Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست- عضو هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: من تهدید نکردم از استقلال می‌روم و همواره گفته‌ام و باز هم می‌گویم سرباز استقلال هستم و می‌خواهم به تیم محبوبم کمک کنم.

«علی فتح‌الله‌زاده» در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امیدوارم استقلال بتواند با تلاش بازیکنان و تدابیر کادر فنی نمایش خوبی را مقابل الریان قطر به نمایش گذاشته و به پیروزی برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در واکنش به این موضوع که گفته می‌شد وی تهدید کرده که در صورت عدم انتصاب به سمت مدیرعاملی استقلال، استعفا خواهد کرد، گفت: من تهدید نکردم از استقلال می‌روم. همواره گفته‌ام و باز هم می‌گویم سرباز استقلال هستم و می‌خواهم به تیم محبوبم کمک کنم. من در سمت مدیرعاملی می‌توانم به استقلال کمک کنم.

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: کار من اجرایی است و اگر قرار باشد عضو هیات مدیره استقلال باشم بهتر است فرد دیگری که بتواند کمک کند، جانشین من شود.

فتح‌الله‌زاده تصریح کرد: وقتی دیدار استقلال و الریان قطر به پایان برسد، می‌توان درباره این موضوعات حرف زد و تصمیم‌گیری کرد.

وی تاکید کرد: هیات مدیره درباره کارهای اجرای دخالتی ندارد و سیاست‌های کلان را در نظر می‌گیرد اما مسوول اول و آخر اجرایی باشگاه استقلال مدیرعامل است.

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در پایان درباره مصاحبه فرهاد مجیدی علیه مدیریت استقلال گفت: فرهاد مجیدی ناراحت بود و تحت فشار مصاحبه‌هایی را انجام داد؛ ناراحتی او به زودی برطرف می‌شود.

 ایرنا

برچسب ها: فرهاد مجیدی ، استقلال ، علی فتح الله زاده

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: فرهاد مجیدی استقلال علی فتح الله زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۸۴۸۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختیار کامل هیات مدیره پرسپولیس به درویش برای تمدید قراردادها

هیات‌مدیره باشگاه پرسپولیس امروز تشکیل جلسه داد و تصمیم‌های مهمی را اخذ کرد.

به گزارش مشرق، هیات مدیره باشگاه پرسپولیس امروز (یک‌شنبه) با حضور اعضا و مدیرعامل تشکیل جلسه داد. در این نشست رضا درویش مدیرعامل باشگاه گزارشی را از روند اقدامات انجام شده از سوی باشگاه و سایر سازمان‌های ذیربط در ارتباط با واگذاری ۸۵ درصدی سهام که امروز آگهی نوبت نخست آن منتشر شد، ارایه کرد.

وی همچنین گزارشی در ارتباط با وضعیت قراردادی بازیکنان و نفراتی که در پایان فصل جاری، بازیکن آزاد خواهند شد، ارایه کرد. هیات مدیره در این ارتباط گفتگوی مفصلی در ارتباط با تمدید قرارداد این دست از بازیکنان داشت و در نهایت اختیارات خود برای این امر در چارچوب برنامه‌های مالی باشگاه را به مدیرعامل تفویض کرد.

هیات مدیره همچنین در نشست امروز در ارتباط با جذب اسپانسرها برای فصل آینده رقابت‌ها گفتگو کرد و در ارتباط با فراخوان و برگزاری مزایده عمومی برای جذب بهترین پیشنهاد، تبادل نظر و تصمیم‌هایی اخذ شد.

از دیگر مباحث این نشست، قرائت گزارشی درباره توفیق معاونت حقوقی در جریان پیگیری‌ها در چند وقت اخیر بود که مورد تحسین اعضا نیز قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • کری مدیرعامل صنعت نفت برای قهرمانی پرسپولیس
  • سرمربی جدید تراکتور مشخص شد
  • جریمه‌های میلیاردی برای بیانیه‌نویسی در لیگ‌های فوتبال
  • جریمه ۲ تا ۴ میلیاردی برای بیانیه‌نویسی لیگ برتری‌ها
  • رجاییان: به نکونام توهین نکردم ولی در آسیا با شلوغ کاری نمی‌توانید نتیجه را عوض کنید/ طلب از فخرالدینی را قانونی دنبال می‌کنیم
  • مدیرعامل پیشین استقلال: موشک های ایران نشان داد که گنبد آهنین، پوشالی است
  • بررسی تمدید قراردادها در جلسه امروز هیات مدیره پرسپولیس
  • تفویض اختیار تمدید قراردادها به مدیرعامل پرسپولیس
  • اختیار کامل هیات مدیره پرسپولیس به درویش برای تمدید قراردادها
  • مدیرعامل پرسپولیس اختیار تمدید قرارداد بازیکنان را گرفت