت عمومی در مناطق مختلف شهرستان زاهدان داشتند، گفت: با توجه به متواری بودن متهمان تحقیقات پلیس برای دستگیری این اشرار ادامه داشت تا اینکه اطلاعاتی در خصوص محل اختفای این افراد در یکی از محلات زاهدان به دست آمد.

وی بیان کرد: با شناسایی مخفیگاه این اشرار، سرانجام صبح روز گذشته تیم عملیات ویژه پلیس امنیت عمومی استان پس از هماهنگی قضایی در اقدامی ضربتی و غافلگیرانه این چهار شرور را دستگیر کردند.

سردار طاهری با اشاره به کشف ۶ قبضه سلاح سرد و مقادیری مواد مخدر صنعتی در بازرسی از مخفیگاه متهمان خاطرنشان کرد: در این رابطه هر چهار شرور دستگیر شده با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی با تاکید بر عزم جدی پلیس در برخورد قاطعانه با اخلالگران نظم و امنیت عمومی، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده فعالیت‌های مجرمانه و غیرقانونی افراد فرصت طلب و قانون گریز، در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ پلیس را مطلع تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی و دستگیری مجرمان اقدام شود.

برچسب‌ها سیستان و بلوچستان فرماندهی نیروی انتظامی سیستان و بلوچستان زاهدان انتظامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان زاهدان انتظامی سیستان و بلوچستان زاهدان انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۸۴۶۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصب پابند الکترونیک به ۳۰۰ سارق سابقه دار در غرب استان تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از خبرگزاری پلیس، سردار کیومرث عزیزی گفت: اجرای طرح کنترل مجرمان سابقه‌دار از طریق پابند الکترونیکی از اسفندماه سال گذشته در انتظامی غرب استان تهران، تهران بزرگ و استان البرز آغاز شد.

این مقام انتظامی افزود: این طرح ویژه سارقان دارای سابقه محکومیت بالای چهار فقره سرقت بوده و از این طریق، افراد مشمول طرح، تحت کنترل و پایش پلیس قرار می‌گیرند.

­فرمانده انتظامی غرب استان تهران با بیان اینکه این افراد در صورت مرتکب نشدن جرم در سه سال آینده با دستور مرجع قضایی پابند الکترونیک آنها برداشته می‌شود، گفت: اجرای این طرح، اثرات مثبتی در کاهش و پیشگیری از وقوع سرقت داشته است.

­سردار عزیزی افزود: این طرح با پشتیبانی و حمایت حوزه قضایی به مرحله اجرا گذاشته می‌شود تا سارقان سابقه دار با مجهز شدن به تجهیزات الکترونیکی به صورت ۲۴ ساعته و برخط مورد پایش و کنترل پلیس قرار گیرند.

دیگر خبرها

  • نصب پابند الکترونیک به ۳۰۰ سارق سابقه دار در غرب استان تهران
  • سارق زورگیر در شاهرود دستگیر شد
  • دستگیری ۳ سارق سابقه در گرمسار/ ۵۰ قبضه چاقو و قمه کشف شد
  • مامور قلابی حین ارتکاب جرم در رشت دستگیر شد
  • کلاهبردار وام ازدواج در بوکان دستگیر شد
  • مامور قلابی در رشت دستگیر شد
  • کلاهبردار وام ازدواج دستگیر شد
  • کشف ۷۳ فقره انواع سرقت در گلستان/ دستگیری ۳۵۴ متهم تحت تعقیب
  • دزد دریچه‌ فاضلاب مشهد دستگیر شد / 32 ساله با سابقه 27 سرقت
  • یک شرور با قمه‌ به خودروی پلیس حمله کرد