Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@04:05:28 GMT

گل گهر رسما از بیژن حیدری شکایت کرد

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۸۵۰۸۱

گل گهر رسما از بیژن حیدری شکایت کرد

باشگاه گل گهر به دلیل اشتباهات و مشکلات داوری بازی این تیم برابر سایپا از داور بازی به طور رسمی شکایت کرد.

به گزارش" ورزش سه" بازی تیم های گل گهر و سایپا در هفته هفدهم رقابت های لیگ برتر با تساوی بدون گل به پایان رسید اما در پایان بازی مجید جلالی سرمربی نسبت به عملکرد داور بازی اعتراض داشت.


گل گهری ها معتقد بودند در دقیقه 63 بازی بیژن حیدری داور سرشناس این بازی خطای مسلم روی مهدی پورامین بازیکن این تیم در محوطه جریمه سایپا را نگرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در همین ارتباط باشگاه گل گهر شکاست رسمی اش از بیژن حیدری برای بازی با سایپا به فدراسیون فوتبال و کمیته داوران ارسال کرد.
مجید جلالی و اعضای تیم گل گهر معتقدند که داوران در 5 بازی پنالتی های این تیم را نگرفته و باعث شده اند امتیازات قابل توجهی از دست آن ها بپرد.

کمیته داوران گل گهرسیرجان بیژن حیدری

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کمیته داوران گل گهرسیرجان بیژن حیدری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۸۵۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوری عجیب داور مشهور از فوتبال ایران

در روزهایی که داوری فوتبال ایران شرایط عجیبی را پشت سر می‌گذارد یکی از مشهورترین و برجسته‌ترین داوران فوتبال ایران که به سلامت و قاطعیت شناخته می‌شد از فوتبال دور است.

محسن ترکی در حال حاضر در فوتبال بین‌المللی به عنوان ناظر داوری فعالیت می‌کند و طی تماسی که با او داشتیم تمایلی نسبت به گفتگو و اظهار نظر درباره فوتبال ایران نداشت و به نظر می‌رسد که ارتباط خود را به طور کامل با فوتبال ایران قطع کرده است.

ترکی در سال 2003 در لیست داوران بین‌المللی قرار گرفت و سال‌های طولانی در سطح اول فوتبال ایران و آسیا به فعالیت پرداخت و دوری او از فوتبال ایران یک اتفاق عجیب برای جامعه داوری است.

 

منبع:ورزش سه 

دیگر خبرها

  • لیست داوران جام حذفی انگلیس؛ مایکل اولیور داور دیدار منچسترسیتی - چلسی
  • مسعود مرادی: شخصیت داوران را تخریب نکنید
  • قانون جدید فقط برای ساکت کردن جواد است/ رسماً قصد دارند ترمز استقلال را بکشند
  • چرا پاداش جام جهانی داوران ایرانی پرداخت نشد؟
  • اعلام داور بازی نساجی با تراکتور
  • اسامی داوران هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال | داور جوان برای بازی پرسپولیس
  • اعتراض سریع سپاهان به داور دربی اصفهان
  • دوری عجیب داور مشهور از فوتبال ایران
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا 2024؛ داور ویدیویی به کمک داوران می‌آید!
  • اشتباه داور علیه استقلال چه ربطی به پرسپولیس دارد؟