Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمانشاه رئیس هیات سوارکاری استان از میزبانی کرمانشاه برای برگزاری اولین همایش بین المللی اسب کُرد در سال آینده خبرداد و گفت: در این همایش قرار است مجمع سازمان جهانی اسب کرد را با حضور کشورهای همسایه تشکیل دهیم.

ستار الماسی در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به دیدار روز گذشته‌اش(ششم بهمن) با رئیس فدراسیون سوارکاری، اظهار کرد: در این دیدار مقرر شد سال آینده اولین همایش بین المللی اسب کرد در ایران به میزبانی کرمانشاه به عنوان خاستگاه نژاد اسب کرد برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بابیان اینکه طبق توافقات انجام شده این همایش با همکاری دانشگاه رازی کرمانشاه برگزار خواهد شد، عنوان کرد: فراخوان مقالات این همایش از ابتدای سال آینده توسط دانشگاه رازی منتشر می‌شود تا افرادی که مقالاتی درباره اسب کرد دارند، آثار خود را برای شرکت در این همایش ارسال کنند.

رئیس هیات سوارکاری کرمانشاه اضافه کرد: این همایش دو روزه خواهد بود که روز اول به معرفی مقالات برگزیده درباره اسب کرد اختصاص پیدا می‌کند و در روز دوم هم تشکیل مجمع سازمان جهانی اسب کرد را خواهیم داشت.

وی تاکید کرد: بنا به اعلام رئیس فدراسیون سوارکاری، کشورهای ترکیه، عراق، سوریه، گرجستان و آذربایجان برای حضور در این همایش به ایران دعوت خواهند شد.

الماسی در ادامه بابیان اینکه تا زمان برگزاری این همایش باید اساسنامه این سازمان در کرمانشاه تدوین شود، افزود: در تدوین این اساسنامه که به چند زبان خواهد بود، تلاش خواهیم کرد تا نظرات پرورش دهندگان و کارشناسان حوزه اسب کرد در داخل و خارج از کشور را مورد توجه قرار دهیم.

به گفته این مسئول، پس از تشکیل سازمان جهانی اسب کرد، به سرعت اقدامات لازم برای ثبت جهانی آن آغاز خواهد شد.

وی در ادامه اعلام کرد: به منظور آمادگی هرچه بیشتر برای میزبانی این رویداد و احیاء صنعت اسب کرد در استان، امروز(هفتم بهمن) نشستی را با حضور معاون اقتصادی استانداری و مسئولان ذیربط حوزه اسب کرد تشکیل دادیم و مقرر شد تا از این پس کارگروه اسب کرد را در استان بصورت مستمر تشکیل دهیم.

 رئیس هیات سوارکاری استان تاکید کرد: در کارگروه اسب کرد استان کرمانشاه تلاش می‌شود تا عنوان‌های شغلی که می‌توانیم در صنعت اسب کرد داشته باشیم را احصاء کرده و در این صنعت اشتغال و کسب درآمد کنیم.

وی همچنین از برنامه ریزی برای احداث خانه سوارکاری کرمانشاه هم خبر داد و گفت: استانداری کرمانشاه به منظور احداث خانه سوارکاری کرمانشاه که شامل پیست سوارکاری دهکده المپیک هم می‌شود، 3.5 میلیارد تومان اعتبار اختصاص داده است.

الماسی تاکید کرد: نقشه احداث این پیست بزودی از سوی فدراسیون برای استان ارسال خواهد شد و بنا به وعده مسئولین ورزش استان خانه سوارکاری کرمانشاه در بهار 1399 به بهره برداری خواهد رسید.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: كرمانشاه استانی ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۸۴۸۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقرار عوامل مختلف درمانی در مسیر صعود به ارتفاعات بازی دراز

به گزارش خبرنگار مهر، قباد محمدی صبح چهارشنبه در نشست کمیته بهداشت و درمان ستاد بزرگداشت شهدای عملیات غرور آفرین بازی دراز و یادواره شهید شیرودی، اظهار کرد: عملیات غرور آفرین بازی دراز نماد مقاومت مردم استان کرمانشاه است و نشان دهنده بزرگترین ایثارگری‌ها و اقدامات شجاعانه توسط مردم استان در جنگ تحملی است و برگزاری این همایش بزرگ یادآور مقاومت جانانه مردم استان در برابر دشمن است.

وی افزود: در حوزه بهداشت و درمان، سلامت افراد شرکت کننده در این همایش عظیم بسیار حائز اهمیت است و مهمترین نکته این است که عوامل مختلف بهداشتی درمانی فعال و مستقر در مسیر همایش از هماهنگی لازم برخوردار باشند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه تصریح کرد: علاوه بر داشتن هماهنگی لازم، جانمایی مراکز امدادی در مسیر مهم است که مسئولیت اصلی آن با سپاه حضرت نبی اکرم (ص) است که باید در این خصوص همراهی و همکاری لازم صورت گیرد.

وی ادامه داد: باید ظرفیت ذخیره خون و فرآورده‌های خونی در شبکه‌های قصرشیرین، سرپل ذهاب، دالاهو، کنگاور و اسلام آباد غرب افزایش یابد.

محمدی خاطرنشان کرد: سازمان‌های بیمه گر نیز در زمان برگزاری همایش جهت ارائه خدمات لازم به بیماران و مصدومین باید همکاری لازم را داشته باشند.

کد خبر 6080540

دیگر خبرها

  • لغو ناگهانی همایش حمایت از فلسطین در دانشگاه فرانسه
  • کنفرانس بین‌المللی آبزی پروری نوآورانه با حضور پژوهشگران جهانی در گرگان
  • همایش جهانی بقیع مدفن امامان و اصحاب برگزار می شود
  • برگزاری راهپیمایی حمایت از غزه و عملیات سپاه
  • ضرورت جانمایی مراکز امدادی در مسیر همایش سالگرد شهدای بازی دراز
  • ◄ اولین پیش نشست همایش بین المللی تنظیم گری و سیاستگذاری رقابت در ایران برگزار می شود
  • مسابقه چوگان در تبریز برگزار شد
  • پیش‌بینی شرکت ۴۵ هزار نفر در سالروز عملیات بازی‌دراز
  • آماده باش نیروهای امدادی و درمانی برای یادواره عملیات بازی دراز
  • استقرار عوامل مختلف درمانی در مسیر صعود به ارتفاعات بازی دراز